Ergste aan kinderen hebben is wel elk virus krijgen.
En nu weer angst dat ik moet overgeven.
Ene helft van de buikgriep heb ik al en voel me zo naar met slikken.
Paar uur geleden was alles ok en dacht ik eindelijk van dit virus vanaf te zijn.
Ergste aan kinderen hebben is wel elk virus krijgen.
En nu weer angst dat ik moet overgeven.
Ene helft van de buikgriep heb ik al en voel me zo naar met slikken.
Paar uur geleden was alles ok en dacht ik eindelijk van dit virus vanaf te zijn.
Ben nu op een punt beland met mn verkoudheid en hoesten dat ik hoop dat ik straks zo’n vieze groene klodder uit spuug en er dan van af ben.
Ik ben 2,5 week geleden bevallen en heb eigenlijk weinig tot geen last gehad de twee weken daarna. Tot een paar dagen geleden, ik heb echt enorme aambeien ineens. Voelt alsof ik mijn ingewanden eruit poep.
Een bultje zien op mijn kin, me afvragen of het een beginnende puist is. En nog voor ik mijn vingers er tegenaan kon zetten al een PATS horen en een klodder tegen de spiegel zien spatten.
Surprisepuisten zijn zó chill
Wat een hel is dat hè? Ik vond zelfs zitten ongemakkelijk…
Ongevraagde tip: laat je Daflon voorschrijven, Nesivine neusspray sprayen en Scheriproct smeren. Heeft mij zoveel verlichting gegeven van pijn van echt mega aambeien na mijn bevallingen.
Pff alsof t niet erger kon, buikgriep, gisteren in mn broek geplast en net plast mn baby me onder. Leuke 1e kerst met zn 3en.
En ik voel me schuldig tegenover mn ouders omdat ik de plannen moet afzeggen, al gaan we straks miss wel heel even langs als ik me iets beter voel.
Morgen schoonfamilie annuleren heb ik iets minder moeite mee en mn partner kan wel gaan natuurlijk.
Kerst diner net achter kiezen en ik zit alweer op de wc. Merry crisis.
Ondanks de ellende moest ik wel even grinniken om je merry crisis
Succes en sterkte
Ik produceer zoveel snot en ik heb al zo focking vaak mn neus gesnoten de afgelopen dagen dat ik gewoon niet begrijp waar het vandaan komt? Ik bedoel het moet een keer op zijn toch?
Groetjes verkouden lightbox
Je produceert elke dag ongeveer een liter snot
Jezus wtf kapot veel
Sowieso dat ik meer dan een liter eruit heb gesnoten de afgelopen dagen. Man man man. Hele schrale nosso
Ken wel iemand waarop je mag snuiten en je snot aan mag afsmeren
Het was een horror nacht en afgelopen dagen slecht gevoelt. Kerstdiner ook niet echt wat gegeten (bang dat alles eruit kwam). Maar wel oke om er te zijn. Alleen na wat gegeten te hebben elke keer misselijk en duizelig. Heel raar maar het bleef binnen.
Voelde me vanavond voor eerst pas beetje oke met dank aan cola.
Hoop dat het weg blijft zodat ik morgen wel kerst ontbijt kan hebben.
Ik heb dus al de hele week door de stress van kerst last van mn darmen.
Ben nu eindelijk weer eens een langere tijd thuis, en heb even mn moment op de wc er voor gepakt.
Ik voel me weer gewoon leeg, ik heb geen buikpijn meer en ik voel me gewoon weer goed.
Wist niet dat je zo blij kon zijn van gewoon poepen, haha.
Ik ben bijna klaar met een flinke verkoudheid en er komen joekels van groene chunks uit mijn neus. Elke keer als ik mijn neus snuit voelt het als een verlichting.
Als ik mijn menstruatie ondergoed heb gedragen, laat ik het even weken in koud water in de wasbak. En het is zooo felrood en ik word er gewoon kots misselijk van en dan moet ik er zo met mn hand in roeren Een maandverbandje vol vind ik geen probleem, zelfs bloedprikken lukt me nog, maar zo een wasbak vol met bloed maakt me echt kots misselijk.
Volgende keer in een teiltje? Misschien voelt dat minder “goor” als het teiltje donker is en je kunt het door de plee of doucheputje spoelen.
Mijn wasbak is donker haha dus een teiltje maakt het voor mij niet minder erg. Het is gewoon dat ik met mijn handen in een poel bloed zit en echt zo een bloed metaal achtige geur.
Maar ik vraag me dus af of iedereen het op deze manier doet of als het ook anders kan. Want dan gebruik ik liever tampons of maandverband.
Ik zou van in de wasbak ook onpasselijk worden. Ik deed het in een teiltje inderdaad
Kun je het eerst niet zoveel mogelijk uitspoelen en dan pas laten weken. Dan spoelt het meeste bloed meteen weg.