Hoezo dit? Moet je dat willen, bijtend zuur onder je oksels? Welk effect moet dit geven?
Als je geen oksels hebt kan je niet meer stinken
Dit werkt echt top
Hahahaha ik vind jou echt grappig moet echt vaak om je opmerkingen lachen
Oh heb je een aanrader welke fijn is?
Het was een serieuze vraag.
Haha ik dacht even dat het een link was naar zoutzuur ofzo maar dit is gewoon een licht exfoliërende toner. Het helpt om je huid heel mild te exfoliëren en dode huidcellen te verwijderen en dat kan helpen tegen stank.
Oh ok! Ik heb wat geleerd vandaag
Die legging heb ik! Zijn lekker warm en drukken niet op je buik. (Ik draag ze als onderkleding als het koud is.) Shirts ervan zijn ook fijn, maar ik koop ze zelf een maat groter zodat ze niet heel nauwsluitend zijn.
@kali tnx die had ik ook al gezien ja! Haha dacht missh heb je goeie verhalen gehoord.
Kriebelt deze niet?
Dilling is heel zacht, totaal niet kriebelig.
Slapen met een blote poen scheelt ook heel erg tegen geurtjes. Let her breath!!!
Hear hear! Hier altijd volledig naakt, ook in de winter haha.
Ik snap niet hoe t kan maar ik had deze week al eens een dode naaktslak op de fietskar van de hond, op mân fietstas en nu ook op mân broek

Dit is letterlijk mân grootste nachtmerrie
Oh van mij meer als mân geliefden en en vreselijke dood sterven ofzo het is er gelukkig gewoon uitgegaan in de was!
Ik ben zo mega ongesteld dus draag zowel tampons als menstruatieondergoed. Vandaag op mijn werk ging ik mijn tampon verwisselen maar was ik (na een uur) blijkbaar al enorm doorgelekt en had ik allemaal bloed op mijn hand. Wel natuurlijk met papier schoongemaakt maar het was echt een bloedbad. Kwam ik uit het hokje, stond iemand echt mega mega mega traag zoân 1 liter waterfles te vullen bij de enige wastafel die daar zit. Ondertussen stond ik daar maar met mijn bebloede hand en het was zo goor
Ik heb op vakantie mân teen echt mega hard gestoken tegen een uitstekend stuk rots in een zwembad. Mân teennagel lag er gelijk in zân geheel af, zo pijnlijk!
Nu een aantal dagen later doet het nog echt zoveel pijn. Vooral als ik geen schoen aan heb en lig. Een pleister erop doet al zeer, maar moet wel door de open wond van de nagel.
Zou hij gebroken zijn? Denk het zelf wel? Dat is helemaal triest dan
Mijn kind had buikgriep en nu ben ik superongesteld en heb net de eerste golf gehad voor ook buikgriep installeer me maar weer in de badkamer met een emmertje.
Ik had echt een flinke ontsteking in mijn lies die maar niet wilde poppen. Net maar even steriele naald erin gezet. Waar kwam daar een zooi uit, de druk is gelijk weg. Heerlijk