Door dit topic bedacht ik me ineens dat mijn nieuwe vitaminepillen misschien wel de oorzaak van mijn leed zijn. Ik laat ze nu staan en hopelijk is het snel weer als vanouds. Zou wel fijn en makkelijk zijn.
Mn darmen raken altijd van slag van dit weer š„¹
Ja pff en als je dan ook nog ongesteld bent is het helemaal feest
![]()
Echt dubbel feest vandaag ![]()
![]()
Ik heb een vrij kort broekje aan en zie dat ik nu blijkbaar schaamhaar op mijn been heb? Hoezo groeit dat opeens daar? Alsof mijn bikinilijn zich heeft verplaatst ![]()
Als je ouder wordt rukt het helaas op richting de enkels
Wat moet ik mij hierbij voorstellen haha? Je hebt toch ook gewoon beenhaar
Schaamhaar en beenhaar (en dan al helemaal bovenbeenhaar) hebben toch hele andere structuren en diktes?
Ooh mijn bil deed laatst zo zeer. Ik denk wat is dat??? Dus maar een spiegel bijgepakt, echt een enorme puist waar bij de minste druk al pus uitliep. Toen werd het een rode/blauwe plekā¦gelukkig nu niet meer. Maar men deed dat pijn.
Haha nee ik heb bijv niet zoveel beenhaar (zeker niet zo hoog op mān been), maar dan nu zie ik ook opeens haren die vanuit mān liezen naar beneden migreren
leuk, ouder worden
Oh vreselijk, die doen zoān zeer!
Dit heb ik ook, echt helemaal aan de binnenkant van mān dijen van die dikke zwarte haren. In de zomer is āff bikinilijn bijwerkenā er niet meer bij ![]()
Ik had deze ook een tijdje terug (zelfs nog een foto geplaatst hier haha) en ondanks dat het vreselijk pijn doet en goor is vond ik het pus wat eruit kwam echt satisfying hahaha ![]()
maar goed ik ben ook zoān goorlap die goed gaat op dr. Pimple Popper
Hetzelfde hier! Ene kant blij met dit weer maar aan andere kant niet
Dr pimple popper for life!
Drie dubbel feest inmiddels
Ben sinds gister ook nog aan het overgeven
Lang leve de epilator ![]()
Ja ik scheer ze gewoon mee met het mesje haha
Hier ook feest. Afgelopen nacht begon de diarree en overgeven
Heb vandaag 1 maiswafel op en me maar ziek gemeld van werk. Ik moet deze week ook nog eens ongesteld worden ![]()
Dit is echt heel erg TMI maar ik heb echt een mega onderhuidse puist ofzo tussen mn bilspleet, net naar huis fietsen deed gewoon echt zeer ![]()