Het TMI topic #3

Ja ik heb (had geen idee ben al meer dan een jaar niet ongesteld geweest ivm zwangerschap) dat ook en je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor (althans dat deed ik nooit en gezien io ju een baby heb geloof ik dat het allemaal wel werkt haha)

Ik heb ooit eens een tampon erin gestopt aan het einde van m’n menstruatie en die was zo nog droog dat ik hem er echt met brute kracht uit moest trekken en dat deed pijn! Echt niet normaal!

Ob mini is echt een uitkomst, maar nog fijner vind ik een menstruatiecup. Als je zo weinig vloeit ook geen stress dat je ie overstroomt ofzo.

1 like

Ja cup wordt afgeraden met een spiraal… heb ob mini gehaald! Nu nog de moed vinden om hem erin te duwen zodra ik ongesteld ben :joy:

1 like

Ooh zo! En ob mini werkt dan echt prima. Die floept er zelfs droog met gemak uit.

Ik heb het dus al even niet gebruikt meer als ik mij goed herinner hebben die ob’s ook een soort filter eromheen (de comfort laag?) die het ook gladder maakt itt andere tampons van alleen katoen wat het stroever maakt. Dus gaat zeker goed komen🏊‍♀️

3 likes

Kruidvat tampons hebben dat laagje tegenwoordig ook.

3 likes

Ik heb weer een infectie/ontsteking waar ik antibiotica voor heb. Echt geweldig om te zien hoe t verandert en hoe het steeds witter wordt :joy: oh die penstrepen is om te zien of de hand nog dikker werd

19 likes

Ubi pus evacua! Dit moet open.

7 likes

Ja dacht ik eerst ook maar moest er niks mee doen is mij verteld :crazy_face:

8 likes

Dat is… Bijzonder en niet logisch. Maar het zal zich spontaan wel gaan ontlasten zo te zien.

6 likes

Hoe ontstaat dit? Heb je dit vaker? Hoe ruikt het?

1 like

Oh wat zal dat lekker voelen.

8 likes

Je ruikt niks :joy: Nee zo’n infectie nog nooit echt vreemd dit haha. Het lijkt wellicht niet pijnlijk maar is echt super pijnlijk vooral omdat mijn hand ook mee was gezwollen :crazy_face:

3 likes

Nou hahah het ziet er zeker wel pijnlijk uit vind ik! Zou ook in staat zijn zelf die pus eruit te laten komen, maar dat zal vast niet goed zijn.

Lijkt me dat de druk en dus de pijn dan ook direct wat minder is.

5 likes

Ik had allang al zelf lopen pielen of onze wondverpleegkundige laten doen
Maar dat ben ik :upside_down_face:

9 likes

Jaa ik normaal ook hoor, kost me ook veel moeite dit :joy:

5 likes

Door wat voor beest ben je opgevreten

2 likes

Oh ik zou echt moeite hebben om hem niet uit te knijpen.

Net zoals die blackhead uitknijp video’s. Ik vind het walgelijk en tegelijkertijd heerlijk om te zien. Vraag me soms ook echt af of die mensen het zelf niet zien en ze uitknijpen. Ik zou daar niet van af kunnen blijven. Die dingen moeten weg.

7 likes

We gingen springen op een hoge box bij de CrossFit. Verkeerd ingeschat, dus mijn scheen ontveld 🫠 doet tering veel pijn en dan moet het nog blauw worden. Had een legging erover aan, die heeft het gek genoeg overleefd.

wond en stoppelbenen

8 likes

Deel het merk legging hahaha!

Maar dat ziet er echt pijnlijk uit! Hopelijk geneest het snel.

4 likes

Aybl haha

Heb dit aan mijn andere been ook al gehad en de pijn was er toen wel snel af. Schenen zijn gewoon zo gevoelig

2 likes

Was het deze legging?

Hopelijk valt de blauwe plek straks mee!

35 likes