Kan je geen corrigerende short/boxer aandoen? Of is je jurk heel kort?
Nee wel lang! En ik dacht inderdaad om daar nog voor te kijken maar heb die string al eigenlijk speciaal gekocht hiervoor
. Zo zonde
Ik smeer me nu suf met aambeien zalf
Ja dat is wel zonde maar misschien komt die nog eens van pas.
Een string icm aambei klinkt echt heel naar. Aambei sowieso heel naar volgens mij
Ik weet even niet meer hoe het zat of dat het ĂŒberhaupt waar is. En nu geen zin om te Google. Maar dacht dat neusspray ook goed helpt tegen aambeien en sneller voor dit soort gevallen.
Wel degene met xylohuppelepup⊠zoutoplossing gaat weinig doen.
Idd die ja.
Mijn grootste amandelsteen tot nu toe, probeerde hem in zn geheel eruit te vissen maar brak toch een beetje
Pillen werken veel beter vind ik! Zelfs na 1 keer slikken vond ik al verschil maken. Mocht je daar nog aan kunnen komen zou ik dat aanraden
Heb op vakantie 2 keer voedselvergiftiging gekregen en mijn darmen zijn nu zoo van slag, heb al 5 dagen niet gepoept en mijn buik is zo opgezet en het voelt zo naar ugh. En dan morgen weer werken voor het eerst naar mijn vakantie met zoân pijnlijke opgezette buik ![]()
Beterschap.
Ik ben helemaal leeg.
Heb sinds vorige week zondag buikgriep en leef op een dieet van meloen en water met ijsblokjes. Al het andere eten staat mij niet aan en zorgt voor buikkramp. Blij dat ik deze keer niet hoefde te kotsen, vind dat zo vreselijk sinds de laatste keer dat ik zoân virus te pakken had.
Watermeloen vind ik gelukkig niet zo lekker. Team galiameloen hier en dan een paar lullige schijfjes per dag.
OkĂ© gelukkig! Ik eet heeeel veel watermeloen en had ook last van mân darmen⊠maar ik weet het aan iets anders, toen las ik dat en ineens zag ik het verband haha
Heb je geen hepatitis?
Wat is dit nou weer voor een onnodige angstaanjagende vraag in het TMI topic?
Omdat ze in tanzania is geweest met daarbij wetende dat er vacinaties zijn die verstandig zijn om te nemen.
Maar inderdaad het is een pittig aanname, sorry.
Misschien heeft ze die gewoon genomen?
Vind dit echt een rare take wel.
Ohja dat zal het zijn, dat klinkt logischer dan dat mijn darmen gewoon wat van slag zijn na een voedselvergiftiging.
Ik snap dan niet, worden de mensen zelf daar dan niet ziek van?
In india ook echt weken met diarree gelopen, leuk!
Denk dat de lichamen van de locals dat helemaal gewend zijn en een killer immuunsysteem hebben opgebouwd haha