Het TMI topic #3

Yoooo show het gat dan ook!
Wel een mega ding zeg

28 likes

Warme en super drukke dag + barbecue + iets wat niet geaccepteerd wordt door m’n buik = explosie op het toilet :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wooow dat is een grote! :exploding_head:

5 likes

Jaaa we willen het gat zien!!!

7 likes

Hier ook aan de schijt door het warme weer :sob:

3 likes

Ik heb eczeem op mijn arm en krijg daar imo, hele gore harde patches van. Nu heb ik ontdekt dat ik ook stukjes van die patches eraf kan krabben. Echt heel goor en fascinerend tegelijk.

4 likes

U vraagt, wij draaien!

Niet openen als je niet van voeten houdt

26 likes

Moet je daar niet iets mee? Pedicure ofzo? Alles er zelf uitpielen lijkt me niet fijn ivm infecties (zegt degene die ooit een bedeltje van een armband verloor en niet terug kon vinden, nou ja uiteindelijk bleek het onder de huid van de voet te zitten, werd nog een pijnlijke toestand)

7 likes

Huh hoe kwam dat bedeltje daar???

5 likes

Het bleek dat ik er bovenop stond, nooit gemerkt

1 like

Huh hoe is dat eronder gegroeid??

7 likes

Zo vond ik eens na zeker 2 jaar een paillet terug onder in mijn voet :sweat_smile:

Ik had af en toe dat ik een pijnlijk plekje op mijn voet had. Niet storend genoeg om er naar te kijken, ik voelde het niet bij elke stap en ik ging tussendoor ook gewoon naar de pedicure.

Ineens had ik een paar dagen achter elkaar pijn, dus toch maar even kijken of ik iets kon zien of voelen. Ik duwde een paar keer op de plek wat pijnlijk was alsof het een pukkel was en er floepte zo een paillet uit :joy:

34 likes

Omg dit lijkt me zo tering satisfying om te doen.

9 likes

Ja was het ook! Ik was ook echt teleurgesteld dat het moment zo snel voorbij ging :joy:

7 likes

Net zoals bij @Foefjeisthuis denk ik, vervelend plekje, misschien was het daar net wat zachter en opeens denken nou dat wordt wel heel irritant
Het was een hoefijzer trouwens :sweat_smile:

4 likes

Ah je had een geluksvoet! :grin:

2 likes

Ik heb een pukkel/puist echt onder mijn bil en het doet pijn maar ik zag dat ie wel bijna ready is :smirk:

2 likes

Update. Ziet er al een stuk beter uit maar doet nog wel pijn. Er moet niks tegen aan komen en het kan nog wel erg kloppen en zeuren als er druk op staat. Dus op werk heb ik nog wel bescherming omheen in de vorm van en pleister of een vinger bob (@Krabsalade meteen de roze gekocht thank u). Ga vandaan sporten, ben benieuwd of dat een beetje kan

Samenvatting

Heb dus nog nagellak op die vinger die er allang af moet maar durf nog even niet in de weer met remover met aceton, vandaar de zwarte nagel.

17 likes

Het heelt wel echt al mooi!

3 likes

Wow dat heelt echt snel!

2 likes