Precies… en uiteindelijk draag ik in totaal dan toch zo’n dag of 10 inlegkruisjes of tampons. Hallo zeg. Dat is veel!
Ohh dit is zo naar!! Houd het goed in de gaten. Mijn man had dezelfde wond (wel iets groter) en dat liep nogal uit de hand door te lang negeren (want het is logischer om wekenlang veel pijn te hebben ipv naar de huisarts gaan) waardoor hij uiteindelijk naar de chirurg moest voor behandeling van wondroos
Wow, iets nieuws geleerd vandaag. Ik dacht altijd dat ik gewoon heel lang ongesteld was, maar is niet zo!
Wow je hele been is gewoon blauw? Vervelend!
Ik ben zelf van het weekend van een kano gekletterd met instappen. Ook een mooie blauwe plek van
Na een half jaar gestopt te zijn ben ik heel stom weer gezwicht voor de zomer en nu sinds een paar weken weer begonnen met roken. Nu heb ik altijd al wat gevoelige darmen, maar ze zijn sindsdien echt compleet van slag. Niet normaal wat eruit komt. Tijd om zo snel mogelijk weer te stoppen
Waarom heb je daar een gaatje? Is dat ergens door gekomen of altijd al zo geweest?
Woww wat is dit?!
Volgens mij is dit omdat we afstammen van vissen
Die zitten dan toch meer in de overgang van hoofd naar oor?
Ja
Dit ziet er meer uit als een dpow
Nou het is een groot kleurenfestijn geworden, inclusief een nieuwe blauwe plek onder mijn enkel??? Het doet gek genoeg geen pijn meer allemaal. Alleen mijn scheen is gevoelig. Echt hoor, het ging niet eens zo hard allemaal.
Kleurt goed bij je overtrek
ik heb helemaal een schrale aars van het vele poepen dit weekend. gister 5x en vandaag 4x. leuk zo’n weekend met veel alcohol, ongezond eten en slecht slapen
Gister liep ik buiten in het donker en toen kwam er een hele lieve hond aan met zo’n kap om zijn hoofd. Nou heb ik nooit de neiging om honden te aaien maar hij was zo blij dus dat baasje zei “aai maar over zijn bol hoor” maar ik dacht dus dat die hond gecasteerd was ofzo en daarom die kap droeg. Maar nee, ik aaide zo en ging via zn oor naar beneden en toen ging mijn hand zo over een hele warme, kale en vet van de zalf achtige hechtingen Echt zo vies, ik moet er echt de hele tijd aan denken.
Arme jij. Wat een raar baasje ook. Daar doe je niemand een plezier mee (hond en jij)
Update over mijn zombiebeen. Echt top met dit weer haha, maar ik trek zo lekker een rok aan die er deels overheen valt. Ga nu geen lange broek aan doen zo heet. Een week later:
Wow echt zombie idd
Mijn vriend heeft vanochtend een ongelukje gehad. Hij is van de trap gevallen en met zijn hand heel hard tegen het traphekje aangekomen.
Zijn hand en pols zitten nu in het gips. Morgen heeft hij een afspraak bij de traumachirurg. De pees lag helemaal bloot, dus misschien moet hij nog geopereerd worden.
Hierbij een foto. Niet geschikt voor mensen met een zwakke maag!
woooooow dit ziet er wel heel akelig uit zeg! dat moet echt hard gegaan zijn. heeft hij veel pijn? is dat witte wat je ziet dan de pees? fascinerend haha
Wow zo fascinerend!