Nee, eigenijk niet…
Het was wel een dunne/ kleine hoor…
Heb al een week ofzo een dikke bobbel in mijn lies door vermoedelijk een ingegroeid schaamhaartje. Ook echt zo net waar het randje van mijn onderbroek zit dus extra pijnlijk. In het begin was het een bobbel ter grootte van een knikker maar na er een paar keer hard in geknepen te hebben (wat overigens ENORM pijnlijk was) kwam er een beetje vocht uit en inmiddels is het al platter en doet het niet echt pijn meer. Maar als je eraan komt, voel je dat er vanbinnen nog iets zit, een soort harde massa. Straks nog maar eens knijpen en product op doen.
Ik ging uit in een crop top om te vieren dat ik na 2 weken eindelijk fatsoenlijk heb kunnen poepen en m’n contipatiebuik weg was
Ik weet niet hoe dit is afgelopen maar je moet niet knijpen. Je geeft zelf al aan dat het zachter is maar het niks uitkwam, dat kan komen omdat je het vuil naar binnen hebt geknepen. Daardoor kun je een sepsis krijgen.
Je moet de ontsteking gewoon uit laten rijpen of er mee naar de dokter
Ik vind dit wel een beetje ver gezocht cq catastrofaal gebracht, haha, nog nooit gehoord of meegemaakt dat een huidontsteking naar binnen toe “open gaat” en sepsis veroorzaakt door manipulatie van buitenaf.
Als een zwelling niet ontlast is er meestal gewoon geen sprake van een holte met vocht (cyste) of pus (abces), maar is het gewoon enkel zwelling door opgezet, ontstoken huidweefsel (een infiltraat) en valt er niets uit te knijpen.
Daarom prikken en snijden we (medici) alleen in “fluctuerende” zwellingen en niet in vaste zwellingen.
Ik had gister al een beetje pijn bij m’n oog maar nu heb ik een vierkoppige puist in m’n ooglid. Het doet echt pijn. Zo vervelend. Ik voel het de hele tijd en het hele gebied er omheen is gezwollen.
Hoop dat hij snel open gaat en de genezing kan beginnen.
Ah ik had dit ook laatst, hielp bij mij goed om er vaak iets warms op te leggen
Ja dat doe ik ook, voelt ook fijn. Dankjewel voor de tip! Hoe lang is het bij jou gebleven voor het wegging?
Nadat ik het echt consequent warm ben gaan houden max een paar dagen denk ik
Voor het eerst in m’n leven de ‘double dragon’ mee mogen maken + ook nog tegelijk ongesteld geworden. Vond dit nog erger dan mijn bevalling
Wat is Double Dragon? Heb al gegoogled, maar vind enkel een game en een film.
Klinkt rot in ieder geval!
Dat je buikgriep hebt en moet overgeven en diarree hebt tegelijkertijd.
Ik moest ook googlen… en toen vond ik zelfs dat als je als vrouw ongesteld bent tegelijkertijd zoals @Cam is, dat het ook wel Cerberus genoemd wordt
Sterkte, ik heb t een keer gehad en het is echt de hel.
Oh dan kan ik niet googlen blijkbaar haha, maar klinkt verschrikkelijk inderdaad.
Hé die had ik gister op mn buik
Henk de Amandelsteen en zijn nakomelingen.
Binnen 5 minuten van elkaar mijn amandel verlaten. Smerig
Ik heb dit heel veel aan de onderkant van m’n bovenbenen, zo gek! Heb het ooit 1 x geschoren (gewoon hele bovenbeen) maar aan de voorkant zijn het gewoon normale haren.
Ik ben vorig weekend gevallen met de fiets en had daardoor een schaafwond gekregen. De schaafwond bleef nat, aan de lucht drogen werkte niet. Twee vrienden van me raadden me aan om voor vochtige wondgenezing te gaan en ik zocht er nog wat meer info over op. Ik kocht eilandpleisters en een tubetje hansaplast snelle wondgenezing zalf en ging ermee aan de slag (je kunt ook gewoon vaseline gebruiken). Ik ben echt helemaal verbaasd over hoe mooi het wondje is genezen! Geen harde korst en gewoon soepele huid. Ik draag er sinds vandaag geen pleister meer op en ga nog een tijdje door met smeren, dat zou de kans op littekens ook verminderen. Vond het echt een leuk projectje haha. In een spoiler zet ik wel even alle foto’s onder elkaar.
Ik heb zo eentje op mijn kaaklijn! 1 doorzichtig maar stug freak-haar dat telkens op dezelfde plek terug komt.
Jaaaa deze haar!! Ik heb er 1 op mn schouder, de freak haar die heel lang word en maar terug blijft komen