Het TMI topic #3

Het is een goede week, moest bloedprikken en dat gaat altijd prima en nu is mijn halve arm beurs en blauw. Gelukkig doet het nu minder pijn na 2 dagen (en het is lastig te fotograferen maar het is lichtblauw op de foto, elke dag vind ik weer een nieuwe plek :sweat_smile:)

Edit: het is vandaag nog veel paarser overal :joy:

3 likes

Ik zag echt NET deze voorbij komen lol

https://www.instagram.com/p/DNkUSwtovsA

1 like

Oh maar gooien jullie dan dat bosje haren in de prullenbak? Ik spoel dat weg en klaag daarna dat het putje verstopt is en uiteindelijk gaat m’n man het putje schoonmaken :smiling_face_with_tear:

1 like

Jup, ik verzamel alles en het gaat de prullenbak in. Anders idd verstopping

5 likes

En belandt het alsnog in de prullenbak? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik borstel mijn haar van tevoren; flink bosje haren in mijn borstel, meteen de prullenbak in. Tijdens het inwerken van conditioner ook kammen, weer wat haren eruit, verzamel dat in mijn kam en na het douchen ook eruit halen, prullenbak in en kam ff afspoelen van de conditioner resten. Heb weinig haren in het doucheputje.

2 likes

Oké oké ik ga maandag mn nieuwe maand lenzen indoen en dan heel consequent zijn!!!

Misschien is het al te laat maar voel niks dus fingers crossed

Oohhh maar ik heb dag lenzen! Winning!

2 likes

Er zit een rochel vast in mn keel zooo’n naar gevoel

1 like

Oh god ik word hier echt naar van. Eigen schuld dat ik erop geklikt heb en bovenal vervelend voor je zoontje natuurlijk. Het herinnert mij vooral aan een vriendinnetje van vroeger die er erg veel last van had. Maar echt op kleuterleeftijd nog. En ja sorry het heeft ook zo’n rare/nare geur?! Ik word er een beetje misselijk van nu haha. Zij had het wel heel erg en heeft ook superdun haar dus het viel zo op. Een oppaskindje van mij had het ook, dat ging gelukkig snel over en ik kamde het dan voorzichtig uit. Ik heb zelfs olijfolie op het hoofdje moeten smeren toen. Het ziet er ook zielig uit :pleading_face:

3 likes

Ik pleur het in de wc en spoel door

2 likes

Sorry, weer over je muur haha, maar weet je nog welke kleur dit is?

2 likes

Volgens mij Artisjok van de Gamma

2 likes

Wat akelig! Kan het dan ook gebeuren als je daglenzen hebt?

2 likes

Ja, maar die kans is wat kleiner

7 likes

Ja dit is zo’n ding he… als student deed ik ook alles met lenzen in. Soms legde ik ze zelfs in een glaasje water als ik ergens onverwachts bleef slapen!!! Gelukkig zit alles er nog op :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: (ik draag nu al 10 jaar geen lenzen meer maar na een tijd ook overgestapt op daglenzen, vond ik om allerlei redenen fijner)

En nog even een bloedprik update :joy: (voor de kijker ja dat zijn weer 2 kleuren groen op de muur! Heb zelfs NOG meer tinten groen in huis :joy:)

4 likes

En hoe is het met je vinger?

2 likes

Omggg jaaaa dat deed ik ook regelmatig inderdaad. Me nooit van enig gevaar bewust geweest.

5 likes

Jeetje wat een joekel. Heb je vaker / snel grote blauwe plekken? Anders misschien wel een keer aangeven bij je huisarts en je stolling prikken.

3 likes

Ah lief dat je het vraagt, beter! Het is half geheeld, maar buigen doet nog pijn want de huid is nog heel stug. Maar verder prima!

@Philo wil je nou dat ik nog eens ga prikken? :smiling_face_with_tear: Haha nee ik laat regelmatig bloed prikken en dit heb ik echt nog nooit gehad, heb vaak geen enkel blauw plekje dus dit is wel echt uniek. Ik moest nuchter zijn en daardoor kon ze denk ik geen fijne ader vinden want ze zei al, deze prik gaat gemeen zijn, ik pak liever niet deze ader maar het kan niet anders. Dus dit is denk ik gewoon net heel verkeerd geprikt ofzo?

3 likes