Het TMI topic #3

Tering.

1 like

Klopt volgens mij! Bij mij komt het door een combinatie van een auto-imuunziekte die voornamelijk op mijn ogen/zicht is geslagen en complicaties van eerdere oogoperaties.

Resultaat ander type injectie

Die blaren doen wel echt pijn.

7 likes

Ah veel sterkte! Zulke zaken aan ogen kunnen zo kut zijn qua pijn

4 likes

Is die bult hard? Kun je nog knipperen en slapen? Snijden ze die eraf of is het net als een blaar die leegloopt als je m open prikt. Zo fascinerend dit

1 like

Nee, niet hard. Is een soort vochtblaar. De eerste keer kreeg ik een volledige injectie en toen kon ik inderdaad mijn ogen niet meer dicht doen of knipperen. Dat was echt heel kut en zo groot geworden dat ik nu 0,5 per oog krijg. Met dit op die foto’s kan je gewoon knipperen en slapen, het is ook na zo’n 24 uur weer een stuk platter.

1 like

Vanmorgen wakker geworden met een ontstoken ooglid

Echt top

Samenvatting

IMG_1513

Nu na oogzalf (had ik nog liggen) wel al wat minder gelukkig
En ja er zit ook een puist in mn wenkbrauw hahaha

6 likes

Wat hebben veel mensen ineens een ontstoken ooglid of lijkt dat. Ik had het ook een paar weken geleden.

Dit weer slaat echt op mn darmen yuk. Terwijl ik datcin een ander land waar het bijv heel warm is daar geen last van heb. Zo vreemd.

4 likes

Ik zit al in week 3,5 en hij is er nog steeds.

2 likes

Ik had een blaar onder een teennagel gelopen.
Is ondertussen een tijdje geleden, maar heb er nu net zo lang aan lopen pulken dat het nageltje los is gaan zitten. Heb hem er net afgetrokken en was zo satisfying.
Zit ook al een klein heel dun nageltje weer op mn teen, dus ben benieuwd of het er over een paar weken weer gewoon normaal uitziet.

3 likes

Dit is echt mijn grootste angst. Maar ik ben toch heel benieuwd naar een foto??

Hahaha heb getwijfeld maar t ziet er eigenlijk helemaal niet zo nasty uit. T losse nageltje was wel echt smerig, dus die heb ik gelijk weggegooid.
T was overigens totaal niet pijnlijk. De blaar an sich wel, maar het hele gedoe daarna en het lospulken deed echt 0.0 pijn.

2 likes

Deed dat pijn? :o

Ik had laatst ook dat mijn nagel los kwam te zitten, omdat ik waarschijnlijk te lang (gel)nagellak op mijn teennagels had laten zitten. Heel naïef, maar ik wist niet dat dat zo schadelijk kon zijn :sweat_smile:

Ik heb de nagel zo lang mogelijk laten zitten, maar toen hij echt nog maar aan 1 velletje hing heb ik ‘m eraf getrokken (en dat deed geen pijn).

Eerst was ik bang dat ik zo’n kale teen zou hebben, maar ik was opgelucht te zien dat er bij mij ook zo’n randje zat van de nieuwe nagel.

1 like

Het lijkt me heel sterk dat je teennagel hierdoor loslaat, heb je je teen niet gestoten of te strakke schoenen aan gehad ofzo?

1 like

Brrrr, ik heb dus al 3 maanden een kalknagel op mn kleine teen.
Netjes behandeld en van de week stoot ik vol mijn teen tegen de hocker.
Nu klapt hij steeds omhoog en wil ik eigenlijk dat hij er gewoon afvalt, maar durf hem niet eraf te halen zelf.
Real life schimpie

2 likes

Ugh ik wou dat mijn nagel eraf viel, kalknagel al 3 jaar :weary:het gaat gewoon niet weg en weiger die heftige antibiotica shit te nemen en laseren weet ik ook niet of dat helpt echt en is zo duur

4 likes

Welke teen is het? Ik heb dit dus nooit eerder gehad en vind het zo vreemd dat het ineens en op m’n kleinste teen is

teennagel

Is mijn teennagel in lagen los aan het laten of heb ik een nagel onder m’n nagel?

1 like

Hier nog iemand met een traumanagel! Het is de nagel aan mn grote teen en hij zit echt heel los. Ben ook wel bang om ergens tegen aan te tikken of aan de deken te blijven hangen en dat ie dan op klapt. Maar ik wil m nog even houden, want ik hou van mooi gelakte nagels in open schoenen :sweat_smile:

Ik al 20 jaar. En heb dus die zieke medicatie gehad. Heeft niet geholpen. Weet hierdoor wel dat mijn leverwaarden top notch zijn haha.

Twijfel nu over weer een traject bij een pedicure of het maar gewoon in lente en zomer weer lakken…

3 likes

Kan wel hoor, had het ook! Hij kreeg totaal geen lucht en werd toen heel lelijk en daarna was het finito

2 likes