Wow, hoe is dat gekomen?
Ik weet het eigenlijk niet, tijdje terug had ik dat ik half struikelde over een losse tak en toen had ik zowel links als rechtervoet bij grote teen een blauwe plek (die zit er nog) ![]()
Misschien de combinatie van regen: voeten die zwellen door hele dag hardlopen en schoenen die ik niet losser heb geveterd ofzo?
Het doet ook geen pijn bij belasten. Ik heb gisteren gewoon weer hardgelopen en alles en zag pas in de avond de blauwe plekken (maar ik heb wel moeite met pijn voelen dus dat zegt niet zoveel).
Is het echt blauw/groen van een kneuzing van de huid of kan er ook iets heel erg afgegeven hebben?
Mijn zolen geven nog wel eens af en dat levert ook rare verkleuringen op.
Mijn zwarte zolen gaven ook een rare groene/donkere gloed op mijn voeten, alsof ze ieder moment konden afsterven zegmaar.
O, dat is een goede! Ik droeg namelijk wel blauwige sokken en er zit iets van blauw in de schoen.
Zeker gezien het geen pijn doet (ook niet met op duwen enzo voel ik niks) is dat het gewoon misschien. Thx.
Wat het ook kan zijn is dat de aderen erg zichtbaar zijn geworden door langdurige knelling/druk. Tijdens een ultra heb je natuurlijk de hele tijd je hardloopschoenen aan en waarschijnlijk wel iets strakker, ook heb je veel inspanning en je bloed met veel zuurstof stroomt dan naar de spieren en organen. Dit kan leiden tot het verzamelen van zuurstofarm bloed in de weefsels in bijvoorbeeld je voeten
Hoe gaat het nu met ons Kili?
Gisteren uit frustratie 3 pijnlijke wimpers met de pincet eruit getrokken en nu stik minder pijnlijk. Maar nog best wel karbonkel lookje.
Ohhh dat gaat al beter
Hopelijk is 'ie snel helemaal weg!
Oh dat is zo heerlijk om die pijnlijke wimpers er dan uit te trekken. Doet ziek veel pijn maar erna echt een opluchting.
Update. Woensdag was het al een week verder… ik denk dat het blefaritis is… moet ik hier nog mee terug? Of gewoon geduld.
PRIKKEN! SNIJDEN! Zelf operatie!!
![]()
![]()
Huh dat lijkt er geen eens op, gewoon een warm compress blijven doen en niet met vieze vingers aan zitten. Ik heb dit jaarlijks & het is altijd vanzelf weggegaan. Wellicht duurt t langer bij jou omdat je bent gaan prikken enz
Jawel. Lijkt er wel op. Had ook van die velletjes na een tijdje.
@lightbox breng mij niet op ideeën.
Hahah ik vind het echt super knap dat je eraf kan blijven. Ik had het allang of erger of beter gemaakt door mn zelf operatie skills ![]()
Oef! Doet het pijn? Wat heb je voor operatie gehad? Ik ben gefascineerd haha
Nee, voel er niks van! Alleen de paar uur na de OK brand het maar ik vind hooikoorts vervelender.
Ik heb bloedvaten op m’n netvlies groeien en die zijn ook nog eens gaan lekken. Daar is wat aan gedaan en daarnaast heb ik een injectie in m’n oog gehad. Bij die injectie is een adertje geraakt en daarom ziet het er zo uit. De vorige keer zag het er zo uit, toen zag het er niet naar uit.
O bijzonder! Dat kan ook complicatie van diabetes zijn toch? Of misschien heb ik het verkeerde in mijn hoofd.
Hoop dat je ervan opknapt! En fijn dat je niet veel pijn hebt
Woooow ben helemaal gefascineerd hierdoor ![]()