Had een dikke puist naast m’n oor, maar twijfelde of hij al rijp was. Kon het niet goed zien door de plek waar hij zat, dus dacht dan maar even zachtjes duwen. Nouuuu ik hoorde ‘m gewoon ploppen heerlijk geluid was dat haha, enof hij rijp was
Ik had neusspray tegen allergie en t hielp een beetje maar de laatste tijd zat mn neus toch half dicht en voelde droog dus nu al een paar dagen gestopt. En sindsdien echt irritant half dicht steeds en t gevoel dat er iets in zit verderop. En net snoot ik en toen vloog er echt een stuk van 2 cm uit met opgedroogd bloed enzo en dat neusgat/holte voelt nu zo veel beter. Nu wil ik hetzelfde voor de ander maar dat lukt nog niet.
Woohoo de ander ook! In ieder geval deels
Wat heerlijk voor je! Yeah!
Ik had al een tijdje heel veel eelt op de onderkant/zijkant van mijn beide dikke tenen. Eind oktober op vakantie kon ik op een bepaald ogenblik zelfs amper stappen van de pijn . Ik kreeg het zelf met geen mogelijkheid weg, ik had al geprobeerd met een voetenrasp, eeltplakkers enz. maar niets hielp en ik durf zelf niet echt met zo’n mesje aan de slag. De dag nadat ik thuis kwam van vakantie ben ik meteen naar de pedicure gegaan en die had er al heel veel eelt afgedaan met zo’n mesje, maar nog niet alles. Vandaag had ik opeens zin om mijn teennagels te knippen, ik had dus mijn nagelknipper vast en ik zag dat eelt en opeens dacht ik: wat als ik mijn eelt er gewoon eens afknip met de nagelknipper? Dus ik deed dat en het ging zoooo goed!!! Er kwam echt nog zooo veel eelt vanaf, een heel hoopje gele velletjes, en het deed dus helemaal geen pijn (want ik zat dus alleen in het eelt haha). Echt zoooo satisfying en nu heb ik weer zachte tenen!!!
Ok sorry voor het hele verhaal over mijn eelt maar ik moest het even kwijt haha.
We kunnen high five’en. Ik knip ook weleens mijn eelt onder mijn voeten eraf met een nagelknipper
Ja kan prima! Vind zelf zo’n vellenschaartje fijner. Door de gebogen vorm kan je preciezer knippen en de punt is lekker scherp en kan je in je eelt steken voor een beginnetje. Heb echt het geduld niet voor rapsen
Ik heb een stoffen broek aangehad die tegen mn schaamlip heeft geschuurd en alles doet pijn. Ik ben in een hostel en kan dus niet zomaar zonder onderbroek slapen dus nu heb ik een uitgaansjurk aan met geen ondergoed eronder lol en veel bepanthen gesmeerd. Hoop dat het morgen beter gaat want weer veel op de planning
Hahaha dit doe ik ook wel eens! (of soms een likdoorn als die nog half is losgeweken van zo’n pleister haha)
oh dit heb ik ook aaaaltijd… echt heel erg genant en tmi dit maar zo heb ik ooit een tampon in de bosjes gegooid op mallorca, in the middle of nowhere… was ineens zo bang een toxische shock te krijgen (zo genant dat ik het zelf verdrongen heb maar een vriendin er me laatst eens aan herinnerde… wist het ECHT niet meer, wat errag dat ik dat gedaan heb
)
Er bestaan een soort kaasschaafjes voor eelt, daarmee doe ik dat altijd bij mijn man die heeft dat ook naast z’n grote tenen
Is een cup niets voor je? Die mag je zo lang inhouden dus hoef je er overdag niet aan te denken
Ondertussen menstrueer ik nauwelijks meer dus zelfs een tampon is vaak niet nodig, gelukkig! Cup heb ik ooit willen proberen, in huis gehaald… maar durfde het gewoon niet aan om zo’n joekel er in te stoppen Dus nee niks voor mij maar gelukkig niet meer nodig!
Ik had echt een hele grote puist op m’n rug. Ik voelde het gisteravond tijdens mijn slaapdienst en heb mezelf echt in moeten houden om 'm niet zelf uit te knijpen.
Toen ik net thuis kwam vroeg ik aan m’n zus of zij m wilde uitknijpen. Ik lag op mijn buik, en m’n zus was bezig het goede drukpunt te vinden. Op het moment dat ze kracht zet hoor ik haar vrijwel direct: ‘GADVER, HET KWAM IN M’N GEZICHT’ De druk is er in ieder geval af & ik ben haar heeeeel dankbaar.
Haha jongens heel erg lief al die ongevraagde tips maar absoluut niet nodig, dankjewel. Dit was maar 1x voorgevallen hoor
Duidelijk!
Hahaha sorry ik ben gewoon heel theatraal, what can I say En het is de laatste jaren niet meer aan de orde gelukkig
Oké, diarree is vervelend. Maar obstipatie vind ik nog vervelender. Wel aandrang, niet kunnen. Wat een hel. #pds
Ja dat is echt zo’n naar gevoel. Zo opgeblazen ook vaak.
Ik had dus vannacht gedroomd dat ik 5 tampons achter elkaar in had, heel naar. Maar ik kwam er dus net achter dat ik er idd nog 1 in had wat ik niet wist. . Dacht echt dat ik hem had uitgehaald. En het touwtje zat helemaal naar binnen.
Omg dit herinner ik me van een vriendin jaren geleden waren we op een feestje en zij had al eeuwig een crush op zo’n jongen en het was altijd een soort van aan/uit blabla. Toen zei ze, ja ik ga vannacht met hem mee, maar ik ben ongesteld dus mn tampon moet uit! Ze was helemaal lam, toen liep ze naar buiten en heeft ze hem daar zo hup uitgetrokken en ergens neergegooid. Oke niet hetzelfde verhaal maargoed. Toen ze dat de volgende dag vertelde dacht ik echt WTF, je kon hem toch ook bij hem uitdoen?! Ze begreep het zelf ook niet waarom ze dacht dat dat een goede actie was gatverdamme hahaha
Phoe gelukkig maar! Wel een goede droom dan