Heb je een jong kind dat naar de opvang gaat? Kan het misschien ook nog hand mond voet zijn.
Ja dat wel, alleen heeft mijn kindje zelf nergens last van.
En bij mij is het echt alleen in mijn mond verder niet op handen of voeten
Ik zou het nog niet helemaal uitsluiten dan. Ik had nergens last van, mān kind had twee bultjes en alleen de mond van mān man zat vol met 30+ van die pijnlijke aften-achtige bultjes.
Misschien even bij de opvang vragen of er iets rond gaat?
Wat het ook is veel sterkte en hopelijk trekt het snel weg!
Ik heb vaak een droge, jeukende hoofdhuid dus dan krab ik en daardoor denk ik die korstjes? En nee, trek gelukkig geen haren mee haha
Het is denk ik niet heftig genoeg voor dit topic maar vraag me wel af waar de andere velletjes zijn gebleven (ik viel vannacht van de trap š« šµš»)
Oei ziet er pijnlijk uit. Zit dat flapje ook los?
Ja, nog wel een stukje vast aan mijn huid dus die heb ik er weer terug opgeplakt ![]()
Omg dat blijft toch altijd een beetje los en dan ga je straks je haren wassen en blijft er een haar hangen achter die flap ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooralsnog blijft āie goed vastgeplakt! š«” Wondvocht is goede lijm ![]()
![]()
Ik ben iemand die alles kapot krabt als ik wondjes heb. En heb ooit een vlooienplaag van mān hond mogen overnemen nadat hij stierf waardoor heel mijn benen onder zaten met wondjes en littekens, tevens heb ik mijn wonden van mān borstverkleining er ook mee verzorgt en ik vind het echt prachtig genezen. Maar ik zweer bij het verzorgen / inmasseren met bio-oil op dergelijke plekken. Bij mān borsten zal ik nooit weten hoe het anders was genezen, want ben er toen meteen mee begonnen, maar de littekens op mān benen zijn daar echt mee geholpen, als je heel goed kijkt zie je wel witte plekjes op mān been, maar dan moet je echt heel goed kijken. Dus mogelijk het proberen waard!
Haha nee dat kan ook gewoon weer vastgroeien! Ik heb ooit zoān bijna los flapje erop gelaten en dat is weer vastgegroeid. Alleen nu zoān 10 jaar later zie je nog precies de randen waar het ooit los was.
Ik voel dit gewoon ![]()
Ja same! Ook weer terugdrukt ooit en tis weer vastgegroeid maar je kunt precies zien waar
Niet het punt van je post, maar wat een prachtige groene muur! Ook veel sterkte met je vinger natuurlijk.
Haha dankjewel!! Ook blij mee ![]()
Het velletje heeft toch het loodje gelegd nadat ik per ongeluk er te heet water op liet komen tijdens het afwassen ![]()
Het lijkt wel tonijn ![]()
Ik ben aan het kamperen en het is nogal druk. Op de WC stonk het zo dat ik moest kokhalzen en zelfs niet meer kon plassen. Ben uit het toiletgebouw gesneld om buiten bij te komen.
Dit heb ik ook ja! Soms denk ik echt: ik had al lang kaal moeten zijn.
Grappig trouwens dat toch meer mensen de haren āverzamelenā. Ik hang ze over de douchekraan en soms vergeet ik ze. Mijn man doucht wel eens zonder lenzen (dan ziet hij 1%) en dan graait hij natuurlijk in die haarbal en hoor ik: gadverdamme!!! Je cavia hangt er nog!!!
Hij vindt het raar dat ik ze überhaupt verzamel en ophang.
Ik zou ze ook wel lekker weg willen spoelen maar mān afvoer werkt daar niet aan mee, dus ik doe wat ik moet doen om een overstroming te voorkomen