Zo die van mij ook man
Ik was woensdag gevallen met de fiets. Dacht dat het wel mee viel maar de blauwe plek wordt steeds donkerder. Verder geen last van!
Ik zweet normaal niet zo erg maar ik had afgelopen week en vandaag een spannend gesprek en volgens mij heb ik last van een soort angstzweet? ruikt echt gaar
Ja, angstzweet is echt anders en ruikt sterker (vind ik in ieder geval haha)
Hopelijk zijn je gesprekken goed gegaan!
Haha ja aangenomen voor een opleiding ondank mijn angstzweet!
Haha dan is het het waard geweest! Gefeliciteerd
Ik heb de laatste 16 uur minstens 30x op de wc gezeten. Ik heb geen gat meer over
Dat is ook gewoon heel kut, weet ik helaas uit ervaring. Misschien noro virus als je dit normaal nooit hebt? Ik heb ook darm issues en als het echt erg is dan neem ik imodium puur dat ik van achter even kan bijkomen want ik weet dat dat ook slecht is en niets oplost. Sterkte iig
Nee heb serieus nergens last van in de zin van buikkramp of whatever en geen zieke mensen gezien ook. Moet gewoon heel vaak en wat eruit komt is goor en ‘niet normaal’. Ik dacht eerst dat het door eten kwam van woensdag maar dat kan bijna 48 uur later haast ook niet meer.
Dat is wel fijn dat je geen buik of darmkramp hebt in ieder geval. Misschien is je lichaam zich uit zichzelf gaan reinigen haha. Ach we schamen ons vaak te veel voor die dingen maar alle kak/poep/stront is toch goor. Hoop dat het snel minder wordt want het kan zo pijn doen, nu is je anus gewoon zwaar overbelast
Ik ben met nieuwe medicatie bezig en die heeft zo een slechte invloed op mijn darmflora Ik kon sowieso al slecht op lactose gaan maar nu ben ik drie dagen aan het lekken omdat ik zo nodig een ijsje moest eten.
Ik ben op vakantie en ze hebben hier niks met vezels en ik eet ook amper groenten dus ik ben juist helemaal verstopt, buik zo opgeblazen dat het pijn doet Heb ook maar een broek mee die nog comfortabel zit
Goeie laag vaseline erop/ertussen, dat beschermt tegen t vegen en de zurigheid/branderigheid van wat er nog uit je komt
Ik ben zo gefascineerd door mijn afscheiding tijden mijn eisprong. Het lijkt op behangplaksel. Heel veel behangplaksel. Ik moet het ook echt met een papiertje uit mijn ondergoed pakken en weggooien 🫠
Ik ben ongesteld en heb een soort buikgriepje lijkt het. Ik ben leeg en voel me echt vies
Als ik rode wijn heb gedronken dan is m’n ontlasting de dag erna echt zwart 🫠😂
Hoeveel heb je dan gedronken? Heb dit zelf nog nooit gemerkt haha
Uhmmm ik denk 3 glazen? Echt zwart-zwart niet hoor maar wel echt een stuk donkerder dan normaal (en die lucht maar sowieso van alcohol)
Ik krijg dit al van 1 glas rode wijn hoor! Zal vast per persoon verschillen. Ik heb bijvoorbeeld dan weer niet dat m’n urine anders ruikt door asperges te eten oid (wat was het ook weer, iig een soort groente?). En ja helaas heb ik die geur een keer geroken bij een vriendin. Vind het eigenlijk wel bijzonder hoe dat kan verschillen per persoon.