Het TMI topic #3

Woww, maar ook dat de vrouw zelf zo verbaasd is?! ‘I cant believe You’. Ze heeft ze er toch zelf ingestopt lijkt mij.

2 likes

Omg deze voel ik. Hoe dan :sob:

2 likes

Misschien heeft ze last van dementie of iets vergelijkbaars, iets anders kan ik me bijna niet voorstellen inderdaad

6 likes

Ik heb het 1 keer gehad, was ik m’n lens “kwijt” voor 2 dagen, zat dus ook onder m’n ooglid. De opticien zei dat dat niet kon zolang. Nou bij mij weer wel dus. Maar zo’n hele bups? Heel apart.

2 likes

Al 16 dagen hebben mijn man en ik flinke verkoudheidsklachten en het houdt maar niet op.
Mijn dochter had het zelfs nog wat eerder, die is tussendoor heel even klachtenvrij geweest en is daarna opnieuw begonnen.
We hebben al tig tests gedaan, op verschillende momenten (allemaal negatief) dus Corona is het niet, maar het is wel een hardnekkig rotvirus zeg. Of misschien meerdere virussen achter elkaar?
De snot en het slijm blijven ook maar komen. Ik heb sinds ik wakker ben al 3 papieren zakdoekjes vol gesnoten met grote groene slijmdraden en dan voelt het even wat lichter in mijn hoofd, maar na een paar minuten komt het weer. Ben er zo ontzettend klaar mee.

3 likes

Haal zo’n Netipot of iets wat er op lijkt, kun je lekker al dat snot uit je neus laten lopen. Echt onaangenaam en heerlijk tegelijk.

4 likes

@pastelzwart Dat lijkt me zo akelig hè. :sweat_smile: Hebben jullie niet dat je een drempel over moet als je dat gebruikt? En hoe ver gaat het, want ik merk nu dat als ik snuit, het echt van boven komt zeg maar. Het is niet zozeer dat de snot vast zit, maar het zit heel hoog.

2 likes

Nee het is echt fantastisch. Als het een beetje lukt, loopt het je ene neusgat in en de andere uit. Lucht echt op

5 likes

Same, ik vandaag 20 dagen. Hoe dan?
image

8 likes

Ik vind het ook echt bizar dat het zo lang duurt, normaal ben ik er wel van af binnen een week.

7 likes

Ik ook! Ben wel blij dat ik blijkbaar niet de enige ben met een verkoudheid van een maand :smiling_face_with_tear:

3 likes

Als ik het eenmaal te pakken heb dan blijf ik de hele winter kwakkelen😢

4 likes

Ik kreeg het niet scherp op de foto maar ik werd vanochtend wakker met dit gezwel naast mijn neus :sob::sob:

36 likes

Idd de neti pot en misschien zoutkamers bezoeken? Dat is ook heel chill.

2 likes

stapt in auto met pak steriele naaldjes

Joe! Mijn handen jeuken. :heart_eyes:

3 likes

Heb af en toe een kloofje bij mijn amus, waardoor poepen pijnlijk is. Normaal neem ik dan iberolax (macrogol) en dat is echt prima weg te krijgen. Nu heb ik psyllium vezels (want goedkoper), maar wat is dat ranzig?? Gadverdamme zeg

Ik klapte vanmiddag een paraplu dicht en gleed met mn handen over die stang omhoog, blijkbaar zat er een ijzerdraadje met een scherp uiteinde aan, wat zo door mijn vinger heen ratste :cry: Behalve dat er een sneetje zit wat een beetje bloedde, word ik gewoon weer naar van dat gevoel dat dat scherpe stukje zo door mn vinger ging :confounded:

4 likes

Door de yoghurt of smoothie oid doen?

1 like

Ja, dat zou ook kunnen inderdaad, maar dat eet/drink ik eigenlijk nooit. Ga het nu maar in 2x doen, nu werd het gewoon een te dikkige drap.

3 likes

In hete dranken oplossen helpt bij mij met de structuur van macrogol. Of het ook helpt bij psylliumvezels weet ik niet

3 likes