Het TMI topic #3

Ik vind dit zo raar. Borsten associeren mannen toch ook niet alleen met babys en melk? Jaren nadat een baby eraan heeft gedronken.
Of waarom zit anders dan het grote merendeel graag aan borsten met handen of zelfs mond…

2 likes

Jawel zulke losers schijnen ook te bestaan, die dan jaloers zijn als een baby (hún baby) borstvoeding krijgt want dan moeten zij de borsten delen.

Maar ik hoop dat die groep uitsterft en snel een beetje

Oh op de eerdere vraag hierboven of je de man dat kwalijk kan nemen ehhhhhhh ja??? Natuurlijk???

10 likes

Uitsterven gaat wel echt lastig als ze zich dus blijkbaar voortplanten :weary:

4 likes

Mijn man zocht een goed boek voor het aanstaande vaderschap. Hij wilde gewoon een goed boek, geen Kluun en dat soort ongein. Hij had uiteindelijk een boek gevonden van een mannelijke verloskundige. Een redelijk goed boek waarin de man niet als infantiel wordt beschouwd. Maar ook in dat boek stond dat jaloerse gevoelens richting de uit de borst drinkende baby heel normaal waren.

Wtfff.

6 likes

Ja precies dus warme oproep aan hen met wie zij dat (willen) doen: run!!!

2 likes

nou als ik soms mannen bezig hoor/zie/voel denk ik dat ze het er wel mee associëren hoor

kapotgezogen tepels die helemaal blauw uitslaan zijn niet leuk

net zoals dat je soms dingen als “ohhh daddy give me that potent dad nut” hoort in dirty talk

2 likes

Maar waarom is die associatie dan seksueel/leuk maar een vagina associatie met een baby erdoorheen dan weer eng/zonde/nooit meer zoals voorheen.
Ik vind het maar raar mannen

5 likes

het enige dat ik me kan bedenken is dat ze ook weer graag over een lekker strak kutje spreken? denk ik? Mijn enige irrationele tmi gedachte erbij is dat ik me dan direct af vraag of mannen dan geen fisting associaties zouden maken, maar dat is ook omdat ik het tegenwoordig echt als een ding zie in de queer/MLM community waar je die associatie van een groot gapend gat niét natuurlijk hebt.
Ik ben mezelf echt in rondjes aan het praten nu.

1 like

Maar een borst rekt uit/gaat hangen/loopt leeg en daar hoor je niks over? Of nja misschien wel, maar ik hoor die verhalen over mannen en hun uitspraken over vaginas na geboorte vaker dan verhalen over borsten na een zoogperiode.

Maar misschien is de conclusie gewoon dat mannen onbegrijpelijke domme wezens zijn.

3 likes

Is er geen bevallingen topic oid

6 likes

waarschijnlijk is die vergelijking wel correct, weinig vlees aan zijn lul net zoals die knackworst

3 likes

Het moment dat je slijm gaat ophoesten en weet dat het licht aan het einde van de zeehond hoest tunnel is.

8 likes

Uugh ik ging zitten en voelde ineens dat ik een pijnlijke grote puist op mijn schouder had, dus ik voelen (met mijn hand) maar er naast zit zo’n droge moedervlek met zo’n uitgedroogde korst?? UUUGH iew iew ik wil dat zoooo graag er af krabben maar doe het maar niet, ik houd me in :rofl:
(sowieso al sinds mijn 13e overal puisten, ik word er toch niet goed van, ik denk dat ik onrein ben van binnen ofzo, misschien moet ik op een raw groentedieet en juicen :sweat_smile: :rofl: :rofl:)

1 like

Oh heerlijk, zo ging het bij mijn vriend ook! Ik ben nu na een maand de sjaak en ik hoop maar dat het een beetje snel overgaat.

2 likes

Nee maar het voelt toch alsof mijn lijf ergens niet tegenkan wat ik eet ofzo en daarop reageer. En het heeft toch zeker wel iets met hygiene te maken (niet veel, maar je gezicht wassen helpt wel degelijk :sweat_smile:). En onrein van binnen dus :wink: Al heb ik ook gelezen dat eten niks met acne te maken heeft maar schiet mij maar lek hoor, ik weet het ook niet meer :sweat_smile:

Geloof dat je laatst iets over lactose plaatste. Ik krijg acne van zuivel (en buikpijn want ben lactose intolerantie).

3 likes

Ja klopt! Ik drink daarom sowieso al geen melk meer sinds 15 jaar ofzo, just in case. Maar verder eet ik eigenlijk alleen maar hollandse kaas (waar geloof ik weinig lactase in zit?), ook geen yoghurt. En als ik wel eens een keer een week ontbijt met yoghurt merk ik nog niet verschil. Ik wilde in die trant vorige maand meedoen met veganuary maar ben er niet in geslaagd omdat ik zo gek ben op kaas :’( Kaas is echt mijn achilleshiel hahaha.

@Era ja heel eerlijk ik ben niet zo flexibel dus ik heb al moeite met het wassen van mijn rug, maar die zag er juist supergoed zag ik een paar dagen terug! Dus daarom ben ik denk ik extra boos dat er weer zo’n grote unit verschenen is :rofl: En thanks voor je tips! <3

Klopt in Goudse kaas zit geen lactose. Ik heb zelf ook niet het idee dat ik last krijg daarvan qua acne.
Ik at laatst borrelnootjes en daar zat blijkbaar lactose in. Dat was wel een leuke verrassing.

3 likes

Ik lijk iets te vroeg gejuicht te hebben :sob: ik hoop dat je er snel vanaf bent! Ik ben nu twee weken bezig en er al zo klaar mee.

4 likes

Aaah wat balen! Ik ga voor je duimen!