Oh, goed voor @Nox om te weten want die schrijft t blijkbaar al sinds 2019 zo 
:
Wat fijn voor je dat je dit grappig vindt.
Grappig? Ik zeg het omdat er op mij wordt gereageerd. Het is toch ook goed om te weten voor iemand die dit heeft en het dus -blijkbaar- zo lang al verkeerd schrijft?
Thanks voor het meeleven!
Ik vond je eerste bericht nogal vreemd (zie de smileys die je gebruikt) en je gaat in een tweede bericht op door.
Misschien handig voor in de toekomst/voor iemand anders: als je geovuleerd hebt word je (meestal 14 dagen erna, voor sommige mensen is dat korter of langer, maar vrijwel iedere keer hetzelfde) ongesteld. Wat wordt uitgesteld of kan uitblijven door ziekte is ovulatie zelf, waardoor je ongesteldheid vervolgens ook later of helemaal niet komt!
Beterschap in elk geval, hopelijk knap je snel op ![]()
![]()
Haha okeeee, mijn smiley was in elk geval niet raar bedoeld ![]()
Ik eindig het jaar met diarree 🫶
Skinny 2025 in!
Een spetterend uiteinde!
Beterschap, trouwens!
Reactie van het jaar gaat naar…![]()
2 januari:
‘Ik ben vannacht 3 kilo aangekomen! Komt dat van die ene oliebol?’
![]()
![]()
![]()
(Niet op poster gericht)
Ik heb elk jaar wel een keer buikgriep (lang leven werken met jonge kinderen). En ik voel het nu aankomen. Rommelende buik, geen eetlust opeens, beetje misselijk.
Pff zo geen zin om te kotsen
Edit: wel gebeurd ![]()
Je hebt gelijkt maar Aii, mijn kokhalsreflex ging gelijk in werking.
Zo die van mij ook man
Ik was woensdag gevallen met de fiets. Dacht dat het wel mee viel maar de blauwe plek wordt steeds donkerder. Verder geen last van!
Ik zweet normaal niet zo erg maar ik had afgelopen week en vandaag een spannend gesprek en volgens mij heb ik last van een soort angstzweet? 
 ruikt echt gaar
Ja, angstzweet is echt anders en ruikt sterker (vind ik in ieder geval haha)
Hopelijk zijn je gesprekken goed gegaan!
Haha ja aangenomen voor een opleiding ondank mijn angstzweet!
Haha dan is het het waard geweest! Gefeliciteerd ![]()