Het TMI topic #3

Het feit dat je het gewoon op een pot haarmasker hebt gedropt hahah!:laughing:

5 likes

Die van mij kwam eruit tijdens het douchen. Ik was me aan het wassen en voelde ineens wat glibberen. Moest het er echt uittrekken. :confounded:

3 likes

Haha ja, ik vond het “vies” om het door het putje te spoelen (was aan het douchen) omdat ik het al helemaal voor me zag dat hij vast bleef zitten. Dus nu kon ik het makkelijker weggooien.

2 likes

Oh dit dus.
Na het plassen, met afvegen wilde het niet weg. Het is net lijm ugh

2 likes

Omg ik had dat een keer met zo’n madame jeanette, ik moest echt lang spoelen met water. En daarna heb ik nog lang in de badkamer gezeten met nat papier erop. Brandde zeker een halfuur lang.

Ik heb alweer teveel tmi in dit topic gelezen op de vroege ochtend. Moest net echt kokhalzen.

2 likes

Ik dacht een los korstje te hebben :sweat_smile:

8 likes

Maar het was een…? Teek? Mee-eter? Pluisje?

9 likes

Een hele grote harde meeeter op mijn vulva.

2 likes

Ik heb dus schijnbaar ineens blaasjes eczeem wat er best vies uit ziet. Dus ik dacht vandaag doe verstandig een handschoen aan want schoonmaken enz. Binnen tien minuten was dit het resultaat door alle vocht wat uit alle blaasjes komt:


En ja handschoen kapot want probeerde et beetje los te trekken zodat die handschoen niet aan mijn hand vast ging zitten en was toch klaar na het maken van deze foto.

En dit is mijn hand zonder handschoen hehe:

Niet klikken als je een hand verwacht zonder wondjes


Stomme met dit is dat ze in de meeste gevallen niet weten wat de oorzaak is.

9 likes

Kan het iets met het weer/de zon te maken hebben? Ziet er wel pijnlijk uit zo

2 likes

Warmte kan 1 van de vele oorzaken zijn ja maar ook dat is nooit met zekerheid echt te zeggen eigenlijk want het kan door veel dingen komen. Het is ook best pijnlijk, gelukkig wel net zalf gehaald bij de apotheek wat ontstekingsremmend zou moeten werken iig.

1 like

Wat ziet dat er pijnlijk uit… Sterkte!

3 likes

Mijn gips is eraf :partying_face:
Daar waar de blaren zaten nu harde vellen… Moet moeite doen ze niet eraf te pulken :sweat_smile:

31 likes

Ai, ik voel je pijn. Hopelijk werkt de zalf!
Mijn baby had ook last van eczeem, ook als jij met blaasjes en korsten en zij heeft een zalf vd huidarts gekregen. Die werkte heel goed, zit wel cortison in en mogen we maar 2 dagen achtereen gebruiken maar het is nu weg.
En het komt terug als het warm en broeierig is idd

1 like

Hahaha omg m’n cup liep over terwijl ik ‘m eruit haalde en was echt een bloedbad :sweat_smile: overigens de eerste keer dat dit gebeurt in 4 jaar dat ik ‘m gebruik

Foto van bloed


Foot for scale haha

20 likes

Mocht je echt losse stukjes krijgen die net aan nog vast lijken te zitten (en in de weg zitten), kan je met zoete olie en een gaasje proberen om ze los te ‘wrijven’.
Zo doen wij dat vaak bij een cliënt als we wonden verzorgen. Als ze echt nog vast zitten komt het niet los, en anders zijn ze makkelijk weg te wrijven.
Moet zeggen dat mijn handjes jeuken bij de foto :joy:

2 likes

Dank voor de tip! Had verwacht dat ze nu wel los in mijn bed zouden liggen, maar nee haha.
Ze zitten toch echt nog wel vast. En met zoete olie bedoel je iets als amandelolie o.i.d.?

2 likes

Ja kan ook.
Wij gebruiken vaak arachideolie, maar amandel olie is ook prima. Verzorgt gelijk de boel ook.
Mocht je het proberen, kleine draaiende bewegingen maken.

2 likes

Dank, ga het proberen!

1 like

Ik heb dinsdag risotto met inktvis gegeten en mijn poep was net zwart :smiling_face_with_tear: ik schrok even

11 likes