Het TMI topic #3

Omdat het niet lekker slaapt?

1 like

Is ook niet goed voor je poes let it breathe

1 like

Er heerst hier een lekker buikvirus en naast alle andere ellende die erbij komt kijken, laat ik echt zulke smerige boeren. Het is ook zoveel lucht, ik kan ze echt niet inhouden. Ik lees op internet dat het wel eens een ‘bedorven maag’ genoemd wordt en zo ruikt / smaakt het ook :nauseated_face:

1 like

Oh ieuww dat hebben wij hier thuis ook eens gehad! Ik merkte het eerst bij mijn kind, die boertjes roken echt naar zuur rot ei ofzo :sweat_smile: En even later had ik t ook. (En ook van google geleerd dat dit bedorven maag heet hahaha)

2 likes

Een string hoeft niet oncomfortabel te zijn? Dan moet je misschien andere strings kopenđŸ€Ș

Ik heb van organic basics: voelt net alsof ik niets aanheb heerlijk! Vind het persoonlijker fijner dan slips

1 like

Met slapen is elke string oncomfortabel voor mij haha

6 likes

Ik ben ongesteld maar sinds mn bevalling (bijna 4 jaar geleden hahaha) bloed ik zoveel meer dan daarvoor.
Gister dwars door mn tampon gelekt man man man

2 likes

Wat een ellende is dat. Ik sliep een paar maanden geleden in een hotel en was die nacht ongesteld geworden. Toen ik uit bed stapte stroomde het ineens naar beneden en zat ALLES onder. Het bed, druppels op het tapijt van het bed tot aan de badkamer en het zat ook op van die kloterige decoratieve kussentjes die ik naast mn bed had gelegd :smiling_face_with_tear: arme schoonmakers

4 likes

Wat kuuuut zeg!! Voor mn bevalling bloedde ik nooit zoveel en daarna echt aanzienlijk meer. Ben daarvoor nog nooit door een tampon gelekt of snachts mn bed onder ofzo. Heb aan chatgpt gevraagd en het klopt dus dat het na de bevalling komt en blijvend is! :joy:

2 likes

Oh wat naar!

Hoe geef je zo iets aan bij het hotel? “Hey ongelukje gebeurd, geen moord”

1 like

Ja heb gezegd dat ik een bloedneus had :grimacing:

5 likes

Ik heb al een paar dagen mega veel pijn in mijn mond met eten, ik voel dat er een aft zit. Soms schijn ik dan ff met een lampje om te checken of dat het is maar het zit nu best ver achterin mijn mond dus dacht dat ik het toch niet kon zien. Maar heb er zoveel pijn aan (echt al bijna een week lang) en tegelijkertijd ook al dagenlang een keelontsteking gevoel in mijn keel, dus ik dacht net ik ga toch ff kijken met een lampje. Blijkt dat dus de hele rechter onderkant van mijn tong van voor naar achter bedekt is door 3 aften, ieder van ongeveer een centimeter doorsnee :sob: Heb echt nog nooit zulke grote aften gezien, schrok me wezenloos. Niet gek dat het zoveel pijn doet met eten :expressionless:

3 likes

Ahh dat is zooo pijnlijk! Aanstippen met pyralvex (5 euro drogist) werkt bij mij heel goed.

1 like

Mijn man, kind van 2 en ik hebben tegelijkertijd buikgriep.
Volgens mij zijn de wc’s nog nooit zoveel gebruikt :nauseated_face:

4 likes

In las dit twee weken geleden en ik dacht nog ‘oja dat kan ik me nog herinneren van een buikgriep twee jaar geleden ofzo’ en nu heb ik het ook :nauseated_face: en niet eens buikgriep gehad maar het is zooooo vies.

2 likes

Ah bah, het is echt zo naar! Bij mij was het na twee dagen gelukkig weer weg. Hopelijk ben je er snel vanaf!

2 likes

Omg! Heb net mijn eerste 2 amandelsteentjes bekeken (en geroken :nauseated_face:). Nog niet eerder ervaren, dus dacht misschien zijn al mijn amandelen verwijderd.

Wel blij dat die dode cavia-smaak en -geur in mijn mond eindelijk weg is. Het begon ongeveer een week geleden, had al bijna de tandarts gebeld met de mededeling dat er iets in mijn mond aan het rotten was ondanks flossen en poetsen (gaatje oid). Toen ik ook een beetje keelpijn kreeg dacht ik aan een verkoudheid.

Wel blij dat het nu over is. Heb eergister nog lopen tongen, en ondanks dat ie goed zoende kon ik er niet helemaal van genieten. Kan nu weer met een gerust hart vrij tongen. :partying_face:

7 likes

Zo fijn prikkelbare darm die reageert op lactose.

Had gister pasta gemaakt met gewone room ipv plantaardige room, maar met een lactosepilletje gaat dat prima, dus geen last. Rest pasta vandaag mee genomen als lunch, maar vergeten dat ik het met gewone room gemaakt had en nu is de wc op werk mn beste vriend :poop:

3 likes

Ik was dit weekend Indiaas uit eten, en had per ongeluk iets enorm heets besteld. We gingen echt helemaal kapot. Ik wist nog niet dat je ontlasting ook zo kan branden zeg, wat afgrijselijk :smiling_face_with_tear: wie wil dit in godesnaam vrijwillig, ik werd er echt helemaal beroerd van

2 likes

Vindaloo? Had ik ook een keer besteld. Ik kan goed tegen pittig eten maar dit was wel heftig.

1 like