Het TMI topic #3

Heb je eelt op je handen?
M’n man bouldert ook en heeft door een andere hobby veel eelt. Hij kreeg net zulke plekken als jij omdat de eeltplekjes als ware van z’n handen af geschaafd werden door de frictie en de rest van de huid meenam :sob:. Hij vijlt nu het eelt van z’n handen voordat hij gaat boulderen en dat scheelt ontzettend. En inderdaad (vloeibaar) magnesium gebruiken.

1 like

@crazyplantlady @ciselering Kalk had ik niet mee maar kan ik de volgende keer wel proberen!

Ik zag ook inderdaad dat het door droogte kan komen en dat je juist je handen goed moet insmeren.

@viking Ik denk dat tape niet werkt omdat ik van hen ook een pleister en tape kreeg en dat lag er echt binnen 10 weer vanaf.

@ufo ik weet het niet :joy: nu in ieder geval niet meer haha, maar ik kan dat wel proberen een eventuele volgende keer!

Thanks voor de tips!

1 like

Het is pas 9.20 en ik zit nu al met diarree op de wc op kantoor :sob: gelukkig wel op de wc die het minst gebruikt wordt :joy: hopelijk verdwijnt de buikpijn als dit er uit is

5 likes

Oe dat ziet er heel pijnlijk uit :sob::heart:

3 likes

Au au au :open_mouth: Heb je het wel kunnen koelen?

1 like

Slim, of misschien een washandje met elastiekje om je pols ofzo? Dat je kunt slapen met koelte?

Heb je iets van aloë vera in huis? Haalt het branderige gevoel er misschien wat uit, dat is zo’n nare pijn :disappointed_relieved:

1 like

Zakje appelstroop in de vriezer doen? Dan Is het morgenochtend koud, maar wel kneedbaar.

4 likes

Wel even goed in de gaten houden of het wegtrekt. Je huid op je hand is heel dun waardoor het zo brandt. Ik heb dit eens gehad en dat bleef zo voelen, toch maar even de huisarts gebeld en kon meteen door naar de eerste hulp. Heb toen een zalf gekregen waarmee het branden stopte. Het is te lang geleden om alle details nog te weten, maar weet nog dat ik toen best schrok van hoe serieus ze het namen en wat ze er mee deden, terwijl ik nog een beetje lacherig was en dacht het gaat wel over. Sterkte, is echt een naar gevoel!

3 likes

Eh ik geloof 2 uur!

2 likes

Hoe was je nacht? Hopelijk heb je wel kunnen slapen!

Jeetje ziet er wel heftig pijnlijk uit hoor. Weet ook niet of een blaar nou goed is of niet eigenlijk.:sweat_smile: Ik heb het 1 keer gehad maar toen was de huid meteen kapot

4 likes

Fijn dat het je meevalt nu. Maar ik zou toch nog even de huisarts bellen vanwege de grootte van de wond. Al is het maar even met de assistente voor advies/overleg

5 likes

Ik vind eerlijk gezegd een blaar minder pijnlijk, meestal is de huid dan meteen dood en voel je er niet zoveel meer van. Dit is juist veel pijnlijker vind ik vaak! Hoe dan ook, beterschap, hopelijk trekt het snel weg!

2 likes

Heb tijdens het stomen een keer die bak in m’n schoot gehad. Nestocyl was echt het wondermiddel voor me

Even een een hele andere random tip. Maar snij hem in stukjes en dan door de helft dat je zon stukje groen en gel hebt zeg maar. En doe die stukjes dan in de vriezer. Zo gaat die en langer mee en is t verkoelend voor je huid. En als je nog over hebt smeer t dan op je gezicht. Icing met aloevera houd je jong !! Haha.

7 likes

Wow!!! Zo zag t er bij mij ook uit! Is helemaal genezen en je ziet er niks meer van!

1 like

Ik probeer goed bij te drinken omdat ik gister heel erg last had van :poop: en normaal veel te weinig drink maar na 6 slokken word ik alweer misselijk, echt irritant.

Meine Güte hoeveel snot kan een mens hebben. Vraag me echt af waar dat vandaan komt. Neus is helemaal schraal en net stond ik op om wat te pakken en het dreef er ineens gewoon helemaal uit, zo over mijn mond :nauseated_face:

Niet heel tmi maar

Grote blauwe plek na bloedprikken

11 likes