Het TMI topic #3

O post je hier een collage als je alle foto’s hebt? 🫢

1 like

Uiteraard, de vraag is alleen of het spectaculair gaat worden of een beetje saai

2 likes

ik heb net de heftigste puist uit mn leven uitgeknepen en ik zag net dat er zo’n 20 centimeter aan bloed/pusspetters op mn muur zaten :cry: :cry: :cry:

24 likes

Jaloers (behalve de vlekken op de muur maar verder omg heerlijk)

4 likes

ja ik was ook al een tijdje balen dat ik al jaren geen goede meer heb gehad, god is met me

2 likes

What the F! Dit is de grootste blauwe (zwarte?) plek die ik ooit heb gezien! Sterkte en succes ermee :weary:

Dan zijn de plekken op mijn rug (door cupping) nog helemaal niks:

6 likes

Verliefheid is een toverbal in meer dan 1000 … smaken? Kleuren?

9 likes

Schreeuw het van de daken :notes:

5 likes

Update

(Ja ik zit op de pot)

11 likes

Ik ben dus bezig met ontpillen, en begin deze week voor het eerst in een paar maanden ongesteld geworden, en het is deze keer zo’n bloedbad.

Elke keer als ik ga plassen, of mn maandverbandje ga verwisselen ben ik echt verbaasd door de hoeveelheid bloed, haha. Ben ook echt elke keer druppels bloed aan het opruimen die magisch ergens in het toilet belanden. Best interessant

Normaal als ik ongesteld word, dan begint het met een paar druppels voor een halve dag ofzo. Maar nu kon ik in de nacht ervoor niet slapen en mijn vriend ook niet. Dus wij besloten dat sex goed was voor de ontspanning. Dat gedaan, daarna allebei in slaap gevallen.

Word ik de volgende dag wakker en ik voel ineens van alles uit me lopen? Mijn eerste gedachte was dat de condoom stuk was gegaan en het sperma was, maar nee het was rood. Het bleef er ook maar uitlopen? Leek wel een crimescene :joy:. Ik snel in de badkamer onder de douche gaan staan, maarja heel spoor achter me aan natuurlijk. Echt zeer bijzonder, vraag me af of het door de (vrij ruige) sex kwam. Vriend was wel super lief. Hij echt helemaal van: nee joh, ga jij maar weer liggen, ik ruim de crimescene wel op en ik maak ontbijt voor je. Denk dat ik deze maar ga houden haha.

16 likes

Bij mij komt er op de tweede dag altijd van die bloed slierten uit en moet ik naar de wc rennen dus dit verbaas me niet eens haha

3 likes

Ja ik heb dat dus echt nooit! Ik ga altijd half dood van de buikkramp, maar ik bloed nauwelijks. Dus waar dit nou vandaan kwam verbaasde me haha. Wel super kut als je dat elke keer hebt!

1 like

Dit is de reden waarom ik sex als ik ongesteld ben niet fijn vind haha.

3 likes

Zoals beloofd alvast de foto’s tot nu toe!

Dinsdagmiddag ging ik plasma doneren, het aflopen van bloed ging goed maar toen is de naald waarschijnlijk buiten het bloedvat geraakt. Toen zijn de rode bloedcellen waarschijnlijk onderhuids teruggelopen in plaats van in het vat en toen zijn we direct gestopt. Was even pijnlijk maar verder geen drama

Samenvatting

Woensdagochtend

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag/vandaag

18 likes

Vorige zomer van de bouldermuur gevallen bovenop een greep. Hier heb ik ook een permanente deuk in mijn been aan overgehouden.

19 likes

Die laatste foto wordt grof geld voor betaald :joy:

12 likes

Heuj lijkt op mijn enkel van twee weken geleden!

Wat heb jij uitgespookt? Ik had een gescheurde enkelband

8 likes

Ieeeeh dat is naar! Beterschap :kissing_heart:

2 likes

Ik heb een dikke puist die op mijn kin zit te broeien. Hopelijk wordt het zo’n knetterpuist