Het TMI topic #3

Ja ik heb iets soortgelijks (wel wat kleiner gebied) ook wel eens bij verminderde weerstand door ziekte/medicatie @KUBUS Duurt vaak een week of twee. Echt heel pijnlijk zo’n grote plek, hoop voor je dat het snel wegtrekt!

2 likes

Mijn vriend heeft altijd enorm veel grote schilfers, echt als korsten, op zijn hoofdhuid die ik constant uit zijn haar kan halen, echt een leuke bijkomstigheid van mijn relatie :zipper_mouth_face: en ik mag het nog doen ook, ben er soms zo een kwartier mee bezig

3 likes

Damn tandjes op elkaar :face_with_spiral_eyes:

1 like

Ik kreeg dit van Aquafresh tandpasta! En ook eens van antibiotica. Was heel pijnlijk. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Rauwe tomaat kan dit ook veroorzaken geloof ik. Dat kon ik toen ook niet verdragen.

5 likes

Ik heb dit nu al een tijdje met rauwe tomaat en ik dacht dat ik gek begon te worden :scream:

1 like

Haha zoveel vragen; wat voor korstjes, hoe komen die daar, en trek je zo niet per ongeluk haren mee. Dat het dan dunner wordt en sneller uitvalt?

2 likes

Ik had een vriend die dit al jaaaaren had. Bleek gewoon een schimmel op de hoofdhuid. Eén keer anti schimmel shampoo (selsum) en hij was er van af.

2 likes

Nee klopt kan ook door nachtschade komen zei de dokter.
Maar thanks allemaal! Kan niet wachten tot ik er vanaf ben

2 likes

Heb je een jong kind dat naar de opvang gaat? Kan het misschien ook nog hand mond voet zijn.

Ja dat wel, alleen heeft mijn kindje zelf nergens last van.
En bij mij is het echt alleen in mijn mond verder niet op handen of voeten

1 like

Ik zou het nog niet helemaal uitsluiten dan. Ik had nergens last van, m’n kind had twee bultjes en alleen de mond van m’n man zat vol met 30+ van die pijnlijke aften-achtige bultjes.
Misschien even bij de opvang vragen of er iets rond gaat?
Wat het ook is veel sterkte en hopelijk trekt het snel weg!

3 likes

Ik heb vaak een droge, jeukende hoofdhuid dus dan krab ik en daardoor denk ik die korstjes? En nee, trek gelukkig geen haren mee haha

2 likes

Het is denk ik niet heftig genoeg voor dit topic maar vraag me wel af waar de andere velletjes zijn gebleven (ik viel vannacht van de trap 🫠👵🏻)

Samenvatting

5 likes

Oei ziet er pijnlijk uit. Zit dat flapje ook los?

3 likes

Ja, nog wel een stukje vast aan mijn huid dus die heb ik er weer terug opgeplakt :joy:

2 likes

Omg dat blijft toch altijd een beetje los en dan ga je straks je haren wassen en blijft er een haar hangen achter die flap :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

12 likes

Vooralsnog blijft ‘ie goed vastgeplakt! 🫡 Wondvocht is goede lijm :v::joy:

Ik ben iemand die alles kapot krabt als ik wondjes heb. En heb ooit een vlooienplaag van m’n hond mogen overnemen nadat hij stierf waardoor heel mijn benen onder zaten met wondjes en littekens, tevens heb ik mijn wonden van m’n borstverkleining er ook mee verzorgt en ik vind het echt prachtig genezen. Maar ik zweer bij het verzorgen / inmasseren met bio-oil op dergelijke plekken. Bij m’n borsten zal ik nooit weten hoe het anders was genezen, want ben er toen meteen mee begonnen, maar de littekens op m’n benen zijn daar echt mee geholpen, als je heel goed kijkt zie je wel witte plekjes op m’n been, maar dan moet je echt heel goed kijken. Dus mogelijk het proberen waard!

1 like

Haha nee dat kan ook gewoon weer vastgroeien! Ik heb ooit zo’n bijna los flapje erop gelaten en dat is weer vastgegroeid. Alleen nu zo’n 10 jaar later zie je nog precies de randen waar het ooit los was.

4 likes

Ik voel dit gewoon :nauseated_face:

5 likes