Het TMI topic #3

Vervelend! Misschien heb je hier zelf al aan gedacht, niet een tip voor het zweten zelf maar misschien fijn om op de heen weg een sport shirtje aan te doen? Die neemt ook wat beter zweet op en dan op werk je gewone top aan te doen.

5 likes

gvd ik had het geweldige idee om iets met kaas voor lunch te eten en nu heb ik drie keer naar de wc mogen rennen, de derde keer is het dus gewoon over half mijn bil gevlogen? wil je even vegen zit je er nog half met je hand in :nauseated_face:
ik moet echt beter op mijn voeding gaan letten met deze diva darmen :roll_eyes:

6 likes

Deze onder je oksels met een watje kan goed helpen

2 likes

Ah nice, die heb ik!

2 likes

Ah wat naar. :confounded: Foto??:joy:

12 likes

Ik had vandaag hele vette scallion pancakes gemaakt en er te veel van gegeten. Daarna ging ik een rondje lopen en ik werd me toch misselijk :flushed:. Dus toen ben ik even gaan zitten om moed te verzamelen om de ah in te gaan en door het zitten kreeg ik toch buikpijn. :hot_face: daarna snel naar huis gelopen en gelukkig tijdens het lopen geen last, maar toen ik thuiskwam was er wel even een ontlading :smiling_face_with_tear:. Inmiddels is het ruim 5 uur later en ik ben nog steeds vol.

5 likes

Oh kwam deze tegen mooi kleurenpallet na sport incident, veel zwelling ook.

langer verhaal

Dit was mijn been eind januari na een incident bij sport een paar dagen eerder, ik moest de volgende dag iets doen (of meer manipulatie) terwijl lopen al pijn deed maar mijn nu ex bleef erover door zeuren dat ik toch ben wezen reizen toen en alles gedaan wat hij vroeg. Als ik nu terugkijk denk ik echt, ik kan fysiek echt alle pijn uitschakelen en mijzelf tot het uiterste duwen maar heb zo vaak mensen over mij heen laten lopen of manipuleren. Het deed achteraf meer pijn dat ik niet genoeg liefde voor mijzelf had toen om te zeggen rot maar op ik wil dit nu niet.

6 likes

Zo zo zo herkenbaar dit. Ik had hetzelfde na een operatie aan mijn baarmoeder. Ik had na een week meer pijn van mijn darmen dan de operatie an sich :’( Hoop dat het snel loskomt!

4 likes

Jaa mooie eerste post :clap::clap:

Hopelijk voel je je snel beter!

2 likes

Ik heb een talgbult op mijn arm die nog niet rijp genoeg is om uitgeknepen te worden :sob::sob::sob:

3 likes

Spannender dan de gemiddelde netflix serie… de zelfbeheersing van die meid…

1 like

Echt vreselijk is dat hè dat je lichaam je laat overgeven terwijl er gewoon niks meer is. Dat gal is ook zo wagelijk. En je lichaam moet dan indd zoveel kracht zetten, want ja er zit niks in je maag :confounded::confounded:

3 likes

Na 3 x doortrekken ging een drol nog steeds niet weg… toen maar met een houten schildersstokje er doorheen geduwd. Was gelukkig wel thuis haha

10 likes

Poop knife

14 likes

Jaaaaa dat is zo rot! Ik heb tijdens m’n zwangerschap echt weken niks gegeten, maar mijn lichaam vond toch lichaamssappen om 30 keer per dag uit te kotsen. Op een gegeven moment echt zwarte brokken en dingen die gewoon echt stukken van mijn ingewanden moesten zijn :smiling_face_with_tear: (zo voelde het echt).

Toen ging ik op een gegeven moment maar aardbeien kwark eten, want dat smaakt echt veel lekkerder tijdens het spugen (gratis tip xD).

Wanneer je stopt met eten, stop je uiteindelijk ook met poepen… maar ik moest wel duizend zetpillen per dag nemen. Dat was ook echt heel interessant, om die weer eruit te knallen en het koekte helemaal aan de wc (uit geplofte zetpillen).

7 likes

wow ik vraag me echt af wat die zwarte uitgespuugde brokken dan waren? :fearful: :fearful:

Voor mijn gevoel kwamen die echt uit m’n darmen, maar dat zal anatomisch vast niet mogelijk zijn (hoop ik :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:). Het smaakte wel echt verrot, alsof het echt uit de diepste krotten van mijn lichaam kwam en het niet bestemd was om naar buiten te keren via mijn mond.

2 likes

Helaas wel, ze noemen dat fecaal braken (komt door een verstopping in je darmen). Geen idee of dat bij jou aan de hand was, maar kan dus zeker!

2 likes

Ik ben altijd bang dat dit gebeurt als ik langere tijd verstopt ben. Een oude vriendin van mij heeft dit gehad door teveel laxantia en daardoor kapotte darmen :sob:

2 likes

Oh my G’d :sob::sob::sob: Nou ik had al weken niks gegeten, dus er zat niks verstopt. Misschien dat het ook kan als je lichaam zo graag wil spugen, dat het heel diep gaat graven om iets te vinden. Nu vind ik mezelf nog zieliger, het was ook nog rond Chanoeka/kerst en iedereen was lekker aan het vreten en ik lag stront te spugen op een koude vloer :smiling_face_with_tear: :violin:

9 likes