Snot
Dit al 2 weken lang 24/7
Dikke vette klodders snot uit mijn neus.
Haha gadver de spoiler doet echt niks om het te verhullen, maar ik had dit een paar weken geleden en zoân netipot kreeg het er echt goed uit. Heel vies maar heel satisfying.
Yes ik loop bijna met dat ding onder mijn arm.
Ik heb het ook al een hele week. En idd met de neti pot komen er dan zulke klodders uit.
Sommige zijn ook zo donkergroen en brokkelig. Echt keihard. Mn neus zit ook zĂł enorm verstopt en mn oren helemaal dicht, dus het voelt ook echt helemaal verrot van binnen haha
Heb een tijdje terug mân navelpiercing eruit gehaald. Zat net uit interesse te kijken hoe erg het gaatje was dichtgegroeid, en toen zag ik ineens een soort wit bultje zitten. Ik heb hem helemaal kunnen uitknijpen alsof het een puistje was, maar dan met pus/vuil dat in het piercinggaatje zat ![]()
Jaa hier ook. Die van mij is er al 20 jaar uit.
Ik vond mân avondeten van 3 uur geleden zonet alweer onverteerd terug in de plee hahaha. Ik heb een darmziekte waardoor mijn spijsvertering sowieso wat op hol geslagen is, maar dit is toch wel een record!
Keurig! Had je ook een âclean wipeâ? Dat heb ik (mede darmpatiĂ«nt) als mijn maaltijd een snelle doorlooptijd heeft. Super satisfying. ![]()
Haha nee, dat net niet maar was wel met 1x klaar idd.
En nu heb ik dus weer honger!
Oh my, mijn navelpiercing is er ook al 15 jaar uit en ik heb nav deze post eens gekeken⊠Kwam een mega witte sliert uit, wat een goede ontdekking!
Hahaha heb ik ook idd met mn navelpiercing. Is er ook al +15 jaar uit.
Mijne is er ook echt al jaaaaren uit maar heb nog 1 oude piercing in mijn kastje liggen en heel soms dan prik ik het gaatje weer door en dan komt er ook echt zoân propje uit.
Dan heb ik nog wat om naar uit te kijken komende tijd ook, nice
Ik had net weer een dieptepunt hoor.
Ik ben dus al sinds zaterdag ziek en heb weinig gegeten en gedronken en daardoor ook een paar dagen niet naar de wc gegaan.
Net was ik voor het eerst sinds zaterdag weer buiten om naar een nieuw hotel te gaan en ik kreeg onderweg ineens extreme buikkrampen
echt dat je moet puffen en zweten. Uiteindelijk ben ik bij een 5 sterren hotel naar de wc gegaan, maar toen ik zat was alles ineens weg? Dus ik liep weg van de wc, maar het begon weer, dus ik snel terug. Worden die krampen zo erg dat ik ook misselijk wordt. Uiteindelijk is het er op de wc dus aan 2 kanten uitgekomen (gelukkig niet tegelijkertijd!!!)![]()
en het waren open wcâs en ik was sowieso al doorweekt van de regen.
Ik voelde me zooo naar echt vreselijk.
Ik lig nu weer in bed en het gaat wel beter, maar denk door de obstipatie en weinig drinken dat alles heel hard en pijnlijk is geworden in mijn darmen.
jezus mijn darmen na een amoxicilline kuurtje, niet normaal ![]()
Oh naar ja, laatste keer ook gehad. Was wel van redelijk korte duur, dat wel.
Zo herkenbaar dit! Sterkte!
Ik heb net mân man en dochter moeten dumpen midden in de meubelzaak terwijl ik daar naar de wc gerend ben. And thank godâŠexplosieve diaree ![]()
Ik heb echt een heel erg vervelend intiem probleem, mbt stank. Heb al diverse keren een vaginale kweek laten maken en daar komt niks uit, de dokter en assistente weten het ook niet meer. Heb alle standaardadviezen gevolgd. Laatste tip was nu om miconazol te smeren, een maand lang (op mn dijen) maar dat lijkt ookniks te doen.
Ik zweet wel snel en dan lijkt de geur erger te zijn, maar heb er zoveel ongemak van. Kan eigenlijk niet eens 1 dag een broek aan, dan moet het alweer in de was. Mn broeken slijten hierdoor super hard en ik was me een ongeluk.
Net een nieuw dieptepunt bereikt, mn dochter zegt, jij stinkt hier (wijzend tussen mn benen).
Ik voel me er zo ongelukkig door maar weet gewoon niet wat ik eraan kan doen. Mag volgende week weer de dokter bellen, maar ja, die weten het eigenlijk dus ook niet.
Kun je geen doorverwijzing vragen naar een gynaecoloog oid? Geen idee of die wel de oplossing weten, maar denk dat zij iig meer verstand hebben van die regio dan een huisarts/assistente.