Het TMI topic #3

Is wel het juiste topic :rofl:

1 like

Update

Samenvatting

18 likes

Lijkt wel een open potje creme

16 likes

Wowww heel apart, vind dit echt heel interessant.

3 likes

Love deze update! Wat geneest dat snel ook eigenlijk he.
Heb je er veel last van of valt t mee?

3 likes

Hoe moet je zoiets eigenlijk verbinden? Lijkt me een heel naar gevoel dat er iets tegenaan zit (of tegenaan stoot :nauseated_face:) Ik ben echt zeer geĆÆnteresseerd hierin haha, hoop dat je verslag blijft uitbrengen van hoe het geneest!

3 likes

Iehhhhh ja of als met je hand door je haar gaat en een haar daar aan blijft hangen

9 likes

stoppppp

8 likes

Iig met vetgaas, ik had zoiets uit blinde paniek omdat het bloedde als een rund met gewoon gaas verbonden en toen zat het vastgegroeid. Heb dat gaas er vezel voor vezel uit moeten trekken

6 likes

oh wat erg, is dat gelukt zonder te huilen :grimacing: of doet zoiets niet zoveel pijn als het lijkt?

3 likes

Lekker juicy. Beterschap ermee

1 like

Ja nu dus nog met een vetgaasje (wat er net aan vast zat geplakt dus moest het weken en lostrekken) en dan een gaasje eromheen en dan elastisch verband. Maar aan de lucht drogen is beter dus ik ga morgen een ander soort constructie maken. De pijn is goed te doen, voel het wel maar het is oke. Als ik mijn hand rechtop houd doet het bijna geen pijn. Maar als er iets tegen aankomt :sob: dus moet wel iets van een barriĆØre eromheen maken

9 likes

Nou mn collega die dreigde het hele gaasje eraf te rukken dus het was wel de betere optie (doch langzamer) maar het deed zeker pijn! Haha

1 like

Haha ohhh ik had voor mijn operatie stolsels zo groot als een vuist en bloedde zo hard dat die tampon als een soort raket gelanceerd werd, ik probeerde dan ook altijd wel met wcpapier op te vangen maar soms is dat ook gewoon niet genoeg :rofl:

Ohh dit heb ik ook eens gehad toen ik nog bij de vleeswarenafdeling werkte… zo rats mijn duimtopje er afgesneden met die snijdmachine. Het is wel aangegroeid, maar mijn vingerafdruk is wel raar nu haha!

4 likes

Ik heb vorige week een ehbo curcus gehad en daar leerde we heel specifiek hoe je deze wond moest verbinden. Het was echt heel leuk om te doen, alleen ik ging er vanuit dat de kans klein was dat ik het ooit tegen zou komen! Haha

Gaasje + wat ze noemde een blob

5 likes

Haha vinger bobs zijn dat! In vele leuke kleurtjes. Ik geef graag grote stoere mannen roze bobjes (feit is dat die ook altijd over blijven haha kinderen kiezen alle andere kleuren).

14 likes

Oh my god ik deed echt dit :scream::exploding_head::confounded::cold_sweat::nauseated_face:🫣

2 likes

Ik heb best regelmatig last van een likdoorn. Altijd op dezelfde plek, en kan best pijnlijk zijn. Eens in de zoveel tijd laat ik het dan wegsnijden bij de pedicure. Nu was ik al een tijdje niet meer geweest en had ik er weer veel last van. Ik ging er net zelf een beetje aan peuteren, komt er gewoon in een keer een hele steen aan eelt uit? Het is echt steenhard en voelt aan als een soort kiezelsteentje ofzo, heel fascinerend. Zit nu ook echt een gat op de plek van de likdoorn

63 likes

Ooooh love it

5 likes