Misschien toch de kracht van het forum
De tandarts denkt dat de geur daar vandaan kwam en de wortel was geirriteerd. Dus als de vulling gisteren niet losgeschoten was had ik het misschien langer niet doorgehad.
Gatverdamme er zit sperma in de bank, echt zo nasty. Het is ook nog eens een lichte bank. En daardoor bedacht ik me ineens hoeveel mensen misschien wel eens sperma op hun bank hebben gekregen. BAH
Tijd voor de tapijtreiniger of hoe heet dat ding
Hopelijk is het wel je eigen bank en van je vriend en niet van een vreemde
Hahaha ja is onze eigen bank thankgod maar het is dus een lichte velours bank zegmaar. Ik denk dat ik maar het met soda en warm water moet proberen eruit te halen.
Laat warm water het eiwit dat erin zit niet stollen?
Eeeeeewl hou op hoor haha. Ik heb al wel een keer bloed uit deze bank gekregen (bloed van een wond aan z’n enkel) maar ik heb iets baking soda op die plekken gedaan en daarna met een zachte spons en warm water en het ging eruit.
James vlekkenwonder of Dr. Beckmann Vlekkenduivel Bloed en Eiwit zou moeten helpen
Ben gebeten door mn kat dinsdag en rond de wondingang zit onder de huid pus en moet mij echt inhouden om het er niet uit te drukken als een puist
Heb overigens al antibiotica en vorig jaar tetanus prik gehad dus hoef verder geen advies
Zo, dat is snel gaan ontsteken
Oei dat ziet er niet goed uit, zelfs je nagels zijn helemaal geel uitgeslagen. Zou er toch nog eens naar laten kijken.
inderdaad snel gegaan zeg! goed dat je toch gelijk antibiotica genomen hebt. doet het (veel) pijn?
Gisteren stond er echt heel veel druk op, was het ook erg rood en deed het wel pijn, nu doet het alleen nog pijn als ik t aanraak dus dat probeer ik te voorkomen hahaha. Ben er gisteren wel mee naar de huisarts geweest en die gaf aan dat zolang het niet verspreidt richting mn hand en ik geen koorts krijgt, we er voorlopig niks aan gaan doen. De antibiotica moet de kans krijgen om z’n werk te doen.
goed dat je hebt gebeld en langs bent gegaan! kattenbeten moeten echt niet onderschat worden
Die plek is net tijdens het boodschappen uitladen uit zichzelf “gesprongen”, maar hierdoor voelt t al direct beter! Eindelijk is de druk eraf. Hopelijk kan ik maandag weer normaal er mee typen haha
Net mezelf open gehaald aan de punt van een lade die open stond tijdens het spelen met mijn dochter. Ik schrok er zelf van want trok mijn broek omhoog en meteen blauw en dik met bult. Het deed wel wat pijn maar niet zoals je je teen of hoofd stoot aan een punt ofzo.
Werd vanochtend wakker met een vol oor. Haalde er een bal oorsmeer van een halve centimeter uit
Dan is deze DIY écht iets voor jou!
Geen foto van gemaakt?
Omg nee! Zo stom! Ik stond zo met dat balletje en vroeg me nog af of ik mijn mobiel moest pakken voor een foto.
Volgende keer beter!