Het TMI topic #3

Ik bloed ook weinig waardoor tampons vervelend zijn met inbrengen en verwijderen. (Had echt vaak het gevoel alsof ik de binnenvoering zou meetrekken :rofl:) Ik gebruik nu alleen nog maar een cup of menstruatiedisc. Dit zuigt niets op/zuigt je slijmvliezen niet droog waardoor je die irritatie niet hebt. En bijkomend voordeel: het mag 12 uur blijven zitten dus geen tampons wisselen bij zwembad of strand.

4 likes

Ik heb pas net dit topic ontdekt en zit nu vol verbazing omhoog te scrollen. Stiekem ga ik hier heel goed op??? :sweat_smile: :joy:

5 likes

Dit is de reden waarom ik dit topic volg :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: gelukkig valt de pijn redelijk mee!

4 likes

Aii sterkte! :hugs:
Ik heb als tiener een paar keer plakjes van mijn vinger gesneden met zo’n elektrische vleeswarensnijder, een een stuk vingertop eraf in een draaiende fietsketting en het is altijd weer mooi terug gegroeid dus dat wil ik je even mee geven. Sorry voor de how can make it about me.

5 likes

Hahah thanks! Moeilijk voor te stellen maar de arts zei ook dat het weer helemaal terug zou groeien

5 likes

Omg girl, sterkte! Het ziet er echt naar uit. Gelukkig valt de pijn wel mee…

3 likes

Heb jij durven kijken naar het verwijderde vingerkootje van @Banananana

• Ja natuurlijk heerlijk
  • Nee ik durf niet
  • Nee ik wil niet

0 stemmers

2 likes

Kootje? :joy: Nu maak je het wel heel erg

10 likes

Zeg, mijn kootje zit er nog aan hoor. Het is een flapje huid @Beutyschooldropout denk jij dat de arts gezegd heeft dat mijn kootje gewoon weer terug zou groeien?

11 likes

jezus op dei eerste foto lijkt het echt alsof je de hele vinger eraf heb gemandoliend

10 likes

Ja maar niet heerlijk, voel meteen hoe het voelde toen ik er een stukje vel afsneed met de kaasschaaf maar kan me vooral niet bedwingen om niet te kijken.

4 likes

Ja maar wel misselijk nu

4 likes

Holy fuck wil blijven kijken maar toch weer niet :joy::nauseated_face:

4 likes

Haha heel snel gekeken om het niet te missen, maar ik kan er eigenlijk ook niet zo goed tegen 🫠

2 likes

ā€œEven mijn benen scherenā€ lol het was echt een mini sneetje, zo dramatisch dit

10 likes

Ja het sneetje valt mee, maar door zwaartekracht / druk op je voeten als je staat, ziet het eruit als een slagveld haha. Heb dit ook een keer gehad, moest toen echt 10 min mijn voeten / benen omhoog houden.

Dat stuk bij de enkels is sowieso vervelend om te scheren, heel verraderlijk.

6 likes

Haha ja echt bizar! Heb dat echt nog nooit zo gezien. Wellicht hielp het ook niet mee dat ik onder de hete douche stond toen het gebeurde. Maar inderdaad, net een slagveld ja!

1 like

Ik heb sinds kort een vlakspoeltoilet (toilet met plateau), en omg m’n leven is zoveel beter :joy: Kan ik eindelijk m’n kunstwerken nog even bekijken voordat ik ze doortrek.

7 likes

61 likes

Ja sorry :joy:

3 likes