Het TMI topic #3

Oei vind het echt knap van je dat je foto’s maakt en uploadt zo tijdens het wachten en vlak erna :o Hopelijk geneest het goed en heb je er niet al te veel last en pijn van!

6 likes

Jaa vond ik ook! “Normaal” scheren ze het toch? Maarja dat is natuurlijk geen porum voor op je hoofd zo’n kale plek

@chasingrainbows hahah pics or it didnt happen!

6 likes

Omg girl! :open_mouth: Sterkte!

1 like

Je zal ook wel een soort adrenaline rush hebben gekregen. Nu lekker plat he? Het eruit alsof t mooi gehecht is in ieder geval.

2 likes

Wow hele happening! gelukkig heb je weinig pijn gehad. Thanks voor het delen dan de foto’s hier

4 likes

Hahaha zei ze alsof 1000mg paracetamol zware pijnstilling is :joy: ben wel verbaasd dat het inderdaad niet meer pijn deed! Gelukkig maar

11 likes

Scheren hoeft niet meer! Want dat zorgt juist voor extra wondjes en gedoe😊. Wel fijn.

Maar jeetje wat schrikken @kali ff chillen nu!

4 likes

Pics van wat :o

1 like

Ahh beterschap @kali !! :sob::sob:

1 like

Holy moly ik had een ietwat enthousiaste bedpartner die in mn been beet

16 likes

Ik heb reizigersdiarree :confused: echt afschuwelijk en ik heb alle kleuren en geuren wel gezien de afgelopen dagen. Moet morgen vliegen dus ik hoop maar dat dat goedkomt. En ik ben ook nog eens snipverkouden (denk door de airco ofzo?). Leuk einde van de vakantie :joy:

Hoe lang heb je er al last van? Op een gegeven moment is alles er wel uit dus zal het beter worden. Probeer wat slokjes cola en sportdrankjes te drinken (met wat extra elektrolyten erin). ORS is ook altijd goed maar moet je wel bij je hebben! Verder wat licht verteerbare dingen proberen te eten en rustig aan doen, dan komt het vast goed!

2 likes

Je hebt er nu helemaal niks meer aan maar wellicht voor de volgende keer, Tasectan heeft al een paar keer mijn gezinsleden of mij gered tijdens een vakantie! Dus die zitten standaard in mijn toilettas haha!

3 likes

Ik heb inderdaad precies wat jij zegt gedaan! Ze verkopen hier gatorade en elektrolyten drink en ors hebben we ook mee. Het is nu weer wat beter. En ik vlieg vanavond toch lekker naar huis. Dank!

11 likes

Hoe gaat het nu met je? En met je wond?

1 like

Volgens mij heb je wel een hoge pijngrens zeg! Of het ziet er pijnlijker uit dan het is.

1 like

T is echt wel een van de betere toevoegingen aan dit topic. Gelukkig heb je er weinig last van.

2 likes

Heb je verder nergens last van? Geen hersenschudding oid

2 likes

Ah dat scheelt! Ken mensen die van hun hoofd stoten al een hersenschudding hebben gekregen, en dat is toch echt geen pretje.

4 likes

Een vriendin liep tegen een paal en de ander aan een bureau, toen ze iets eronder pakte en toen haar hoofd stootte

2 likes