Oh goeie, dat kan ik nog proberen ja. Vanochtend heb ik het echt kokhalsend achterover gegooid.
Ik weet het⦠de eerste keer ging ik echt over mān nek. Nu doe ik het door mān yoghurt en dat gaat eigenlijk prima. En het doet zān werk ook zo gelukkig
Ik heb deze van Kruidvat, weet niet met welke smaak maar niet met sinaasappel in ieder geval
@Saray Ja, misschien toch maar iets van yoghurt halen dan. Zeker als het met thee of iets ook niet te doen is haha.
Ben helemaal niet moeilijk met vieze drankjes ofzo, maar de structuur is gewoon zo ranzig.
Heb dit een tijdje gebruikt en van wat ik me er van kan herinneren moet je het direct opdrinken. Als je het laat staan wordt het dikker en dan is het echt ranzig.
Ja, bij mij werd het echt dikker voor ik het kon drinken hahah. Maar morgen poging 2
Oh gatver, ja het is echt ranzing spul vond ik. Succes morgen
Wel een hele lange link
Eh, post waarop ik reageerde is weg
Wilde net reageren op je lange link met:
Wel raar, bij deze staat 1 of 2 theelepels en bij die van mij 8. Dan snap ik wel dat het bij jou minder snel drapperig wordt. Bij die van mij zit ook inuline in.
Nou ik ga eens kijken wat die van mij doen en anders haal ik misschien die uit jouw link wel.
Ik had een bult op mijn lies en besloot die uit te knijpen. Er kwam een grijs balletje uit??? Heerlak
Ik ben mijn baby zo dankbaar dat ze lief speelt in de box en ik ff heerlijk uitgebreid kan poepen. Ik geniet ervan zo lang het kan, voordat je t weet wil ze kijken ofzoš
Mijn vriend liet ons kind vandaag heel even spelen na het douchen terwijl hij een pyjama pakte. Kind had nog geen luier om en greep zijn kans schoon. De nieuwe schoenen van mijn vriend zijn nu gedecoreerd met een hoopje poep.
Ik heb heel gefascineerd naar mijn babyās eerste vaste drol gekeken. Die was groter dan mijn pink in totaal. Halleluja wat kan dat kind schijten!
Wat is er toch met kinderpoep vandaag op dit forum
Heb jij vandaag nog puisten uitgeknepen?
Ja ineens he! Worden die dingen normaal niet in zw/k topics gepost? Ik heb nog nooit in het TMI topic over kinderpoep gelezen
Ik bedenk mij nu dat ik dus onbewust de kinderpoep verhalen heb opgeslagen in miij hoofd, want ik heb vannacht dus gedroomd over dat mijn neefje met zijn hand in de luier poep ging āscheppenā
Nou er werd toch ook eens een foto gepost van een baby zān luier omdat de moeder twijfelde of het wel gezonde poep was