Ik was vorige week verkouden, voel me inmiddels helemaal goed. Nu zat ik net voorovergebogen en ineens loopt het er een heel plasje vocht uit mijn neus? Een loopneus is een ding maar ik hoorde het ook echt zo vallen en het was best veel? Wtf man, ik kreeg ook geen enkele aankondiging. Blij dat ik niet in een sportles was ofzo maar gewoon thuis
Dit heb ik ook een keer gehad, super raar, ik moest toen niezen geloof ik, maar er kwam geen snot uit maar echt vocht, zo dun als water. Had m’n handen als kommetje eronder en het was toen ook zo veel . Ben nog steeds benieuwd wat dat nou was
Ik had vorige week ‘s nachts buikgriep. Was uiteindelijk supermisselijk in slaap gevallen en werd toen kotsend wakker dieptepuntje hoor. Op je 31e nog je bed en slaapkamervloer onderkotsen.
Ohja, was daarvoor ook in mijn eigen diarree gestaan. Topnacht
Ja dat is zo raar. Ik ben op die manier geopereerd aan m’n oor en - heel verrassend - ik hoorde dus ook alles hahaha
Update. Achteraf blijkt dat het vooral een wonde net onder men teennagel is die vervelend was. Die bloedde toch wel best lang (niet zo hard gelukkig). De nagel lijkt wat scheef te staan maar lijkt nog lekker vast te hangen. Schoen kon ik twee dagen erna wel weer aan (ruime schoen). Benieuwd of/wanneer hij eraf valt.
Maakte me al een paar dagen wat druk. M’n darmen rommelen continu, zijn pijnlijk, en m’n poep is bijna zwart en van een rare structuur. Voel me niet ok.
Gooi ik net de verpakking weg van de gigantische zak drop waar ik bijna non stop van heb lopen eten en gaat eindelijk het lampje branden hoor. Ik ga (nog) niet dood, ik moet groente eten
Haha oh dit had ik vorige week, ging voor het eerst bloed doneren en had een lage bloeddruk en eeuwig trek. De halve kantine leeggevroten daar. Kreeg me toch een buikkramp in de avond, kom bijna niet lopen! Vriendin dacht dat ze me naar het ziekenhuis moest brengen met een blindedarmontsteking. Ik: nee joh dit zijn gewoon al die roze koeken van de bloedbank! Was ook zo
Hahaha gelukkig kon je zelf die conclusie al trekken in plaats van dat een arts het deed. Vraag me af hoe vaak artsen dat meemaken.
Voel me wel echt dom hoor. Heb er gister zelfs wakker van gelegen zo’n zorgen ik had over m’n gezondheid. Terwijl die zak drop bijna aan m’n hand vastgelijmd heeft gezeten dus de oorzaak was best dichtbij
Ik heb een flinke verkoudheid te pakken, heb nu hoestbuien waarbij ik klodders dik groen slijm ophoest. Zo fijn als dat eindelijk los komt, minder fijn als ik bijna moet overgeven omdat het achterin mijn keel vast hangt.
250 euro. En die krijg ik terug omdat ze het voor de zekerheid gaan laten onderzoeken. Je loop dat dus wel een week met een pleister met zwarte hechtingen erin op je hoofd en daarna een litteken.
Maar mijn bultje groeide en ik heb liever een streepje (die gelijk loopt met mn fronslijnen want daar kijkt de pc wel naar) dan een groeiende bult.
Was dat een vetbultje? Of was het donker van kleur oid? Ik krijg ook langzaam 2 bultjes, 1 op mijn wang, 1 op mijn neus, zie je bijna niet hoor, maar ik vind het wel lelijk…
Hmm ja ze heeft wel genoemd wat het was, maar ben het vergeten, geen vet maar een derma-nogiets. Iets met extra vaatjes die aangemaakt waren?
De bultjes (heb er meerdere maar 1 was groter) zijn gewoon huidskleurig. Mijn collega zei na de zomervakantie dat mn bultje gegroeid was, en toen ben ik voor de zekerheid naar de huisarts gegaan.
Het hoefde niet weg, maar dat wou ik, mijn huisarts heeft toen aangeraden om naar de pc te gaan omdat zij dit het mooiste kunnen.
Ik kan nog wel laten weten hoe het litteken geworden is, want dat krijg je dan wel. Het gaat dus niet persé mooier worden hou ik rekening mee
Ik lees dit topic nooit want ik vind alles goor maar ik heb nu echt een zieke keelontsteking met van die smerige witte stippen in mijn keel. Ik denk dat als je goed luistert je zo’n Eftelingmuziekje uit mijn mond hoort komen want het is net een paddenstoel.
Hopelijk ruiken die Efteling-paddenstoelen andersom niet naar jouw keelamandelen. 🥹
Ik heb atm een paar amandelstenen dwars zitten en die smaak in m’n mond af en toe
Mijn darmen zijn het heel erg oneens met de preischotel van eerder vandaag.
Ohh dat is zo kut, ik hou echt van preischotel maar kan het gewoon echt niet eten.
Ik ook. Prei vind ik heerlijk maar ik had het al een tijd niet gegeten omdat het verkeerd kan vallen. Nu viel het echt episch verkeerd, heb er enorm veel last van gehad vannacht. Echt zonde want prei is zo lekker.
Dan zien we je vannacht of morgen hier vast weer terug.
Maar zonder gein, als je geen PDS hebt valt het vast mee hoor. Mijn man en dochter hebben geen last gehad.