Het TMI topic #3

Ja dat m’n kont word gespleten als Mozes bij de rode zee door die bult kan ik nog wel handelen maar die pijn! Mijn God. Ik heb echt een hoge pijngrens maar hier moet ik serieus om huilen.
Gelijk wat inlegkruisjes in de vriezer gegooid

6 likes

Ja ik heb vaker jankende mensen tegenover me gehad met dit probleem, zag ooit een keer iemand en die had echt een druiventros waar je u tegen zegt, heb de chirurg in opleiding er nog bij gehaald met de vraag of ze hier echt niet iets chirurgisch mee konden; maar nee, gewoon smeren. pijnstilling en laxeren en afwachten tot het boeltje slinkt. :grapes:

6 likes

Waarom toch al die vergelijkingen met etenswaren in de geneeskunde :weary:

11 likes

Het leek echt serieus een druiventros. Ik wist niet wat ik zag. Met hele dikke druiven. Sorry! :tipping_hand_woman:t3:

10 likes

Zoek even op EHBOA( erste hulp bij aambeien) naar het bericht van @FrauHelga zij heeft veel goede tips in dat bericht.

1 like

Tip van mijn oude wijze moeder; een beetje Vix Vaporub. Koelend en pijn verlichtend.
Tenzij je ook ergens een open wondje hebt.

4 likes

Ik ben nu tot alles in staat
Ik ben zelfs aan het opzoeken of ik er niet wat sos op kan smeren. Dat helpt bij m’n tanden ook :joy:

7 likes

Misschien liever een gaasje met otrivin maar you do you :joy:

Ik denk dat het wel helpt, geeft prima vaatvernauwing, KNO-artsen gebruiken het niet voor niks pre-operatief. Maar Xylometazoline helpt ook ja.

7 likes

Ik vraag me nu echt af hoe het dan voelt en ruikt als je een scheet laat, soort fisherman ofzo :joy:

21 likes

Zo’n koude frisse lucht onder de deken, de Dutch koelkast.

15 likes

Hebben we het hele eerdere probleem van terrorscheten wel gelijk ook opgelost

3 likes

image

4 likes

Curanol zalf en tabletten waren hier mijn beste vrienden na de bevalling. Die aambeien waren echt erger dan de opgelopen schade aan mijn doos. :hot_face: Maar dankzij die middelen waren ze snel verdwenen.

Ik heb theranal en de pijn is echt al een stuk minder. Hoop dat ze er ook door slinken.

2 likes

Theranal helpt bij mij ook heel goed! De eerste dag smeren doet t alsnog helse pijn, maar daarna gaat het heel snel beter.

(Aambei overgehouden aan mn zwangerschap…echt top)

1 like

Er hebben al meerdere mannen deze cringe grap op de verloskamers gemaakt tijdens t werk. Janken!!!

Oja en sommige mensen poepen tijdens t persen, vaak geen hele drollen hoor steeds een klein beetje. Veeg t weg zonder te zeggen, het boeit me echt weinig. Hopelijk helpt dat n beetje tegen de schaamte. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat dan weer wel ;).

Heb wel ergere dingen gezien dan poep.

17 likes

Walgelijk

Wat dan

6 likes

Mijn vrouwelijke fysio zei dit zelfs. Volgens haar was het beter als de man niet keek, want het was dan toch nooit meer hetzelfde. Wtf.

On topic: Ik heb geen idee of ik gepoept heb. Heb er in ieder geval niks van gemerkt! Het kan me ook weinig schelen. TMI: Na mijn bevalling poep ik in één keer zóveel… Ik zou het zo van trots (en blijdschap dat de obstipatie weg is) aan mijn vriend laten zien, haha. Die zou daar ook nog wel voor in zijn.

6 likes