Het TMI topic #3

Sterkte voor je hond. En dit is de content die we willen.

10 likes

Ik ben ongesteld en ben gewoon wakker geworden omdat ik het eruit voel lopen, hele grote stolsels. Bah

6 likes

Hahahah geweldig dat je het hier deelt. Ik dreig altijd met ‘ik kan castreren he’ bij m’n vriend :sweat_smile:. Knoopje erin en tjakkaaaa :joy:

5 likes

Is er een diagnose gesteld? Ben wel benieuwd wat dit veroorzaakt heeft.

1 like

Verwijderen jullie tampons staand? Ik snap niet hie klodders anders op de muur kunnen komen? Ik heb enkel klodders op de rand van de pot en randje bril.

Ook een keer op de grond, maar dat was omdat ik snel nog even naakt door huis liep. Ik heb het toen met mijn vinger opgeveegd en bijna in mijn mond gestopt. Ik dacht dat het een klodder crispy chili oil was. (Had ik namelijk net op mijn gebakken ei gedaan)

8 likes

Nou gelukkig kwam je er op tijd achter!

Maar lijkt me nog steeds niet heel fris om een klodder crispy chili oil van de grond in je mond te stoppen :sob:

3 likes

Lifehack

2 likes

Fris is het zeker niet maar het is zo spicy dat alle bacteriën allang gestorven zouden zijn :muscle::grin::grin:

2 likes

Ik haal ze er inderdaad staand uit. Zitten heb ik er geen ruimte voor ofzo?
Staand wilde die wel eens slingeren inderdaad en dan een klodder die bovenop zit eraf vliegen.

3 likes

En lag die klodder bij de wc of gewoon random in de kamer? Eet je anders op de wc? :joy:

1 like

Zo heb ik ooit per ongelijk een oogsnotje van mijn hond opgegeten. Ik had net chocola gegeten en dacht dat het een verdwaalde chocoladekruimel was die op de rug van mijn hand was blijven plakken. Ik proefde al gauw dat dat dus niet het geval was

7 likes

Nee zekee niet! Het lag in de gang.

Ik had een keer dat ik een tampon eruit trok en dat zo’n stolsels zo hopppaaaa tegen de muur aanvloog :joy:

1 like

Zo blij dat ik de muren van m’n toilet rood ga verven

2 likes

Alweer?

4 likes

Haha goeie

3 likes

Ik weet niet, maar ik zou me zorgen maken als mijn period blood er zo uit zou zien :rofl::rofl:

9 likes

Dat zijn heel wat eitjes voor 1 menstruatie :joy:

1 like

Verklaart wel weer waarom de ‘dames’ wc’s op het roc altijd zooo smerig waren.

5 likes

Goed idee! Ik wil gewoon graag tegeltjes op mn toilet beneden maar de woningbouw gunt me niet :tired_face:

2 likes