Haha deze posts van kak en kaas door elkaar, steeds even schakelen
Ik heb echt een mega aambei en het doet zoveel pijn dat ik gewoon niet kan zitten, bukken, een broek aan kan hebben etc. Zo groot alsof ik gewoon een derde reet heb en ik weet gewoon niet wat ik moet doen met de pijn.
Paracetamol slikken en morgen lidocaine vaseline zalf kopen. Echt geen pretje!
Ah wat naar! Sterkte!
Zoek even op EHBAO in de zoekmachine. Dan vind je een post met veel bruikbare tips en producten.
Thanks
Ik lig nu in m’n blote kont en ik ben vergeten m’n gordijnen dicht te doen en m’n kerstboom uit te zetten en ik ben serieus moed aan het verzamelen om op te staan
En ik heb woensdag eigenlijk een date met wie ik seks wilde hebben
Maar dat gaat NEVER NOOIT gebeuren met die bal bij m’n anus
Haha sorry ga stuk om hoe je het beschrijft maar wat rot! Hoop dat het snel beter wordt.
Maandverband beetje nat maken en in de vriezer en die daarna in je onderbroek schijnt prettig te zijn. Sterkte, echt kut dat ze daar nog niks goeds tegen gevonden hebben.
Ja dat m’n kont word gespleten als Mozes bij de rode zee door die bult kan ik nog wel handelen maar die pijn! Mijn God. Ik heb echt een hoge pijngrens maar hier moet ik serieus om huilen.
Gelijk wat inlegkruisjes in de vriezer gegooid
Ja ik heb vaker jankende mensen tegenover me gehad met dit probleem, zag ooit een keer iemand en die had echt een druiventros waar je u tegen zegt, heb de chirurg in opleiding er nog bij gehaald met de vraag of ze hier echt niet iets chirurgisch mee konden; maar nee, gewoon smeren. pijnstilling en laxeren en afwachten tot het boeltje slinkt.
Waarom toch al die vergelijkingen met etenswaren in de geneeskunde
Het leek echt serieus een druiventros. Ik wist niet wat ik zag. Met hele dikke druiven. Sorry!
Zoek even op EHBOA( erste hulp bij aambeien) naar het bericht van @FrauHelga zij heeft veel goede tips in dat bericht.
Tip van mijn oude wijze moeder; een beetje Vix Vaporub. Koelend en pijn verlichtend.
Tenzij je ook ergens een open wondje hebt.
Ik ben nu tot alles in staat
Ik ben zelfs aan het opzoeken of ik er niet wat sos op kan smeren. Dat helpt bij m’n tanden ook
Misschien liever een gaasje met otrivin maar you do you
Ik denk dat het wel helpt, geeft prima vaatvernauwing, KNO-artsen gebruiken het niet voor niks pre-operatief. Maar Xylometazoline helpt ook ja.
Ik vraag me nu echt af hoe het dan voelt en ruikt als je een scheet laat, soort fisherman ofzo
Zo’n koude frisse lucht onder de deken, de Dutch koelkast.
Hebben we het hele eerdere probleem van terrorscheten wel gelijk ook opgelost