Heb er 1 keer 1 gehad en voelde een soort brok in mijn keel. En een vieze geur! Ik had ook keelontsteking en dacht dat het daar van kwam… Na een enorme hoestbui schoot het steentje toen los.
Van kaas krijg je ze ook heel snel!
Echt waar haha? Ik had geen idee dat je ze van bepaalde voedingsmiddelen sneller kon krjjgen ![]()
Ja o.a. zuivelproducten dus. Merk het bij mezelf vooral bij kaas. ![]()
Ik heb nog een spuitje van mijn verstandkies spoelen en daarmee spoel ik die steentjes er zo nu en dan uit. ![]()
Oh ik ga hier eens opletten!
Ik doe het altijd met zo’n rubbere rager om te flossen
niet heel goed misschien, wel effectief. Met zo’n spuitje heb ik nog geen handigheid, net alsof ik stik steeds
Ik heb diarree (voel me verder priem) maar durf geen scheet te laten want ben bang dat het dan misgaat ![]()
Ooh vreselijk. De opluchting die je dan voelt als het voorbij is en je een normale scheet kan laten is wel echt heerlijk.
Ik ben sinds september niet meer ongesteld geweest, ivm prikpil. Maar ik ben het dus gister geworden na een hele week oud bruin/zwart bloed te hebben gevonden. Ben er nu alweer zo klaar mee ![]()
Door de griep hoest ik nu heel erg en veel, af en toe zo van die hoesten dat ik er echt ff niet meer uit kom. Het is nu al een paar keer gebeurd dat wanneer ik maar een beetje een volle blaas heb en zo’n aanval krijg dat ik gewoon urine laat lopen. Lang leven 2 kinderen baren. Echt, ik voel mij dan zo goor maar kan het niet tegen houden. Kan wel janken dan. Dit heb ik normaal echt nooit in het dagelijks leven en heb dan alles prima alles onder controle.
Jaaa maar echt!!! Dan merk je echt hoeveel scheten je ongemerkt laat hahah
De update waar jullie allemaal opzitten te wachten: ik kan weer veilig ruften
Heerlijk die positieve updates van je
jij hebt een goede dag
Hahah zal wel weer een bui tegenover komen
Ik ben gevallen en nu kan ik niet zo goed in slaap komen want het doet best pijn en ik weet niet waar ik mn hand moet houden zonder dat die wond iets raakt. ![]()
Ben ik weer heb een puist tussen mn billen vlakbij mn anusssss maar het randje van mn string schuurt er uiteraard net tegenaan. Irritant
Dat zijn positieve geluiden ![]()
Meit waarom trek je dan een string aan
Klopt helemaal heb eigenlijk altijd een string aan hahaha
Vannacht wel zoals altijd zonder geslapen en vandaag met string aan geen last meer gehad
Einde update
Stel je slaapt met een string aan
Who does that
Huh waarom zou je dit niet doen?