Ik heb schimmelinfectie in kan dus niet zo’n ei gebruiken omdat ik ongesteld ben. Ik word echt helemaal krankjorum
Als ik dat heb tijdens een menstruatie vraag ik altijd om zo’n orale pil, fluconazol heet het volgens mij.
Gewoon even je huisarts bellen voor zon pilletje inderdaad!
Ik moet echt stoppen met nagelbijten. Nu iets te ver gebeten en toen is een stukje gescheurd en kon ik het niet laten om dat er af te halen.
Heb vannacht overgegeven door drank (rode wijn
) en het hangt letterlijk overal?? Netjes in de wc gespuugd maar er zitten allemaal spetters op de muur ![]()
Vind dit in combinatie met jouw forumnaam wel grappig ![]()
Haha die naam is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk ![]()
Jaaa, dat is echt wonderlijk. Ik vond een keer rode wijn spetters terug op het kozijn van de wc, op zo’n 1.80 m hoogte. Hoe dan?! Zo groot ben ik zelf niet eens.
Ik heb zwaar gekneusde ribben en niezen, hoesten en vooral poepen is pijnlijk.
En dat laatste doe ik minimaal drie keer per dag. Het enige lichtpuntje zijn de grote schrammen die ik heb opgelopen door mijn valpartij. Kan genieten van het loslaten van de grote korsten.
Gisteren mijn vinger opengehaald aan een mandoline (ondanks finger guard
). Had het flapje teruggelegd en verbonden.
Huidige status voor de liefhebbers:
En zit het weer aan elkaar? Lijkt wel alsof dat losse huidflapje niet heel goed doorbloed is. Of is het blauw geworden ofzo?
Oh, die zijn vaak zo pijnlijk!
Zijn er meer mensen die heel slecht gaan op psylliumvezels? Ik heb altijd moeite met naar wc gaan en die vezels helpen wel, maar mijn buik is echt continu onrustig en zo veel lucht die echt enorm erg stinkt (echt veel meer en erger dan ‘normaal’).
Heb al de versie zonder inuline geprobeerd, omdat sommige daar niet tegen kunnen blijkbaar, maar dat maakt bij mij geen verschil.
Na een dag werken op kantoor heb ik gewoon pijn in mijn buik van alle lucht die erin zit.
Heb nu 1 dag geen vezels genomen en buik is direct rustiger en lucht en geur is ook beter ![]()
Je kunt misschien proberen om je inname te spreiden. Misschien neem je nu teveel tegelijk en gaat het een stuk beter als je het over 2 keer verdeelt.
Ik neem minder dan de aanbevolen hoeveelheid en dat werkt voor mij veel beter. Herken idd de buikpijn en die lucht is gewoon nucleair ![]()
Maar elke dag zo’n 3 gram met flink wat water is voor mij een goede balans. Geen klachten!
Hahaha nucleair is het goede woord ja… echt insane.
Ik neem nu 5 gram, maar kan wel eens kijken of 3 gram voldoende doet voor mij (en dus de buikpijn/stank kan verminderen haha).
Spreiden vind ik lastig @Huismus, omdat ik het echt niet 's avonds wil nemen omdat je dan te weinig water meer drinkt en het juist tegenovergesteld effect kan hebben. En 's middags zou ik het mee moeten nemen naar werk (+ ik neem het met appelmoes en dan 2 glazen water, dus dan moet ik ook nog appelmoes meenemen haha)
Je zou guarboonvezels kunnen proberen, deze zijn lichter verteerbaar en worden vaak beter verdragen.
Je kunt het toch ook gewoon met water nemen? Ja, dat is niet heel lekker, maar het went snel. En dan eerst ‘s ochtends thuis nemen en dan de tweede “dosis” 2/3 uur later op kantoor. Dan kun je het allemaal voor de middag binnen hebben. Ik heb er zo iig een stuk minder last van. En misschien idd iets minder proberen, 3 of 4 gram.
Ja, dat kan ik niet. Het went voor mij niet en ik ga gewoon over mijn nek. Anders had ik dat wel gedaan.
@freehugs ik ken dat niet. Ik ga daar eens naar kijken.