En dan laat je de klodders lekker hangen?
Artistieke vrijheid?
Soort spachtelputz
Nou het schijnt meer bij oude honden voor te komen (hij is 15), schijnt ook de reden te zijn dat veel mensen preventief castreren (naast gedrag en wat andere overwegingen). We hebben het verder niet naar het lab laten sturen, maar dierenarts zei dat het onder invloed van hormonen extra snel kan groeien. Hij was met een halve dag al weer helemaal de oude, dus dat is fijn
Ik pas sinds gister op het huis en de kat van vrienden. En vond het boven stinken. Maar eerste dag niets achter gezocht. Nu toch op onderzoek gegaan en op zolder wezen kijken. Heeft die kat daar vet aan de schijterij gezeten. Is dus al een paar dagen oud denk ik. Die lucht maar het zit dus ook helemaal vast aan de vloer inmiddels. Ik word niet snel ergens misselijk van maar ging nu bijna over mn nek.
Je kunt met je andere hand toch een wc papiertje eronder houden zodat je tampon daar direct op komt te liggen, dan hoeft er niks te slingeren of rond te vliegen.
Nou misschien ben ik in de minderheid maar ik moet soms met twee handen trekken hoor, zeker als ik aan t eind van mn menstruatie zit.
Is je tampon dan niet te groot? Dat ie te weinig bloed heeft om op te nemen en daardoor droog en stug blijf
Ja klopt hoor, maar ik kan soms niet helemaal goed inschatten hoe de vlag erbij hangt en kies dan het zekere voor t onzekere haha.
Ik heb ook echt nog nooit zoiets gehad, hard trekken doet (bij mij) ook pijn. Geen rondzwiepende tampons hier
Ik trek niet hard maar vooral in mijn begin dagen is die zo “volgezogen” zeg maar wanneer je de tampon er uit haalt dat die soms op en neer bungelt. Dan spet er bloed van af. Bij mij bijna nooit tegen de muur maar soms vloer of wc deksel, soms een druppel of klodder op mijn kleding.
Ik gebruik nooit tampons omdat ik weinig bloed en dan bang ben dat ik hem en niet inkrijg en hem er helemaal niet meer uitkrijg. En als ik dit lees word ik al helemaal bang hahaha. Dat terwijl ik een paar dagen geleden dacht dat ik het toch maar eens moet gaan proberen ivm zwemmen enzo. Iemand hier die ook weinig bloedverlies heeft en me gerust kan stellen? met weinig bedoel ik dat ik in principe (doe ik niet, want is niet fris) me met 1 maandverband voor een dag makkelijk zou kunnen redden. En op t einde ook met een inlegkruisje
Kunt dan een mini tampon gebruiken toch! Of misschien van die menstruatie badkleding?
Oh wauw jaloers! Haha, ik zou ob mini pro comfort dan proberen. Daar zit zo’n glad laagje overheen en dan krijg je hem net wat makkelijker in en uit.
Ik lees hier trouwens vaak over stolsels, dat heb ik dus echt nooit, denk bijna dat er wat mis is met m’n lichaam.
Ik wilde volkoren wraps openmaken en zag dat het nog tot sept 2024 goed was. Dus ik knip het open en doe mn hand erin. Knijp ik ineens in iets nattigs en zachts. Waren al die wraps helemaal grijs en door en door beschimmeld met allemaal van dat poeder en gewoon helemaal vergaan. Heb geen foto genomen maar gelijk in de kliko gegooid. Naderhand nog wel voor een vriend een foto van wraps in de kliko genomen
Holy shit
Ik heb dit topic op negeer want ranzig maar toch wil ik even laten zien wat er gister gebeurd is, puur voor jullie.
Ik heb een nieuwe mandoline en ja, je voelt m aankomen, ik heb mn vingertop eraf gesneden. Bloedde een uur dus de hap wilde dat ik langskwam voor een verbandje (ik heb zelf alleen pleisters met giraffen). Ik belde daarvoor een bevriende huisarts en die riep JEZUS toen ze het zag. Dat hielp niet echt. En nu zit er dus een verband omheen en voel ik heel duidelijk dat er een stuk mist uit mn vinger maar de pijn valt op zich wel mee.
OMG die foto van het vooraanzicht ook, het kon zo uit Saw komen
Heb je veel pijn? Oh ik lees net dat het wel meevalt, gelukkig maar
Aaah dat stukje op die mandoline
Ah ja dit is heel herkenbaar. Heel weinig bloedverlies en dus gebruik ik meestal ook geen tampons. Ik gebruik bij het zwemmen dan meestal wel een (normale of kleine) tampon met inbrenghuls, dat werkt vaak wel goed!