Het TMI topic #3

Dit had ik een keer met Mexicaans, was zo HEET en ik had er ook bij gedronken, de dag erna stond echt mn reet in de fik :weary: leek echt letterlijk op de ring of fire tijdens m’n bevalling

3 likes

ring-of-fire-finding-nemo

4 likes

Niet heeeeel tmi maar past hier het beste denk ik. Ben een week geleden van de trap gevallen en ben bont en blauw. Dit is een stukje van mijn bovenbeen, maar mijn heup en scheenbeen is er soortgelijk aan toe :grimacing:

foto

10 likes

Aiiii sterkte :sob::heart:

2 likes

Ik heb de afgelopen drie dagen zoveel m’n neus gesnoten dat er nu twee dikke bobbeltjes onder m’n neus zitten, bij mijn septum. En het is zooo pijnlijk (en lelijk) maar de verkoudheid is nog niet voorbij en elke keer m’n neus snuiten doet gewoon pijn. :cry:

Voordat je naar bed gaat een royale laag tepelcreme smeren, dan geneest het echt heel snel!

4 likes

Ja ik heb wel fijne crème ervoor, en vannacht zat er een goed korstje op en die heb ik vanwege een gekke droom eraf gehaald dus nu ben ik weer bij af :cry: het zwelt ook op, het is niet alleen droog maar echt een soort puistjes. Zo gevoelig.

1 like

Hmmm is dit dus wat ik soms ook heb… heel gek maar wanneer je er last van hebt is het zo kut maar wanneer het over is denk je er nooit meer aan

3 likes

Huuuuuhh heb jij een septum? Als in een piercing of bedoel je gewoon je neus tussenschot?

1 like

Ja tering ik kwam niet op het woord haha.

1 like

Ik was al een soort van, in shock light. In mijn hoofd zien wij er ongeveer hetzelfde (saai) uit en ineens dacht huh nee hoe kan dat nou weer?!

5 likes

Hahaha love deze opmerking.

Septum = tussenschotje

3 likes

Ja he he. Maar als iemand zegt ik heb pijn en een bultje bij m’n helix denk je toch eerder aan een piercing en niet dat diegene z’n oorschelp bedoelt?

3 likes

Ik ben gebruik nu al een tijd ijzerpillen en ik ben vrij zeker dat ik daardoor nu aambeien heb. (heb het nooit eerder gehad, dus wellicht is het wel totaal iets anders)

Probleem is dat ik ijzer moet blijven doorslikken :confused: gezeik

1 like

Beetje movicolon erbij?

2 likes

Ik gebruik al psylliumvezels, krijg nu wel iets voorgeschreven van de huisarts tegen obstipatie. Wellicht is dat Movicolon

Als je dit niet al doet: je telefoon niet meenemen naar de wc is echt de beste tip tegen aambeien (en gewoon hygiene natuurlijk)

6 likes

Zwangeren krijgen het advies gentle iron te slikken vanwege risico op aambeien enzo idd. Weet niet of dat in jouw situatie mogelijk is.

1 like

Ik mag eerst proberen om naar om de dag te slikken, daarna gaan we pas kijken naar andere soorten ijzer. Ze leek geen fan, aangezien die minder goed op te nemen zijn.

1 like