Ik ben verkouden geweest en heb nu elke keer enorme klonten groen snot in mijn mond? Echt heel taai en groot, krijg het nauwelijks weggeslikt ![]()
Eruit rochelen?
Oh dit ben ik nu. Ik appte net m’n vriend dat ik echt geen zin heb om me weer een inktvis te voelen
Ja doe ik ook, maar dat kan natuurlijk niet altijd overal haha
Precies dat is er gebeurd ![]()
Ik ben gisteren op de stoep gepleurd. Natuurlijk had ik een korte rok aan en is mijn knie nu naar de klote. Moet echt om de paar uur mijn pleisters vervangen, want er blijft maar pus uit komen ![]()
Hoe kan het nu na een dag al zo geïnfecteerd/geabcedeerd zijn dat er “pus uitloopt”?!
![]()
Nasty spul dan. Sorry dokter!
Turbo infectie!
Zal wel wondvocht zijn
![]()
Haha gadver de spoiler doet echt niks om het te verhullen, maar ik had dit een paar weken geleden en zo’n netipot kreeg het er echt goed uit. Heel vies maar heel satisfying.
Yes ik loop bijna met dat ding onder mijn arm.
Ik heb het ook al een hele week. En idd met de neti pot komen er dan zulke klodders uit.
Sommige zijn ook zo donkergroen en brokkelig. Echt keihard. Mn neus zit ook zó enorm verstopt en mn oren helemaal dicht, dus het voelt ook echt helemaal verrot van binnen haha
Heb een tijdje terug m’n navelpiercing eruit gehaald. Zat net uit interesse te kijken hoe erg het gaatje was dichtgegroeid, en toen zag ik ineens een soort wit bultje zitten. Ik heb hem helemaal kunnen uitknijpen alsof het een puistje was, maar dan met pus/vuil dat in het piercinggaatje zat ![]()
Jaa hier ook. Die van mij is er al 20 jaar uit.
Ik vond m’n avondeten van 3 uur geleden zonet alweer onverteerd terug in de plee hahaha. Ik heb een darmziekte waardoor mijn spijsvertering sowieso wat op hol geslagen is, maar dit is toch wel een record!
Keurig! Had je ook een ‘clean wipe’? Dat heb ik (mede darmpatiënt) als mijn maaltijd een snelle doorlooptijd heeft. Super satisfying. ![]()