Het TMI topic #3

Ahh dat is zooo pijnlijk! Aanstippen met pyralvex (5 euro drogist) werkt bij mij heel goed.

1 like

Mijn man, kind van 2 en ik hebben tegelijkertijd buikgriep.
Volgens mij zijn de wc’s nog nooit zoveel gebruikt :nauseated_face:

4 likes

In las dit twee weken geleden en ik dacht nog ‘oja dat kan ik me nog herinneren van een buikgriep twee jaar geleden ofzo’ en nu heb ik het ook :nauseated_face: en niet eens buikgriep gehad maar het is zooooo vies.

3 likes

Ah bah, het is echt zo naar! Bij mij was het na twee dagen gelukkig weer weg. Hopelijk ben je er snel vanaf!

3 likes

Omg! Heb net mijn eerste 2 amandelsteentjes bekeken (en geroken :nauseated_face:). Nog niet eerder ervaren, dus dacht misschien zijn al mijn amandelen verwijderd.

Wel blij dat die dode cavia-smaak en -geur in mijn mond eindelijk weg is. Het begon ongeveer een week geleden, had al bijna de tandarts gebeld met de mededeling dat er iets in mijn mond aan het rotten was ondanks flossen en poetsen (gaatje oid). Toen ik ook een beetje keelpijn kreeg dacht ik aan een verkoudheid.

Wel blij dat het nu over is. Heb eergister nog lopen tongen, en ondanks dat ie goed zoende kon ik er niet helemaal van genieten. Kan nu weer met een gerust hart vrij tongen. :partying_face:

8 likes

Zo fijn prikkelbare darm die reageert op lactose.

Had gister pasta gemaakt met gewone room ipv plantaardige room, maar met een lactosepilletje gaat dat prima, dus geen last. Rest pasta vandaag mee genomen als lunch, maar vergeten dat ik het met gewone room gemaakt had en nu is de wc op werk mn beste vriend :poop:

3 likes

Ik was dit weekend Indiaas uit eten, en had per ongeluk iets enorm heets besteld. We gingen echt helemaal kapot. Ik wist nog niet dat je ontlasting ook zo kan branden zeg, wat afgrijselijk :smiling_face_with_tear: wie wil dit in godesnaam vrijwillig, ik werd er echt helemaal beroerd van

2 likes

Vindaloo? Had ik ook een keer besteld. Ik kan goed tegen pittig eten maar dit was wel heftig.

2 likes

Dit had ik een keer met Mexicaans, was zo HEET en ik had er ook bij gedronken, de dag erna stond echt mn reet in de fik :weary: leek echt letterlijk op de ring of fire tijdens m’n bevalling

3 likes

ring-of-fire-finding-nemo

5 likes

Niet heeeeel tmi maar past hier het beste denk ik. Ben een week geleden van de trap gevallen en ben bont en blauw. Dit is een stukje van mijn bovenbeen, maar mijn heup en scheenbeen is er soortgelijk aan toe :grimacing:

foto

10 likes

Aiiii sterkte :sob::heart:

2 likes

Ik heb de afgelopen drie dagen zoveel m’n neus gesnoten dat er nu twee dikke bobbeltjes onder m’n neus zitten, bij mijn septum. En het is zooo pijnlijk (en lelijk) maar de verkoudheid is nog niet voorbij en elke keer m’n neus snuiten doet gewoon pijn. :cry:

Voordat je naar bed gaat een royale laag tepelcreme smeren, dan geneest het echt heel snel!

4 likes

Ja ik heb wel fijne crème ervoor, en vannacht zat er een goed korstje op en die heb ik vanwege een gekke droom eraf gehaald dus nu ben ik weer bij af :cry: het zwelt ook op, het is niet alleen droog maar echt een soort puistjes. Zo gevoelig.

1 like

Hmmm is dit dus wat ik soms ook heb… heel gek maar wanneer je er last van hebt is het zo kut maar wanneer het over is denk je er nooit meer aan

3 likes

Huuuuuhh heb jij een septum? Als in een piercing of bedoel je gewoon je neus tussenschot?

1 like

Ja tering ik kwam niet op het woord haha.

1 like

Ik was al een soort van, in shock light. In mijn hoofd zien wij er ongeveer hetzelfde (saai) uit en ineens dacht huh nee hoe kan dat nou weer?!

5 likes

Hahaha love deze opmerking.