Het TMI topic #3

Heb dit even opgezocht maar dit zit echt aan de ingang van de vagina zo te zien? Bij mij zit het in mijn lies, net in de vouw tussen mijn been en buitenste schaamlip. Maar ik zal het toch vermelden als ik nog eens naar de dokter ga! Ik had hem ook gevraagd of het niet gewoon geopend moest worden maar volgens hem zou het met de medicatie wel lukken… al heb ik er momenteel niet zoveel vertrouwen in. Ik wil gewoon gepimpelpopped worden en verlost zijn :skull:

1 like

Zo irritant! Ik heb dit ook wel eens, een soort harde kei. Kan best even duren maar ik denk wel dat het in jouw geval elk moment kan gaan slinken. Bij mij gaat het dan vaak niet open maar slinkt het uiteindelijk wel (en dan ook best snel!). Ik hoop voor je dat 'ie snel weg is, zo vervelend!

4 likes

Hoe is het gegaan? Hopelijk is hij nu weg?

Ja! Paar dagen geleden is hij vanzelf open gegaan, heb er wat bloederige pus uitgeduwd en een haartje waarvan ik denk dat het de schuldige was. Inmiddels is het ongeveer helemaal vlak, de huid voelt wel nog een beetje dik en is rood maar geen derde schaamlip meer!!! Vandaag ook laatste dosis antibiotica.

2 likes

Waarschijnlijk heb je hier geen foto’s van hè? :joy: #dtv

1 like

Helemaal niet aan gedacht! Was ook niet zo’n bevredigende pimple pop helaas, vooral gooey :skull:

2 likes

Haha zo balen is dat hè! :joy:

3 likes

Al weken dicht plop oor…

En nu… :heart:

Vanaf alle angles…

59 likes

Haha love de hele fotoshoot

22 likes

Gefeliciteerd met de geboorte van je oorsmeer parel :joy:

5 likes

Hoe heb je dit eruit gekregen?

1 like

Hoe heet de kleine?

3 likes

Ja niet verantwoord gok ik. Gewoon optrek spuit met warm water in oor gespoten :grimacing: en beetje frutten met een wattenstaafje erna :rofl:

3 likes

Geen naam nog…
Uhm…
Dochter had het laatst over een hondje die rambamboellie heet…

Dit ziet er wel uit als een rambamboellie.

7 likes

Klinkt als inspiratie…

1 like

Boellie voor insiders

3 likes

Na een week lang niet kunnen, kon ik vanochted eindelijk naar het toilet :poop: Voelt als een kerstcadeautje, want eindelijk geen buikpijn meer

15 likes

Wat is je geheim?

Want ik zit ook helemaal vol.

Tabbletjes, zakjes, koffie, kiwi’s, magnesium, vitamine C, niets helpt. :sob:

Gister iets te veel gedronken :sweat_smile:

8 likes

Microlax!!

5 likes