Het TMI topic #3

Dit is mij gebeurd, van dat bureau, ik raapte iets op en was dat hele bureau vergeten dus ik kwam in volle vaart omhoog. Het stomme was dat ik pas een dag later niet goed werd en er toen een maand heb afgelegen met een hersenschudding :grimacing:

Ik heb zo’n voetenmasker van de action gebruikt en nu verlies ik lappel vel zo groot als bierviltjes. Ik ben er aan gaan trekken en dat deed ik te ver en nu heb ik een wond onder m’n voet :sob:

4 likes

Ben vandaag ziek geworden met heel veel overgeven en koorts en ik hoop zo dat het niet iets besmettelijks is maar ik ben bang van wel. Dan worden man + kinderen ziek en kan ik gewoon totaal niet uitzieken. Echt geen zin in.

1 like

Het is toch wel mogelijk om ze niet in contact te laten komen met jouw braaksel of poep lijkt me?

3 likes

Dat zeker maar ben je niet al van tevoren besmettelijk? Want ik heb ze vanochtend nog een kus gegeven, dus ik dacht dat dat al slecht was. Sindsdien wel al het contact vermeden/ander toilet.

Meeste maag- en darmvirussen zijn besmettelijk via braaksel en poep. Noro is berucht omdat het zooo besmettelijk is dat het zelfs via de lucht kan middels je kotsadem, haha.

2 likes

Ewww ja daar ben ik dus bang voor. Heb echt een norotrauma opgelopen van een gore huisgenoot die ik niet had gezien, op dat moment niet thuis was, maar wel de wc mee deelde die ze niet had schoongemaakt nadat ze ziek was.

Maar goed. Niet ademen, verschillende wc’s gebruiken en handen wassen dus :ok_hand:

4 likes

Ja en aparte handdoeken in de keuken enzo. Dan komt het wellicht wel goed.

3 likes

Hahaha sorry is niet om te lachen maar moet wel gniffelen. Beterschap!

5 likes

Ik ben aan de (waterdunne) diarree en moet morgen 8 uur vliegen 🫶 voor de tijd maar snel langs kruidvat voor diarreeremmer

4 likes

Was erg blij met Snuggs menstruatieondergoed, vond het echt een uitkomst. Tótdat ik op 1 van de zwaardere dagen qua menstruatie ze aanhad en ik ging fietsen. Blijkbaar gaat dat dus niet goed, al zittend op het zadel duw je blijkbaar allemaal bloed eruit, ieeeuw. Enorm doorgelekt, voelde me net weer als een 13-jarige :+1:t2: :sob:

Ik dacht dat dit een reactie was op de diarree en de 8 uur durende vlucht :joy:

8 likes

Sinds ik geen spiraal meer heb bloed ik echt veel meer en daar moet ik nog steeds aan wennen. Vorige week toen ik mijn tampon er te snel uithaalde kwam er een klodder bloed mee. Ik was op mijn werk en een deel kwam op de vloer en de muur… Ik kon het gelukkig goed schoonmaken maar later zag ik hoger een andere vlek (niet van mij) en toen dacht ik: gebeurd dit vaker?

5 likes

Ja, bij mij komt er ook wel eens zo’n stolsel mee. Aangezien dit toch het TMI-topic is: ik heb dus wel eens gehad dat er een stolsel aan mijn tampon zat en toen ik die eruit trok kwam het precies op het hoofd van mijn kat :cry:

50 likes

Moest hier echt heel hard om lachen

13 likes

Er is hier tijdens mijn menstruatie ook wel eens per ongeluk iets tegen de muur van de wc geflatst.

5 likes

Zo blij dat ik de muren van m’n toilet rood ga verven

7 likes

Haha, wel tegeltjes hier gelukkig.

4 likes

Tot je aan het einde zit en er een bruine bloedklont uitvliegt ipv rood. Heb je nog niks aan je rode muur😂

4 likes

Ok, ik heb verder niemand in m’n omgeving die dit net zo fascinerend vind als ik, maar er zijn hier vast wel mensen die het willen zien. M’n toch al oude hondje had ineens een veel grotere teelbal, die ook met de dag groeide. Vandaag zijn die er uit/afgehaald en we hebben er een foto van; (Hond maakt het goed, is ongeveer de maat van een Jack Russel)

beetje bloederige foto van honden teelbal

29 likes