Het TMI topic #3

Het is nu nog rood en pijnlijk :laughing:

4 likes

Ik heb volgens mij een amandelsteentje, hoe krijg ik die er uit???
Heb het geprobeerd met een wattenstaafje, maar ga al over m’n nek als dat ding een centimeter in m’n mond zit. :joy:

Ik vouw altijd zo’n haarschuifje helemaal open, dat het 1 lange stengel is. Dan kun je met dat bobbeltje wat aan het uiteinde zit een beetje duwen en poeren. Moet wel zeggen dat ik soms ook nog wel een beetje begin te kokhalzen, moet het vooral heel voorzichtig en zachtjes doen

3 likes

Weet je het zeker? Kan ook een ontsteking zijn. Dat is dan zo wit plekje en lijkt ook op een amandelsteentje. Er staan trouwens in dit topic foto’s van zulke witte plekjes die lijken amandelsteentjes.

1 like

Tilde net mijn kat op, maar zetten hem weer snel neer. Hij stonk ontzettend. Terwijl hij bij mij voeten lag keek ik naar beneden en zag ik een beetje kattenstront op mijn broek :nauseated_face::nauseated_face::face_vomiting:

3 likes

Ooo. Ik heb er ook nog eentje van de arts die mijn operatie deed aan het syndroom van Quervain.

Ik mocht tijdens lekker meekijken en foto’s maken.
Moet ze eigenlijk eens opsporen want die ene is echt TMI

Ik had laatst een semi onderhuidse, gelukkig niet op een zichtbare plek. En ik wéét wel dat je die met rust moet laten, maar toch. Erin geprikt met een steriel naaldje, voor mijn gevoel liters wondvocht lichter en toen toch nog even een fijn drukkertje gegeven. Did not disappoint.

Heb ‘m ingesmeerd met salicylzuur en daarna was het een bescheiden rood plekje, met een paar dagen daarna een fijn krokant velletje, dat zich in het geheel liet verwijderen.

Echt een topscorer.

18 likes

Nee, heb het nog nooit eerder gehad. Heb ook enorme keelpijn dus misschien is het wel iets anders, maar heb wel het idee dat er uit ziet als een steentje en het er uit gepopt kan worden zeg maar.

1 like

M’n vriend doet het weleens met een plastic spuit met water gevuld en er dan tegenaan spuiten!

Ik vind het altijd zo bewonderingswaardig als mensen het zo zorgvuldig aanpakken. Als ik in iets wil prikken ram ik er de eerste de beste naald of speld die ik uit m’n naaidoos haal in. Niet ontsmet oid. Gewoon gaan en kijken wat er gebeurt :sweat_smile:

29 likes

Ik heb een hele doos met individueel verpakte wegwerpnaaldjes. Ooit gekocht om zelf bijvoorbeeld gerstekorrels te kunnen verwijderen, maar ze lenen zich voor meer toepassingen. :smile:

4 likes

Oeh waar heb je dit gekocht?

4 likes

Ik slaap een aantal dagen bij mijn moeder en ik heb het idee dat zij niet zo scherp meer is op het gebied van huishouden en hygiëne.

Iedere keer als ik op de wc zat rook ik zo’n zure vieze lucht. Ik had al tegen haar gezegd dat de wc of vloer wrs echt niet schoon was want het stonk enorm.

Zij rook niets.

De volgende ochtend bij het douchen toverde ik 2 tampons uit mijn punani die er beiden echt veel te lang in zaten. Ik rook dus wrs mezelf :sob:

28 likes

Ik heb gewoon een veiligheidsspeld op de rand van mijn wasbak liggen en prik daar alles mee lek en duw dan met een wc-papiertje om mijn vingers de prut eruit. Works like a charm en die speld is verre van steriel.

4 likes

Ik weet niet meer op welke site destijds, maar zie dat verschillende sites het verkopen.
Een doos van 100 Neopoint naaldjes (0.4mm). Ook fijn om vreselijk jeukende bulten van insectenbeten een kopje kleiner te maken.

7 likes

Lucky you! Mijn huid is niet zo vergevingsgezind.

4 likes

Meteen besteld :heartbeat: Nooit bij stilgestaan dat die dingen voor de gewone consument te bestellen zijn.

5 likes

Serieus gaat het goed met die vrouw dat ze dus weet ik hoe vaak maar gewoon nieuwe lenzen in heeft gedaan zonder de oude uit te halen?

https://www.dumpert.nl/item/100042861_16244a71

6 likes

Ieeeel

Jaaaaaa ik zag hem ook! En ik snap het echt niet want ik heb ook wel eens dat mijn lens achter mijn oog floept en dat irriteert zo erg. Dus hoezo wordt je dan niet helemaal gek met 20+ van die dingen achter je oogbal.

7 likes