Poop knife
Jaaaaa dat is zo rot! Ik heb tijdens mân zwangerschap echt weken niks gegeten, maar mijn lichaam vond toch lichaamssappen om 30 keer per dag uit te kotsen. Op een gegeven moment echt zwarte brokken en dingen die gewoon echt stukken van mijn ingewanden moesten zijn (zo voelde het echt).
Toen ging ik op een gegeven moment maar aardbeien kwark eten, want dat smaakt echt veel lekkerder tijdens het spugen (gratis tip xD).
Wanneer je stopt met eten, stop je uiteindelijk ook met poepen⊠maar ik moest wel duizend zetpillen per dag nemen. Dat was ook echt heel interessant, om die weer eruit te knallen en het koekte helemaal aan de wc (uit geplofte zetpillen).
wow ik vraag me echt af wat die zwarte uitgespuugde brokken dan waren?
Voor mijn gevoel kwamen die echt uit mân darmen, maar dat zal anatomisch vast niet mogelijk zijn (hoop ik ). Het smaakte wel echt verrot, alsof het echt uit de diepste krotten van mijn lichaam kwam en het niet bestemd was om naar buiten te keren via mijn mond.
Helaas wel, ze noemen dat fecaal braken (komt door een verstopping in je darmen). Geen idee of dat bij jou aan de hand was, maar kan dus zeker!
Ik ben altijd bang dat dit gebeurt als ik langere tijd verstopt ben. Een oude vriendin van mij heeft dit gehad door teveel laxantia en daardoor kapotte darmen
Oh my Gâd Nou ik had al weken niks gegeten, dus er zat niks verstopt. Misschien dat het ook kan als je lichaam zo graag wil spugen, dat het heel diep gaat graven om iets te vinden. Nu vind ik mezelf nog zieliger, het was ook nog rond Chanoeka/kerst en iedereen was lekker aan het vreten en ik lag stront te spugen op een koude vloer
Ik denk niet dat het bij mensen die verder gezond zijn en die een paar dagen geen ontlasting hebben gehad echt voorkomt hoor, mocht dat je geruststellen. Ik zag het enkel regelmatig op mijn werk, waar patiënten met kanker grote buikoperaties ondergingen en daarna een (paralytische) ileus ontwikkelden.
Aaw
En sorry, moest even lachen om dat viooltjeđ€
Sorry maar moest hier hard op om lachen. Maar meer om hoe droog je t omschrijft.
Wat naar zegâŠ
Net gedoucht, moet ik poepen. Haat dat zoooo
Zo zonde van je douche
Heb al 3 dagen diarree, vanochtend was het raak in bed waarvan ik dacht dat het een scheetje zou zijn en net gisterenavond het bed verschoond
Dat heb ik dus altijd dat ik nĂ het douchen ineens moet en daarvoor dus totaal niet
ALTIJD dit
Er lopen bouwvakkers in mijn huis vanwege een verbouwing, en ik werk nagenoeg fulltime thuis.
En ik kan dan gewoon niet poepen hĂš. Ze hebben wel een eigen dixi tot hun beschikking dus ik hoef niet bang te zijn dat ze mij ruiken of zo als ze zelf moeten, maar puur het idee dat er vreemden lopen blokkeert bij mij de boel.
Edit: ze hadden een bepaald onderdeel niet bij zich en zijn dat gaan halen.
Het was een fijn kwartier.
Erg he! Ik ben zo blij dat ik tijdens de verbouwing hier een ruilwoning kreeg, want ik was bang dat ik 4 weken niet chill zou kunnen schijten
Ik ging voor het eerst naar een klimmuur en ik was een beetje te fanatiek ik heb dit aan beide handen en het doet echt zeer. En mijn werk is echt 60% fysiek dus niet handig!
Oef dat ziet er pijnlijk uit!!