We zijn gaan naar de Griek geweest, de hele slaapkamsr stinkt naar tzaziki. Afterparty voor mijn man als hij dalijk naar bed komt
Ik heb gister tijdens een hardloopwedstrijd volledig in m’n broek geplast. Vind het echt zo ongemakkelijk want je kunt het op de foto’s best goed zien (donkergroene legging) en ben echt bang dat het heel erg is opgevallen. Maak mezelf nu maar wijs dat mensen: vast niet naar m’n benen kijken, vast denken dat het schaduw/zweet/water is/het vast alweer vergeten zijn. Nu dus maar eens op zoek naar een manier om m’n bekkenbodemspieren te trainen (vind mezelf daar vrij jong voor maar blijkbaar nodig)
Ik heb zeer regelmatig van het sporten daar hele zweetplekken, zeker bij broekjes dat het opvalt. Ik zou me er niet de grootste zorgen om maken, alsin dat je het ziet.
Het kan ook zijn dat je te veel spanning op je bekkenbodemspieren hebt, ik zou er eerst naar laten kijken door een bekkenbodem fysio en goed advies inwinnen voor je aan de slag gaat. Wel heel vervelend.
Ja als het alleen m’n bovenbenen waren had ik het minder erg gevonden, maar het is echt doorgelopen tot aan m’n sokken
Wel tof dat je bent doorgelopen. Bij top lopers zie je dit ook wel eens, al is het dan wellicht niet door een minder goed werkende bekken… heb je kinderen gehad?
Hahaha ja ik wilde per se onder de 1:05:00 finishen, dus toen dacht ik inderdaad: topsporters doen dit ook. Heb geen kinderen gehad, ook eigenlijk nooit last van urineverlies bij sporten
Ulgh wat vervelend voor je! Als je er echt iets mee wil zou ik inderdaad eerst naar een bekkenbodem fysio gaan, want ook een kans dat je bekkenbodem juist te gespannen is/was zoals @philo zegt. Dan staat er dus eigenlijk te veel druk op en kan je het niet meer ophouden als het nodig is.
Maar als het eenmalig iets is, kwam het misschien ook door de omstandigheden? Spanning van de wedstrijd enzo…? Geen idee of dat ook zo werkt maar ik heb/had last van een te gespannen bekkenbodem en mijn fysio zei dat de bekkenbodem ook wel “de poort naar de ziel” wordt genoemd en mensen daar dus vaak onbewust (langdurig) spanning vasthouden, misschien ook wel eenmalig
Ja ik denk ook wel dat het meespeelt dat ik nog nooit zover heb gerend, dat de wc’s bij de start zo druk waren waardoor ik dus niet voor de zekerheid nog even kon gaan, en dat ik eigenlijk niet voldoende getraind had.
En ergens vind ik het niet zo erg dat het is gebeurd, als in, kan gebeuren, maar dat er dan zo veel mensen langs de kant of deelnemers zijn die het hebben kunnen zien en dat er zo veel foto’s zijn gemaakt vind ik dan wel echt naar.
Ja nou ik vind het in elk geval vooral super stoer dat je hebt doorgerend!
Een vriendin van me had dit een keer (onverwachts plassen, was niet tijdens het rennen) en die bleek ‘gewoon’ een blaasontsteking te hebben! Dus misschien even bij de huisarts checken of het zoiets is?
Nou met servies gooien dan maar
Ik heb gisteren naar weet ik het hoeveel renners gekeken bij een hardloopwedstrijd maar vooral op hoofden gelet of ik iemand kende haha! En je bent ook zo langs die mensen gerend he, gaat echt snel allemaal. No worries!
Onlangs ben ik enthousiast gaan shoppen en heb ik me goed laten adviseren. Maar toch… de broek die ik blind afrekende vond ik al ietsjes te ruim ogen, maar ja, dat kan ook ‘de look’ zijn. Anyway, 2 dagen gedragen, uitgelopen, en het is echt geen lookje meer. Nu wil ik hem ruilen voor een kleinere maat en blijk ik erin doorgelekt (2 mini druppels) te zijn.
Wellicht niet vies genoeg voor dit topic maar ok baal wel enorm
Zou toch sowieso niet meer kunnen als je een broek 2 dagen gedragen hebt? Doorgelekt of niet.
Balen zeg
Even in de melk weken en dan goed wassen
Ik heb ooit bij Levis een broek mogen ruilen omdat ik teleurgesteld was door hoever die was uitgelopen. Gewoon het eerlijke verhaal verteld. Niet alle winkels zullen zo flexibel zijn maar vragen kan altijd vind ik.
Dan was je hem toch gewoon en ga je dan terug naar de winkel dat je ontevreden bent.
Ik heb net zelf een skintag weggesneden.
Ik zat in dubio: of in 1x met een schaartje, of langzamer met een mesje van een safety razor.
Hoopte dat het laatste het minst pijn zou doen, want vlijmscherp.
Het was Saw achtig, want ik deed steeds heel zacht met het mesje erin, nog een keer, nog een keer. En toen was je eraf
Hopelijk geneest het normaal, hij was ook niet groot ofzo.
Deed het veel pijn?