Het TMI topic #3

Niezen als je ongesteld bent en dat je gewoon het bloed je tampon in voelt sijpelen

4 likes

Of bij je schoonouders op de bank zitten, een keer lachen en het kwaksel van hun zoon uit je voelen gutsen. :clown_face:

19 likes

HAHA, hardop lachen hierom!

2 likes

Dit heb ik een keer bij de tandarts gehad was ook top

4 likes

Teen gestoten :sob:

5 likes

17810013298737457268477654774776

4 likes

Gelukkig niet nee. Maar als je alleen die dingen mocht delen zou het hier erg stil zijn toch?

10 likes

Ohhh dit had ik vorig jaar met mijn kleine teen bij een bad (in een airbnb), dat deed ZOVEEL pijn. Hij werd ook helemaal paars :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: Vreselijk, sterkte!

4 likes

Hier team buikvirus!
Ik dacht nog dat het aan te veel tarwe lag, tot mijn collega riep oh maar er heerst ook vanalles…

Ik voel me verder niet ziek, maar ik blijf zo aan de diarree dat ik me echt niet kan voorstellen dat er nog iets in mijn buik zit?

Ik heb last van vastzittend snot en slijm en hoesten en dan dit weer :woozy_face: ik was al ziek en nu weer beter maar het hoesten en snuiten blijft maar. Zo goor.

Ik ben drie dagen geleden van de trap gevallen en mijn voeten hebben behoorlijk wat klappen gehad. Voor iedereen die nu denkt jezus meid ga je voeten wassen, ze zijn niet smerig. Dat zijn allemaal blauwe plekken :sob:. Hoop echt dat lopen snel minder pijnlijk wordt.

8 likes

Ik heb tien minuten geleden neusspray gebruikt en zit nu gedachteloos in mijn neus te peuteren, maar stop het in mijn mond en aaaarghh bahhh zo bitter

Het doet me denken aan die nagellak tegen nagelbijten van vroeger brr

6 likes

Wat stop je nou in je mond, je vinger na het neuspeuteren??

2 likes

Haha ja ik kan hier echt alles lezen over poep en vieze wonden en kots. Maar volwassenen die met hun volle verstand uit hun neus eten :nauseated_face:

14 likes

Ja je weet het in het wat je even kwijt wil topic maar nooit, dus toch maar even hier gedaan :joy:

1 like

Dit doet me denken aan iemand in de bondgenoten die een soort eelt velletjes van haar voet afhaalde en het in haar mond stopte om op te kauwen en ze dacht dat het super normaal was om te doen :sob:

2 likes

Ik dacht verdomme voel een bultje op mn rug

Goede puust lekker aanwezig

9 likes

Die is er klaar voor hoor!

6 likes

Ja kut zooi ben nu alleen niemand die m wilt uitknijpen en kan er zelf niet bij natuurlijk!!! Echt zonde

1 like

Hahahhaa ja dat fragment ik GIL

1 like