Snap ik maar ga niet mijn blote vulva op het internet pleuren
Ik heb laatst mn implanon eruit laten halen, moest eruit gesneden worden omdat die kwijt was en te diep zat. Heb er een mooi litteken aan overgehouden
Ik stink de laatste weken zo uit mijn mond en word er gek van😭 Ik voel ook een hele walm in mijn mond. Ik poets netjes 2x per dag en poets mijn tong ook. Ik drink voldoende en eet niet ineens andere dingen. Schaam mij er ook echt voor op werk.
Ik kan oxyfresh mondspoeling en tandpasta aanraden! Anders is het verstandig om hiermee naar huisarts te gaan.
Waarom huisarts en niet tandarts?
onderliggende aandoeningen zijn bijv ontstekingen in maag/darm kunnen het verklaren. Tandvleesontsteking / slechte mondhygiene kan het uiteraard ook verklaren
Is het echt zo of denk je alleen naar dat je stinkt? (dat alleen al is een mentale aandoening )
Flos of stoker je bij je achterste kiezen? Daar kan ook af en toe onverwacht veel onwelriekend spul tussenuit komen.
Het is ook echt zo! Loop nu maar de halve dag smintjes te eten. Ik heb woensdag sowieso een afspraak bij de tandarts dus ik ga daar wel even doorvragen. Stoken ben ik sinds een paar dagen weer aan het oppakken. Mocht de tandarts niks bijzonders zien dan is de huisarts wel een goede tip!
@Tjiftjaf ik heb net gekeken maar zie niks zitten
Dit is het vaak idd!
Mijn partner had dit ook en bij hem kwam het door ontstoken tandvlees. Met elke dag stoken was het zo weg!
Jaaa! Wat een feest der herkenning dit!
Dit heb ik ook gehad. Volgens mij stonk ik (nog) niet erg uit mijn mond maar ik kreeg mijn mond dus niet meer ver open. Ik voelde het echt aankomen. Eerst een wat gekkig drukkende gevoeligheid en daarna mijn mond die niet meer goed open ging. Grondig googlewerk leerde mij dat het zou kunnen komen door een infectie rondom een half doorgekomen kies. Het tandvlees ligt daar ‘los’ omdat het niet kan hechten aan glazuur en daar haat vanalles tussen zitten.
Ik was op vakantie en had net in de Sephora een comodomenknijper gekocht.
Met het omcircelde uiteinde van dat ding kon ik rondom mijn half doorgekomen verstandskies een soort scheppende beweging maken. Er kwam best veel prut uit vandaan én mijn mond kon alweer snel open en dicht
Ik heb geen verstandskiezen! Ik ging net flossen en er is een vulling van mn kies afgebroken Heb nu morgen alvast een afspraak bij de tandarts
Oh god, ik voel me eigenlijk wel schuldig nu!
Oh dit komt totaal niet door de tips hoor! Ik ben de afgelopen dagen sowieso meer aan het flossen in de hoop dat het weggaat.
Zat ie misschien al los met vuil ertussen? Day daar de vieze lucht vandaan komt?
Ik wilde even zeggen dat ik het zo lief vind dat iedereen hier meedenkt
Stiekem hoopt iedereen op gore foto’s van amandelsteentjes hoor
Hahah als dank voor het meedenken hierbij een foto van het afgebroken stuk. Inderdaad super lief dat iedereen zo mee denkt☺️ Ik hoop dat het hierdoor kwam en het morgen na de tandarts verholpen is.
Omg dit zou ook een hoop verklaren bij mij! Ga het morgen even proberen