Het TMI topic #3

Vrijdag is een glas kapot gegaan tijdens het afwassen. Het bloedde kei erg en deed best pijn. Foto is gemaakt nadat ik meerdere stukken keukenpapier en een handdoek heb volgebloed. Dat lapje huid kon je zo terugtrekken :nauseated_face: Ze hebben het geplakt op de eerste hulp.

Dit was gisteren, ziet er nog zo uit. Doet minder pijn maar kracht zetten lukt nog niet

14 likes

Ik heb vorige week een diep stuk huid van m’n duim afgeschaafd omdat ik dom stond te doen toen ik Parmezaanse kaas aan het schaven was. Ik kon helemaal tot op de onderhuid zien. Maar ik werk bijna hele dag met handschoenen aka handsauna’s, dus de wond blijft echt zo vies en nattig, vind het zo goor.

Vieze wond

5 likes

Ah dat is ook precies zo’n rottige plek waar je pas hoevaak je hem ergens tegenaanstoot als er zo’n wond op zit.
Hoop voor je dat je er snel vanaf bent!

2 likes

Ja maar echt!

2 likes

Ik was een uur na het eten ineens zo beroerd?! Eten maar meteen weer geloosd want anders zou ik m’n pilates les missen. Voelde me meteen weer goed en heb echt níks raars gegeten, raar lichaam

Ik heb hooikoorts en ben ongesteld. Luv it :expressionless:

2 likes

Is dat tmi? :sweat_smile:

1 like

Ja geen idee. Tis geen top combo iig.

3 likes

35 likes

Ik ben verkouden geweest en heb nu elke keer enorme klonten groen snot in mijn mond? Echt heel taai en groot, krijg het nauwelijks weggeslikt :nauseated_face:

1 like

Eruit rochelen?

2 likes

Oh dit ben ik nu. Ik appte net m’n vriend dat ik echt geen zin heb om me weer een inktvis te voelen

5 likes

Ja doe ik ook, maar dat kan natuurlijk niet altijd overal haha

3 likes

Precies dat is er gebeurd :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ik ben gisteren op de stoep gepleurd. Natuurlijk had ik een korte rok aan en is mijn knie nu naar de klote. Moet echt om de paar uur mijn pleisters vervangen, want er blijft maar pus uit komen :nauseated_face:

1 like

Hoe kan het nu na een dag al zo geïnfecteerd/geabcedeerd zijn dat er “pus uitloopt”?!

:tomato:

5 likes

Nasty spul dan. Sorry dokter!

2 likes

Turbo infectie!

1 like

Zal wel wondvocht zijn

1 like

:nauseated_face:

1 like