Het TMI topic #3

Oké gelukkig! Ik eet heeeel veel watermeloen en had ook last van m’n darmen… maar ik weet het aan iets anders, toen las ik dat en ineens zag ik het verband haha

1 like

Heb je geen hepatitis?

1 like

Wat is dit nou weer voor een onnodige angstaanjagende vraag in het TMI topic?

19 likes

Omdat ze in tanzania is geweest met daarbij wetende dat er vacinaties zijn die verstandig zijn om te nemen.

Maar inderdaad het is een pittig aanname, sorry.

Misschien heeft ze die gewoon genomen?
Vind dit echt een rare take wel.

3 likes

Ohja dat zal het zijn, dat klinkt logischer dan dat mijn darmen gewoon wat van slag zijn na een voedselvergiftiging.

18 likes

Ik snap dan niet, worden de mensen zelf daar dan niet ziek van?
In india ook echt weken met diarree gelopen, leuk!

Denk dat de lichamen van de locals dat helemaal gewend zijn en een killer immuunsysteem hebben opgebouwd haha

4 likes

Ik heb schimmelinfectie in kan dus niet zo’n ei gebruiken omdat ik ongesteld ben. Ik word echt helemaal krankjorum

Als ik dat heb tijdens een menstruatie vraag ik altijd om zo’n orale pil, fluconazol heet het volgens mij.

4 likes

Gewoon even je huisarts bellen voor zon pilletje inderdaad!

5 likes

O wat fijn @jahoor ik wist nieteens dat dat bestond, ga morgen meteen even bellen, thanks!

3 likes

Ik moet echt stoppen met nagelbijten. Nu iets te ver gebeten en toen is een stukje gescheurd en kon ik het niet laten om dat er af te halen.

Auw

1 like

Heb vannacht overgegeven door drank (rode wijn :smiling_face_with_tear:) en het hangt letterlijk overal?? Netjes in de wc gespuugd maar er zitten allemaal spetters op de muur :joy:

2 likes

Vind dit in combinatie met jouw forumnaam wel grappig :joy:

16 likes

Haha die naam is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk :upside_down_face:

8 likes

Jaaa, dat is echt wonderlijk. Ik vond een keer rode wijn spetters terug op het kozijn van de wc, op zo’n 1.80 m hoogte. Hoe dan?! Zo groot ben ik zelf niet eens.

Ik heb zwaar gekneusde ribben en niezen, hoesten en vooral poepen is pijnlijk. :disappointed_relieved: En dat laatste doe ik minimaal drie keer per dag. Het enige lichtpuntje zijn de grote schrammen die ik heb opgelopen door mijn valpartij. Kan genieten van het loslaten van de grote korsten.

4 likes

Gisteren mijn vinger opengehaald aan een mandoline (ondanks finger guard :clown_face:). Had het flapje teruggelegd en verbonden.

Huidige status voor de liefhebbers:

11 likes

En zit het weer aan elkaar? Lijkt wel alsof dat losse huidflapje niet heel goed doorbloed is. Of is het blauw geworden ofzo?

7 likes

Wie verzint dit? Een puist in mijn oorschelp.

2 likes