O post je hier een collage als je alle foto’s hebt? 🫢
Uiteraard, de vraag is alleen of het spectaculair gaat worden of een beetje saai
ik heb net de heftigste puist uit mn leven uitgeknepen en ik zag net dat er zo’n 20 centimeter aan bloed/pusspetters op mn muur zaten
Jaloers (behalve de vlekken op de muur maar verder omg heerlijk)
ja ik was ook al een tijdje balen dat ik al jaren geen goede meer heb gehad, god is met me
What the F! Dit is de grootste blauwe (zwarte?) plek die ik ooit heb gezien! Sterkte en succes ermee
Dan zijn de plekken op mijn rug (door cupping) nog helemaal niks:
Verliefheid is een toverbal in meer dan 1000 … smaken? Kleuren?
Schreeuw het van de daken
Ik ben dus bezig met ontpillen, en begin deze week voor het eerst in een paar maanden ongesteld geworden, en het is deze keer zo’n bloedbad.
Elke keer als ik ga plassen, of mn maandverbandje ga verwisselen ben ik echt verbaasd door de hoeveelheid bloed, haha. Ben ook echt elke keer druppels bloed aan het opruimen die magisch ergens in het toilet belanden. Best interessant
Normaal als ik ongesteld word, dan begint het met een paar druppels voor een halve dag ofzo. Maar nu kon ik in de nacht ervoor niet slapen en mijn vriend ook niet. Dus wij besloten dat sex goed was voor de ontspanning. Dat gedaan, daarna allebei in slaap gevallen.
Word ik de volgende dag wakker en ik voel ineens van alles uit me lopen? Mijn eerste gedachte was dat de condoom stuk was gegaan en het sperma was, maar nee het was rood. Het bleef er ook maar uitlopen? Leek wel een crimescene . Ik snel in de badkamer onder de douche gaan staan, maarja heel spoor achter me aan natuurlijk. Echt zeer bijzonder, vraag me af of het door de (vrij ruige) sex kwam. Vriend was wel super lief. Hij echt helemaal van: nee joh, ga jij maar weer liggen, ik ruim de crimescene wel op en ik maak ontbijt voor je. Denk dat ik deze maar ga houden haha.
Bij mij komt er op de tweede dag altijd van die bloed slierten uit en moet ik naar de wc rennen dus dit verbaas me niet eens haha
Ja ik heb dat dus echt nooit! Ik ga altijd half dood van de buikkramp, maar ik bloed nauwelijks. Dus waar dit nou vandaan kwam verbaasde me haha. Wel super kut als je dat elke keer hebt!
Dit is de reden waarom ik sex als ik ongesteld ben niet fijn vind haha.
Zoals beloofd alvast de foto’s tot nu toe!
Dinsdagmiddag ging ik plasma doneren, het aflopen van bloed ging goed maar toen is de naald waarschijnlijk buiten het bloedvat geraakt. Toen zijn de rode bloedcellen waarschijnlijk onderhuids teruggelopen in plaats van in het vat en toen zijn we direct gestopt. Was even pijnlijk maar verder geen drama
Vorige zomer van de bouldermuur gevallen bovenop een greep. Hier heb ik ook een permanente deuk in mijn been aan overgehouden.
Die laatste foto wordt grof geld voor betaald
Heuj lijkt op mijn enkel van twee weken geleden!
Wat heb jij uitgespookt? Ik had een gescheurde enkelband
Ieeeeh dat is naar! Beterschap
Ik heb een dikke puist die op mijn kin zit te broeien. Hopelijk wordt het zo’n knetterpuist