Het TMI topic #3

Wat heftig! Dat moet vast veel pijn doen :sob:

2 likes

Jee wat heftig! Dit moet zó hard zijn gegaan? Beterschap daar :dizzy_face:

7 likes

Ja dat witte is de pees. Pijn valt wel mee zegt hij.
Ben benieuwd hoe het herstel eruit gaat zien, horen we morgen. Hopelijk valt het allemaal mee

4 likes

En dan nu met deze hitte zo’n pijnlijke hand, wat rot!

4 likes

Wooooow ranzig en heerlijk om te zien tegelijkertijd… beterschap voor je vriend en hopelijk valt het mee qua schade intern

4 likes

Hooooooly shit

3 likes

Wowwwwww! Maar huh, hoe is hij dan tegen het traphekje aangekomen?

1 like

Omg help wat ziet het er naar uit :tired_face:🫣
Sterkte voor je man, hopelijk herstelt het goed!

2 likes

Hoe gaat het nu met hem qua pijn?

3 likes

Mn kat had het natvoer van gisteren niet opgegeten dus ik had het vanochtend op het aanrecht gezet met de bedoeling om weg te gooien maar in alle hectiek vergeten. Zo stond het erbij toen ik net thuis kwam :nauseated_face:
Kat kon er niet bij hoor, die is 18 en springt niet meer

tw: eitjes van vliegen op kattenvoer

6 likes

Ik had oog migraine en toen hoofdpijn en net moest ik daardoor overgeven. Opzich al vervelend maar helemaal omdat ook het door m’n neus ging, wat een ellende.

2 likes

Oww… :frowning: Sterkte.

3 likes

Wow hoe snel gaat dat zeg

6 likes

Is het dan eigenlijk niet gewoon migraine? :o Beterschap!

1 like

Geen idee ik heb het gelukkig maar super zelden maar het begon dat ik een deel van mijn zicht ‘kwijt’ was door zo’n typisch blinked gekleurd gebeuren. En daarna kwam pas de hoofdpijn maar gelukkig was het na een nacht slapen alleen nog maar beurs en nu weer helemaal goed en m’n neus ruikt ook niet meer naar kots. En thanks ook nog @Krabpaal

3 likes

Ja mensen noemen dat ook wel migraine met aura!

Heel vervelend, gelukkig voel je je nu weer wat beter!

3 likes

Klinkt inderdaad als migraine met aura!

1 like

Oh haha ik heb een vriendin in Noorwegen en we spreken samen Engels en ze zegt net

I was kind of peeing where you normally poop

:grimacing:

5 likes

In wat voor context :joy:

1 like

Ze was aan het vertellen dat ze zich niet lekker voelde dus wel vervelend maar ik moest echt even grinniken dat ze dat zo zei

2 likes