Het TMI topic #3

Haha, wat grappig, ik zal eens een vergelijkend warenonderzoek doen :joy:

Ik zie in ieder geval dat die van de AH geen zoetstoffen bevat en meer yoghurt en minder roomkaas. Ik ben benieuwd.

2 likes

Of de vegan variant (van a-merk of lidl huismerk)!

6 likes

Ja, ik. Door de zoetstof. Heb het ook bij cola light, bijvoorbeeld.

3 likes

Nu ff zonder spoiler, kan gewoon

Vingertop is weer rond :grin: is nog niet helemaal geheeld. Het is nog echt gevoelig aan de bovenkant maar helemaal dicht nu. Moet nog een klein laagje huid terugkomen.

77 likes

Ik blijf me er gewoon over verbazen dat een lichaam dit kan, hahaha.

24 likes

Wauw!!!

Oh lord, de robotstofzuiger is over een naaktslak die blijkbaar in huis lag gereden en heeft 'm uitgesmeerd over de vloer EN OVER HET VLOERKLEED :joy::joy:

Brb even mn huis op funda zetten en het vloerkleed verbranden

50 likes

Verbrand heel je huis maar, niemand wil hier nog wonen :face_vomiting:

5 likes

Ik kan je niet adviseren. Ik MOET douchen in de ochtend anders functioneer ik niet. Ik blijf mezelf ruiken anders en ik voel me niet prettig!

19 likes

‘s morgens weer wassen ipv douchen?

1 like

's avonds echt goed schoonmaken, dus scrubben met een washandschoen. Daarna slapen.
En 's morgens weer een schone onderbroek aan, deo en tandenpoetsen.
Zo doe ik het en heb echt niet het gevoel dat ik stink. Ik kan het me eerlijk gezegd echt niet voorstellen en voel me ook gewoon fris.
En ook zorgen dat je je pyjama en je bed vaak verschoont natuurlijk.

10 likes

Ik heb exact hetzelfde. Voel me ook niet fris (of opgewekt) als ik niet 's ochtends douche/afspoel.
Maar ik heb wél een soort van verschil in douchen en afspoelen. En als ik 's ochtends tijd wil besparen is het bij mij even afspoelen in de ochtend. Zet dan ook enkel de handdouche aan, snel m’n oksels ff insoppen, m’n gezicht en even de intieme zones een plens water doorheen en door. En als ik douche gaat het net wat meer uitgebreider en secuurder. En soms komt het voor dat ik daarom twee keer op een dag douche/afspoel. En soms komt het voor dat ik me enkele dagen achter elkaar enkel even afspoel. Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel :sweat_smile:

5 likes

Als je 's avonds doucht gewoon deo opdoen. Deo werkt 24 uur en helpt echt voor een frisse geur. In de ochtend lekker parfum of bodymist gebruiken.

Tekst uit een artikel:
Het beste moment om een deodorant aan te brengen is voor het slapengaan. Onze zweetkliertjes zijn 's nachts minder actief. Dus als je voor het slapengaan je anti-transpirant aanbrengt, bouw je vanaf dat moment al bescherming op.

6 likes

Als ik ‘s avonds heb gedoucht was ik ‘s ochtends mijn gezicht, oksels, onder mijn borsten en intieme zone met water en een washandje.
Onder de douche gebruik ik ook geen douchegel/zeep dus voor mij staat dit een soort van gelijk aan douchen haha.
En idd schone onderbroek aan, dus als ik ‘s avonds heb gedoucht doe ik een schone aan en dan ‘s ochtends weer na het wassen

3 likes

ik werd vanochtend wakker met het gevoel dat ik een amandelsteentje had, dus ik heb geprobeerd met met een wattenstaafje weg te halen. speciaal voor hier nog geprobeerd een foto te maken maar kreeg 'm niet scherp. uiteindelijk brak er een stukje af en had ik dat gevoel ook niet meer, de rest van de dag voelde ik het verder niet. net opeens dacht ik jaaa hier komt de rest! dus weer met een wattenstaafje en voila, hij is eruit! ben helemaal blij dat ie eruit is want zo goor altijd. en nu zit er ook echt een gat in m’n amandel waar dat ding gezeten heeft :nauseated_face:

foto’s in spoiler, foto 1 zit ie nog vast en foto 2 is ie eruit met wattenstaafje for scale.

gore foto's
23 likes

Wat een goeie :tada:

6 likes

Een mini-badje maken van water en zeep in de gootsteen en dat icm een washandje gebruiken, frist aardig op.

3 likes

Gekke vraag misschien maar hoe “voel” je dat je een amandelsteentje hebt? Met je tong?
Kan me hier zo weinig bij voorstellen haha.

2 likes

nee ik heb dan echt het gevoel dat er iets achterin m’n keel ‘vastzit’! beetje vergelijkbaar met het gevoel van een kruimel in je keel, dat je je verslikt hebt en er nog een kruimel blijft hangen. zoiets haha

3 likes

https://www.douglas.nl/nl/p/3001043639?variant=1152538&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14927595561.127902066226.1152538.online.PM&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxNW2BhAkEiwA24Cm9GT5Q0NY2cT933H8Pmbv1BSxdO6FKZDihNklfCaFkOdBpYXmk8EzGxoC91cQAvD_BwE
Voor de volgende keer onder je oksels

2 likes