Het TMI topic #3

Ik produceer zoveel snot en ik heb al zo focking vaak mn neus gesnoten de afgelopen dagen dat ik gewoon niet begrijp waar het vandaan komt? Ik bedoel het moet een keer op zijn toch? :joy::joy:

Groetjes verkouden lightbox

5 likes

Je produceert elke dag ongeveer een liter snot :+1:t2:

7 likes

Jezus wtf kapot veel

Sowieso dat ik meer dan een liter eruit heb gesnoten de afgelopen dagen. Man man man. Hele schrale nosso

5 likes

Ken wel iemand waarop je mag snuiten en je snot aan mag afsmeren

22 likes

Het was een horror nacht en afgelopen dagen slecht gevoelt. Kerstdiner ook niet echt wat gegeten (bang dat alles eruit kwam). Maar wel oke om er te zijn. Alleen na wat gegeten te hebben elke keer misselijk en duizelig. Heel raar maar het bleef binnen.
Voelde me vanavond voor eerst pas beetje oke met dank aan cola.
Hoop dat het weg blijft zodat ik morgen wel kerst ontbijt kan hebben.

1 like

Ik heb dus al de hele week door de stress van kerst last van mn darmen.

Ben nu eindelijk weer eens een langere tijd thuis, en heb even mn moment op de wc er voor gepakt.

Ik voel me weer gewoon leeg, ik heb geen buikpijn meer en ik voel me gewoon weer goed.

Wist niet dat je zo blij kon zijn van gewoon poepen, haha.

18 likes

Ik ben bijna klaar met een flinke verkoudheid en er komen joekels van groene chunks uit mijn neus. Elke keer als ik mijn neus snuit voelt het als een verlichting.

5 likes

Als ik mijn menstruatie ondergoed heb gedragen, laat ik het even weken in koud water in de wasbak. En het is zooo felrood en ik word er gewoon kots misselijk van en dan moet ik er zo met mn hand in roeren :nauseated_face: Een maandverbandje vol vind ik geen probleem, zelfs bloedprikken lukt me nog, maar zo een wasbak vol met bloed maakt me echt kots misselijk.

2 likes

Volgende keer in een teiltje? Misschien voelt dat minder “goor” als het teiltje donker is en je kunt het door de plee of doucheputje spoelen.

1 like

Mijn wasbak is donker haha dus een teiltje maakt het voor mij niet minder erg. Het is gewoon dat ik met mijn handen in een poel bloed zit en echt zo een bloed metaal achtige geur.
Maar ik vraag me dus af of iedereen het op deze manier doet of als het ook anders kan. Want dan gebruik ik liever tampons of maandverband.

2 likes

Ik zou van in de wasbak ook onpasselijk worden. Ik deed het in een teiltje inderdaad

4 likes

Kun je het eerst niet zoveel mogelijk uitspoelen en dan pas laten weken. Dan spoelt het meeste bloed meteen weg.

4 likes

Ja, meenemen onder de douche? En daarna goed wassen in een teiltje.

1 like

Ik vind het vooral kut dat je er zo koude handen van krijgt met het uitspoelen. Ik vind het bloed altijd wel bijzonder dat er dan zoveel in zo’n nietszeggend stukje stof kan zitten. En het is zo verdund, net ranja :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heeft je wasmachine een spoelprogramma? Je zou dan het ondergoed eerst daarin kunnen spoelen. Ik kan bij die van ons ook kiezen of er na het spoelen gecentrifugeerd moet worden of niet, ik zet dat altijd uit en dan doe ik er na het spoelen de rest van de kleding die gewassen moet worden bij voor een normaal programma.

4 likes

Alleen als de douche koud is, niet bij een warme douche. Bloed nooit direct warm uitspoelen.

1 like

Oja!!! Even vergeten haha.

2 likes

Ik heb geen menstruatieondergoed maar het is wel iets wat ik zou willen op de langere termijn (ik doe nu een no-buy) en dan zou ik het onder de douche goed uitspoelen en daarna gewoon wassen als ik weer een was draai?

2 likes

Je spoelt het uit met koud water, dus kan, maar ik douche zelf niet koud :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik bedoel niet per se uitspoelen als ik onder de douche sta maar gewoon onder de douchestraal met koud water zodat het bloed door het afvoerputje wegspoelt ipv dat ik het onder de koude kraan in de wasbak afspoel.

2 likes