Absoluut kut, maar minder erg dan een bevalling.
Wat ik ook zo opmerkelijk vond is dat er stond vanaf 16 jaar?! Dan ben je toch in je vel al vaak een (kut)kind.
Ik heb een puist in mân neus en dat doet echt zeer. Ik zie er ook gewoon een wit puntje opzitten, maar ja, kan er niet bij
Ze raden ook af om puistjes in je neus uit te knijpen ivm infectie gevaar, zelf wel gedaan destijds want eigenwijs haha.
Ik heb al sinds donderdag geen
meer kunnen doen en begin het nu toch wel hinderlijk te vinden. Had zakjes macrogol meegekregen die ik braaf heb geslikt.
Vandaag of morgen maar de afdeling bellen die me behandeld heeft.
Je zegt behandeld dus misschien kan dit helemaal niet ivm een operatie ofzo, maar Microlax mini klysmaâs helpen heel goed als het ook met extra vezels niet lukt .
Ik heb een galblaas operatie gehad, overleg voor de zekerheid wel even! Eten gaat prima en eet ook gewoon vezelrijk.
Heb dit echt nog nooit gehad. ![]()
![]()
Bij mij werkt magnesiumoxide ook erg goed!
Oeh ik heb dit ook na narcose een tijdje gehad. Had bij mij even tijd nodig tot het weer vanouds werdâŠ
Gebruik je wel genoeg macrogol nu? Soms zetten ze er heel voorzichtig 1-2 per dag op maar als het niet wil kan je er sowieso wel 4 op een dag doen. En altijd een groot glas water er achteraan.
Ik wou net zeggen; als je net begint ermee zou ik minstens 3-4 glazen per dag (en dan een extra glas water zonder macrogol erbij) doen. Pas op de derde dag komt het vaak goed op gang.
Ah, ik heb er gisteren twee gehad maar op de verpakking stond inderdaad 1 per dag bij zware pijnstilling. Probeer er vandaag dan gewoon 3 of max 4 te nemen.
Mijn darmen moeten echt wennen aan de zomertijd. Normaal moet ik standaard iedere ochtend om 7 uur
en ligt het al klaar voor de uitgang, nu kreeg ik er met pijn en moeite iets uit
Vieze gevoel van ongesteld zijn. Ik kan me echt niet âempoweredâ voelen. Want ongesteldheidspoep, zweten, stolsels, sneller vettig haar, buikkramp, rugpijn en puistjes.
Ik draag vooral maandverband want dat vind ik echt 1000000x fijner dan een tampon. Maar voelt soms ook gewoon super goor.
Same! Ik voel me echt 3 dagen heel goor.
Gebruik ook maandverband, want ik moet er niet aan denken om iets in mijn kut te stoppen als ik enorme krampen heb. Een keer geprobeerd en nooit meer
Menstruatieondergoed al geprobeerd? Dat vind ik echt veel minder goor voelen dan maandverband. Kan geen tampons oid meer gebruiken en voelde me iedere keer ook zo vies, maar heb daar nauwelijks last meer van sinds ik dat ondergoed gebruik.
Zijn hier mensen die hun oren niet schoonmaken met wattenstaafjes?
Omdat ik aan het backpacken ben en zo min mogelijk spullen mee wil hebben gebruik ik momenteel geen wattenstaafjes, maar nu vraag ik me af hoe andere mensen hun oren schoonmaken? Ik die het nu met mijn vinder, maar dan komt er wel oorsmeer uit en daardoor ben ik bang dat mensen misschien vaak oorsmeer bij mij zien zitten. Ik vind het gevoel van wattestaafjes in je oor ook heerlijk dus eigenlijk denk ik dat ik ze toch weer ga kopen, of er moet een fijn alternatief zijn?
Eventueel als optie, ja is wel weer iets, maar wel herbuirkbaar.
Anders inderdaad zonder en goed in de douche (als die er is) uitspoelen?
Ik weetniet hoevaak je je oren schoonmaakt maar die staafjes nemen toch geen enkele ruimte in? Dan doe je er 20 in een klein zakje? Ik maak sowieso misschien maar 1 keer per maand mn oren schoon op die manier en dan komt er nagenoeg niks vanaf. Een beetje oorsmeer hoort toch in je oor?
Je oren zijn zelfreinigend en wattenstaafjes worden afgeraden door artsen. Mocht er veel oorsmeer zitten kan je het met een tissue en je vinger een beetje weghalen, maar in principe is een wattenstaafje niet nodig hoor!
Ja idd, heb bijna heel mn leven gehoord dat dat in principe niet hoeft. Het zit er niet voor niks.