Het TMI topic #3

Hooooooly shit

3 likes

Wowwwwww! Maar huh, hoe is hij dan tegen het traphekje aangekomen?

1 like

Hoe gaat het nu met hem qua pijn?

3 likes

Mn kat had het natvoer van gisteren niet opgegeten dus ik had het vanochtend op het aanrecht gezet met de bedoeling om weg te gooien maar in alle hectiek vergeten. Zo stond het erbij toen ik net thuis kwam :nauseated_face:
Kat kon er niet bij hoor, die is 18 en springt niet meer

tw: eitjes van vliegen op kattenvoer

6 likes

Ik had oog migraine en toen hoofdpijn en net moest ik daardoor overgeven. Opzich al vervelend maar helemaal omdat ook het door m’n neus ging, wat een ellende.

3 likes

Oww… :frowning: Sterkte.

3 likes

Wow hoe snel gaat dat zeg

6 likes

Is het dan eigenlijk niet gewoon migraine? :o Beterschap!

2 likes

Geen idee ik heb het gelukkig maar super zelden maar het begon dat ik een deel van mijn zicht ‘kwijt’ was door zo’n typisch blinked gekleurd gebeuren. En daarna kwam pas de hoofdpijn maar gelukkig was het na een nacht slapen alleen nog maar beurs en nu weer helemaal goed en m’n neus ruikt ook niet meer naar kots. En thanks ook nog @Krabpaal

3 likes

Klinkt inderdaad als migraine met aura!

1 like

Oh haha ik heb een vriendin in Noorwegen en we spreken samen Engels en ze zegt net

I was kind of peeing where you normally poop

:grimacing:

5 likes

In wat voor context :joy:

1 like

Ze was aan het vertellen dat ze zich niet lekker voelde dus wel vervelend maar ik moest echt even grinniken dat ze dat zo zei

2 likes

10 likes

Ik wil graag een hoe is het nu met aflevering

4 likes

Absoluut, ook met from Russia with Love, echte meisjes in de dop. Al die trash tv

6 likes

Omfg met die fukking creepy moeder

12 likes

Ben dit weekend met de fiets gevallen, flinke schaafwond op mijn elleboog en een mooie blauwe plek :joy: even vergeten hoe vervelend een schaafwond ookal weer was.

Samenvatting

15 likes

Ik ben net ongesteld geworden en heb speciaal dit bericht opgezocht om te weten of ik het al in mn app moest zetten :joy: - maar niet dus.

2 likes

Haha nee! Morgen is je eerste dag. :blush:

2 likes