Het TMI topic #3

Klinkt inderdaad als migraine met aura!

1 like

Oh haha ik heb een vriendin in Noorwegen en we spreken samen Engels en ze zegt net

I was kind of peeing where you normally poop

:grimacing:

5 likes

In wat voor context :joy:

1 like

Ze was aan het vertellen dat ze zich niet lekker voelde dus wel vervelend maar ik moest echt even grinniken dat ze dat zo zei

2 likes

10 likes

Ik wil graag een hoe is het nu met aflevering

4 likes

Absoluut, ook met from Russia with Love, echte meisjes in de dop. Al die trash tv

6 likes

Omfg met die fukking creepy moeder

12 likes

Ben dit weekend met de fiets gevallen, flinke schaafwond op mijn elleboog en een mooie blauwe plek :joy: even vergeten hoe vervelend een schaafwond ookal weer was.

Samenvatting

15 likes

Ik ben net ongesteld geworden en heb speciaal dit bericht opgezocht om te weten of ik het al in mn app moest zetten :joy: - maar niet dus.

2 likes

Haha nee! Morgen is je eerste dag. :blush:

2 likes

Hahah ja, kan het nu nog niet in mn app zetten dus hopelijk dat in het morgen niet vergeet

3 likes

Hierbij je reminder om het in de app te zetten. :smiley:

18 likes

Ik ben heel benieuwd of het mooi geheeld is nu? Ziet er heftig uit

Ik denk dat dit het enige topic is waar ik het kan vragen. Herkent iemand het dat je diarree krijgt van heksenkaas?

Altijd als ik het eet krijg ik diarree. Ook echt dat je denk dat je ziek wordt, maar daarna is alles weer gewoon. Ik dacht laat ik vandaag toch een keer weer proberen op een pistoletje. En ja hoor, zojuist weer diarree.

Verder normaal gegeten, nergens last van. Ik kan verder prima tegen lactose en heb het niet bij andere mayonaise achtige salades oid. Iemand enig idee of iemand die het herkent?

Haha nee, maar ik heb dit weer heel specifiek bij mascarpone en ricotta en ook weer veel minder bij andere romige kazen, maar ik denk dat ik wel sky high ga bij een lactose-intolerantie-test. :smiling_face_with_tear: Zie wel bij de ingrediënten dat het 16% roomkaas is en 10% prei, misschien ga je op de combi niet zo goed? Prei is ook wel essentieel bij het fodmap-dieet volgens mij, voor mensen met prikkelbare darmsyndroom.

3 likes

Ik eet het nooit maar ik ging de ingrediënten bekijken en er zitten zoetstoffen in. Misschien dat je daar gevoelig voor bent? Ik zelf nl wel en neem daarom nooit iets met zoetstoffen na enkele nare ervaringen vroeger.

4 likes

Ja, ik! Dat spul werkt echt op m’n buik. Vind t echt heerlijk maar krijg er zó veel last van…

2 likes

Dank voor de snelle antwoorden. Ik dacht ook al aan combi prei met room. Wellicht is het ook rauwe prei, bedenk ik me nu. Ik kan me voorstellen dat dat ook een bepaald effect heeft.
Ik vind het vooral zo raar omdat ik verder niet zo snel last heb van mijn darmen.

En zoetstoffen zou ook heel goed kunnen, die eet ik namelijk zeer zelden, nooit light frisdrank bijvoorbeeld omdat ik het niet lekker vind.

Ik zal eens kijken of ik bij vergelijkbare zaken, bijvoorbeeld prei in roomsaus oid ook zo reageer. En ook bij deze specifieke zoetstoffen eens kijken of het ook in andere producten zit.

1 like

Misschien de eigen merk van AH eens proberen? Die verdraag ik wel :smiley:

2 likes