Het TMI topic #3

Ik heb deze heel veel en knijp ze altijd uit want dan is de pijn weg/de druk er af :sweat_smile: Gewoon goed schoonhouden, ik doe er ook een pleister op vaak :rofl: want het is heel besmettelijk. En wassen met betadine scrub.
Ik haat ze zo :sob:

3 likes

Ik heb precies dit bij mn schaamstreek doet zeeeeer jonge

Ja de druk was er meteen af dus dat was fijn en gelukkig verder is hij mooi opgedroogd! Thanks voor de tip :pray:t3:

1 like

Ik had er laatst ook eentje OP m’n schaamlip :sob::sob: kut strings & strakke jeans

3 likes

Ik zat naast een vrouw in het vliegtuig die steeds in een tissue spuugde en dit netjes opvouwde en op de lege stoel tussen ons in legde. :cry:

3 likes

Als in overgeven?!:nauseated_face:

Nee met speeksel, althans dat neem ik aan. Alsof ze niks kon doorslikken, maar ze at wel gewoon.

Oh iemand die ik ken moet dit ook doen maar hij doet het in een flesje, hij heeft een ziekte aan de keel

Mijn oma rochelde altijd in een gastenhanddoekje. Never forget dat ik op de bank ging zitten en met mijn hand op dat handdoekje terecht kwam. En ja, het was ‘vers’.

3 likes

Net ruzie gehad met een of andere monster rasp. En dat deed zeer…

Gat in duim

5 likes

Net echt leip veel geluk gehad met gember hakken. Zo mijn duim mee, sicke jaap in mn nagel wel, weet even niet wat ik met de scherpe hoekjes moet nu.

Samenvatting

Moet toch echt snel mijn ehbo doos verbeteren nu

3 likes

Ah wat een naar wondje! Kan je met een schone (nieuwe) vijl, voorzichtig de echt scherpe puntjes een beetje afronden?

2 likes

Ja ga ik proberen! Heb verder geen pijn! Alleen zo’n shit mn nagel is te kort gevoelige plek. Echt engeltje gehad

1 like

Ik ben zo vreselijk verkouden dat ik haast 2 tampons in m’n neus zou duwen, excuse me maar hoeveel snot kan je produceren zeg :cry: Mijn neus is ook helemaal schraal inmiddels van al het snuiten

2 likes

O ik heb laatst ook stukken keukenpapier in m’n neus gedouwd omdat het snot maar bleef komen, was de beste beslissing ooit

Ik heb afgelopen week ook 3 nachten met propjes zakdoekjes in de neus geslapen. En mn neus helemaal in de vaseline gesmeerd haha.

Ik snap dat! Echt om gek van te worden :weary: