Het TMI topic #3

Echt ik hou ervan om zo’n haar te vinden, soms groeit er eentje random op mijn wang of oor. Elke keer weer gefascineerd want hoe heeft dat ding zo lang kunnen groeien zonder opgemerkt te worden :joy:

Speaking of: vind nu net zo’n unit op mijn oor haha

13 likes

Ik heb zo’n haar tussen mijn borsten. En idd @ijsklontje zo zie je hem niet en ineens is die een paar cm!

1 like

Wow is dit toeval? :joy:

2 likes

Heb ooit eens zo’n cameraatje gekocht waarmee je in je oor kunt kijken en heb nu last van mn oor (denk middenoorontsteking) dus kijk nu elke ochtend en avond ff hahaha, heel interessant. Ziet er ook telkens anders uit.

2 likes

Ik wou dat ik het ook had toen ik paar weken geleden fikse oorontsteking kreeg. Kan je dan zelf goed zien als het ontstoken is? Zo benieuwd

1 like

Jaa nouja ik weet natuurlijk niet hoe een ontsteking er uit ziet, maar ik weet wel dat hoe het nu is niet de normale situatie is haha. Mn trommelvlies is echt totaal anders dan normaal.

2 likes

Welke heb jij? Ik wil dit ook! Heerlijk goor de oren van mijn man schoonmaken

3 likes

@tamara +1! Ik wil dit ook!
Kan je met die van jou ook oorsmeer weghalen of is het puur en alleen een cameraatje?

2 likes

@Verka haha heb die van mij via Amazon besteld, maar is al 2,5 jaar geleden dus die verkopen ze niet meer. Hij is van het merk Vitcoco en heb er 29 euro voor betaald ooit. Ik zie dat Vitcoco op Amazon nog vergelijkbare verkoopt met goede beoordelingen!

En zit idd zo’n schrapertje bij waarmee je oorsmeer kan weghalen, maar mijn oren zijn eigenlijk heel schoon (ben ik door die camera achtergekomen :joy:) dus heb daar weinig ervaring mee.

1 like

Ff update hierover voor wie geïnteresseerd is: de bobbel is een tijd lang weggegaan maar deze week met veel woede teruggekomen. Het is nu een mega dikke, behoorlijke harde en rode bobbel waardoor ik in het begin zelf een beetje gek liep omdat het nog steeds dus op dat randje van mijn ondergoed zat. Ben naar de dokter gegaan en hij heeft er ook eens in gepord en geduwd maar dat deed zoveel pijn en er kwam uiteindelijk enkel wat bloed uit. Dus nu zit ik aan een antibioticakuur (amoxiclav) en dat zou moeten helpen, volgens hem zou het na het weekend al wat beter moeten zijn. Hij zei ook dat als ik een wit kopje zie ik er eens in mag proberen prikken (met een steriele naald ofc) of er wat uit komt en daarna isobetadine op doen maar voorlopig durf ik dat nog niet door de pijn. Ik vertrouw er eerlijk gezegd niet zo op dat het zo gaat weg gaan maar goed, eerst maar die kuur uit nemen.

En natuurlijk contacteert mijn crush me net om volgende week een film te komen kijken terwijl die bobbel eruit ziet alsof ik een derde schaamlip heb lol :skull:

6 likes

Mocht er idd een wit kopje opkomen kan het juist ook verlichting geven om die open te prikken, dan gaat de druk eraf

3 likes

Wel er zat dus al een mini kopje waar ik op mezelf en de dokter tijdens mijn afspraak ook eens in geprikt en geduwd hebben, maar er kwam echt niks uit behalve bloed. Hij zei dat wat erin zit waarschijnlijk ‘te dik’ is om eruit te duwen zo…

Ik heb een bacteriële infectie in mijn duim. Begon als een klein gevoelig plekje op de plaats waar ik net een kloofje had gehad en enkele uren later zat ik bij de huisarts omdat het heel snel verergerde. Inmiddels twee soorten antibiotica gekregen en duimen (pun intended) dat het snel opknapt.

[details=“Samenvatting”]
IMG_2464|375x500 [/details]

3 likes

Ik had zoiets ook! Bleek een Bartholinische cyste te zijn die de huisarts onder verdoving heeft opengesneden. Menn wat deed dat pijn. Misschien is dat van jou dat ook?

Heb dit even opgezocht maar dit zit echt aan de ingang van de vagina zo te zien? Bij mij zit het in mijn lies, net in de vouw tussen mijn been en buitenste schaamlip. Maar ik zal het toch vermelden als ik nog eens naar de dokter ga! Ik had hem ook gevraagd of het niet gewoon geopend moest worden maar volgens hem zou het met de medicatie wel lukken… al heb ik er momenteel niet zoveel vertrouwen in. Ik wil gewoon gepimpelpopped worden en verlost zijn :skull:

1 like

Zo irritant! Ik heb dit ook wel eens, een soort harde kei. Kan best even duren maar ik denk wel dat het in jouw geval elk moment kan gaan slinken. Bij mij gaat het dan vaak niet open maar slinkt het uiteindelijk wel (en dan ook best snel!). Ik hoop voor je dat 'ie snel weg is, zo vervelend!

4 likes

Hoe is het gegaan? Hopelijk is hij nu weg?

Ja! Paar dagen geleden is hij vanzelf open gegaan, heb er wat bloederige pus uitgeduwd en een haartje waarvan ik denk dat het de schuldige was. Inmiddels is het ongeveer helemaal vlak, de huid voelt wel nog een beetje dik en is rood maar geen derde schaamlip meer!!! Vandaag ook laatste dosis antibiotica.

2 likes

Waarschijnlijk heb je hier geen foto’s van hè? :joy: #dtv

1 like

Helemaal niet aan gedacht! Was ook niet zo’n bevredigende pimple pop helaas, vooral gooey :skull:

2 likes