Het TMI topic #3

Spoiler was in dit geval echt chill geweest zo de tering

28 likes

Hahaha ik dacht er nog aan maar toen ik dacht ik nehhh TMI topic, moet kunnen :rofl:

8 likes

Pff het lijkt erop dat wij last hebben van clustervliegen, wonen hier 2 maanden.

Heb zon spray meegekregen van mn ouders en gisteren voordat we weggingen bij een zolderraam gesprayd en toen we terugkwamen lagen er wel 40 dode vliegen.
Hoop dat we het hiermee kunnen uitroeien maar weet niet waar ze zitten, alleen dat ze veel op dat raam afkomen maar dat is gewoon bij dit soort vliegen dus hun nest hoeft niet daar te zitten. Heb zin om mn hele huis in te sprayen.

2 likes

Buikgriep op vakantie. Heerlijk.
Met emotofobie.
Gisteren moeten braken maar er kwam niks uit. Ben helemaal kapot nu.

Mijn lijf vind dat ik me goed genoeg voel, ben ook ongesteld geworden.

3 likes

Ik dacht wat komt dit woord de laatste tijd veel voorbij, maar het kwam allemaal van jou :joy: Had er nooit van gehoord, weer wat geleerd :smiling_face_with_tear:

Je schrijft het eigenlijk als emetofobie.

Jaja wil niet betweterig overkomen maar mijn hersenen kunnen dit niet aan :joy:.

7 likes

Oh, goed voor @Nox om te weten want die schrijft t blijkbaar al sinds 2019 zo :laughing::

Samenvatting

6 likes

Wat fijn voor je dat je dit grappig vindt.

9 likes

Grappig? Ik zeg het omdat er op mij wordt gereageerd. Het is toch ook goed om te weten voor iemand die dit heeft en het dus -blijkbaar- zo lang al verkeerd schrijft?

3 likes

Thanks voor het meeleven!

4 likes

Ik vond je eerste bericht nogal vreemd (zie de smileys die je gebruikt) en je gaat in een tweede bericht op door.

2 likes

Misschien handig voor in de toekomst/voor iemand anders: als je geovuleerd hebt word je (meestal 14 dagen erna, voor sommige mensen is dat korter of langer, maar vrijwel iedere keer hetzelfde) ongesteld. Wat wordt uitgesteld of kan uitblijven door ziekte is ovulatie zelf, waardoor je ongesteldheid vervolgens ook later of helemaal niet komt!

Beterschap in elk geval, hopelijk knap je snel op :mending_heart::mending_heart:

9 likes

Haha okeeee, mijn smiley was in elk geval niet raar bedoeld :grimacing:

2 likes

Ik eindig het jaar met diarree 🫶

7 likes

Skinny 2025 in!

6 likes

Een spetterend uiteinde!

Beterschap, trouwens!

66 likes

Reactie van het jaar gaat naar…:joy:

11 likes

2 januari:
‘Ik ben vannacht 3 kilo aangekomen! Komt dat van die ene oliebol?’
:sob::sob::sob:
(Niet op poster gericht)

4 likes

Ik heb elk jaar wel een keer buikgriep (lang leven werken met jonge kinderen). En ik voel het nu aankomen. Rommelende buik, geen eetlust opeens, beetje misselijk.

Pff zo geen zin om te kotsen

Edit: wel gebeurd :expressionless:

4 likes

Je hebt gelijkt maar Aii, mijn kokhalsreflex ging gelijk in werking.

2 likes