@FrozenFlame
Eigenlijk van alles wel, jeans, luchtige broeken etc.
Ik weet dus niet of het zweet is, ik vind zweet wel anders ruiken maar eigenlijk weet ik het gewoon niet meer.
@Spaarlamp
Is misschien nog wel een idee ja, ik denk dat ik eerst terug huisarts bel maar sta er wel voor open om dit te proberen. Tips/aanraders voor een anti transpirant?
@grace
Volgens mij is er wel iets getest, maar zouden andere soas in principe niet kunnen, geen andere bedpartners.
@Hetty
Weet ik niet, ik heb nog nooit blaasontsteking gehad, wel paar keer laten testen maar niet recentelijk dus deze neem ik mee. Dat is een kleine moeite voor assistente om te testen weet ik.
@VickyViolence
Moeilijk te omschrijven maar echt wel een sterke geur, ik vind zelf zweet anders ruiken (zuurder) maar urine ruikt ook niet zo (als ik het kan vergelijken met plasluiers van een kind).
Ja, ik denk wel dat als ik het vraag ik doorgestuurd zal gaan worden, maar huisarts probeert wel altijd eerst zelf en op zich vind ik dat ook goed, zeker gezien de nu al lange wachttijden en kosten.
@thenerdyintrovert
Ja klopt en dat weten ze ook. Maar mijn man is al meer dan een jaar klachtenvrij en ik niet.
@Negativ
Ja talkpoeder of een antitranspirant kan ik nog wel proberen. Thuis wissel ik meestal wel een keer van ondergoed en loop ik ook regelmatig alleen in een onderbroek maar op mn werk gaat dat wel lastiger en heb het idee dat het dan ook al in mn broek getrokken is.
Voel me juist wel prettig zonder onderbroek s nachts, mn man is doordeweeks zelden thuis dus heb ook wel het hele bed wat ik ook gebruik haha, lekker benen wijd.
@DavidRose
Echt heel vervelend dat jij het ook hebt. Bij jou is er ook nog geen oplossing dus?
Ik heb geen spiraal maar slik de pil altijd door, totdat er een doorbraakbloeding komt. Eerst had ik die regelmatig maar nu niet meer, is zeker een half jaar geleden dat ik een menstruatie gehad heb.