Het TMI topic #3

Je hebt wel van die kleine cupjes appelmoes mocht het toch geen oplossing zijn en je het toch op werk wil gaan nemen. Bij dr appie bijv 12 cupjes voor 2,50

6 likes

Dat zou inderdaad wel kunnen ja! Ik zal het eens uitproberen

3 likes

Weet niet wat het is, maar mijn maag en darmen zijn compleet van slag. Voel me zo slap als een vaatdoekjes, bijna twee keer KO gegaan. Top nacht
Lezen op eigen risico

Ik heb de volledige plee ondergekotst. Inclusief vloer, muur, kastje

Beterschap!!

4 likes

Ik heb een aft achterop mijn tong waardoor ik continu denk dat er een stuk eten is achtergebleven :cry:

Ik ben verkouden en hoest soms van die zieke brokken slijm op

Iemand interesse? Heb uiteraard foto’s

1 like

Oh ja heftig en naar. Ik heb al meer dan een week Iedere ochtend een soort korst die tussen m’n neus en keel vormt door snot wat daar gaat zitten wat ik dan weg moet schrapen met zo’n vies geluid. Echt om te kotsen gewoon. Ik ben er zo klaar mee.

3 likes

Ik kan wel huilen. Na eindeloos verkouden heb ik nu buikgriep. Sorry maar dit zou niet moeten mogen, ik had nog steeds een zere keel en nu moet ik daar mee overgeven. Ik ben zo klaar ermee :sob:

Als ik ziek ben dan heb ik 0 controle over mijn blaas/bekkenbodem. Even goed hard niezen of hoesten en ik heb alweer in mijn broek gepist. Ik ben veel te jong om incontinent te zijn

6 likes

Ik ben aan het hoesten en heb ook slijm maar dat slijm wat los/omhoog komt heeft zo’n vieze smaak :nauseated_face:

2 likes

Misschien een keer langs een bekkenbodemfysio?

8 likes

Ja klinkt alsof je een te gespannen bekkenbodem hebt @Monster

5 likes

Ik heb dit ook! Wist niet dat anderen dit ook hadden.
Snap alleen nooit hoe het kan dat ik dit alleen heb als ik ziek ben.

Semi TMI: Ik heb zulke lange buikharen rond mijn navel dat ik ze er uit kan trekken met duim en wijsvinger en soms doe ik dat dan ook als ik me verveel

3 likes

Hoest je dan ook veel? Hoesten is heel zwaar voor je bekkenbodem en dan worden je spieren moe en werken ze minder goed dan normaal. Maar ook gewoon flink ziek zijn kan je helemaal wat ā€œslapperā€ maken dan anders. Kan wel nuttig zijn om eens een aar bekkenbodemfysio te gaan.

3 likes

Met hoesten inderdaad. Toch maar eens naar de bekkenbodemfysio!

1 like

Je zou kunnen proberen je bekkenbodemspieren aan te spannen net voor je hoest, dan is de ā€œklapā€ minder. Als je maar zorgt dat je ze daarna ook weer ontspant.

4 likes

OMG er komt even een goor verhaal aan :sob: ik had al een paar dagen een pijnlijke puist tussen m’n billen, door het schuren van een stugge jeans. Had er niet veel aandacht aan besteed, maar besloot toch maar even met een spiegeltje te kijken. Was het echt een hele dikke, paarse puist :no_mouth:. Ik kneep er een beetje in en kwam allemaal pus en bloed uit en omg het was echt een slagveld. Gelukkig is hij nu geslonken :smiling_face_with_tear::sweat_smile:

Ingezoomde before-foto in spoiler:

Samenvatting

10 likes

Kijk wel uit dat je niet nog een infectie krijgt oid als het een steenpuist is ofzo. Als je een ontsteking oid verder voelt opkomen moet je wel de dokter bellen

Ja thanks, ik kwam er later door google ook achter dat je dit soort puisten eigenlijk niet mag uitknijpen :grimacing: maar ik denk dat hij anders oprecht in m’n broek was geknapt haha

2 likes

Ik heb een aft achter in mijn mond (net voor mijn amandelen) en het doet toch zeer omg. Praten, alles is pijnlijk.

2 likes