misschien vies en TMI ( dan zit ik hier goed) maar ik gebruik wasbaar maandverband en spoel dat nooit uit. Ik gooi het gewoon bij de was, dat uitspoelen doet de wasmachine maar.
Maar was je dan zo vaak per dag of laat je het dan eerst indrogen?
Ik was wel vaker als ik ongesteld ben omdat ik niet heel veel van die maandverbanden heb, maar het kan idd best twee dagen liggen indrogen.
Je ruikt er niets van. Het wordt prima schoon, klein beetje verkleuring maar het is maandverband dus het is niet alsof iemand dat ziet. Ik ben de enige die de machine gebruikt .
De fijnste die ik heb vind ik die van Mypad, maar die heb ik jaren geleden via bol gekocht en zie dat ze niet meer leverbaar zijn.
Heb er ook een paar die wit met zwarte stippen zijn van levenzonderafval (merk is IMSEVIMSE) die zijn ok, maar voor mijn gevoel nemen ze wat minder op dan die van mypad.
Ik zou denken dat de stof dan sneller verzadigd raakt ofzo dat het uiteindelijk minder zal opnemen. Maar geen idee eigenlijk. Misschien is het wel alleen voor de vlekken dat je het moet uitspoelen.
Omg dit gaat nog pijn doen als het aan het genezen is en je je hand beweegt
Oh jeetje! Is het zo diep als het lijkt, of valt t mee?
Niet hechtingânodig diep, maar wel diep op zich denk?
Iehh bah. Sterke ermee!
Ik vind bloedneuzen wel zoiets raars. Uit het niets stroomde het keihard mân neus uit en 5 min later was het klaar
Wth ik stap mijn huis in en het stink hier ZO naar rotte scheten! Heb ik nu de hele nacht liggen stinken of ligt er iets te rotten
Oei, of iets met je riolering misschien? Doucheputje verstopt o.i.d.?
Ik heb even bij de meest waarschijnlijke oorzaken geroken maar ik vind het niet! Laatst had ik dit ook en kwam het door een rottende plant maar nu niet. Ik ga maar even deep cleanen en verluchtenâŠ
Misschien komt het van vele regenwater dat gevallen is in een korte tijdsbestek en de riolering het niet aan kan?
Edit: oh zie al dat riolering genoemd is als mogelijk oorzaak
Hebben wij dezelfde Reddit thread gelezen?
Haha is dit the shrimpening? After 37 Years Of Marriage Husband Dumps His Wife For His Secretary, Wife Plots Perfect Revenge â Inner Strength Zone
Poehh ik ben door een hormonaal probleem al weer een hele tijd niet ongesteld geweest, maar ik voelde net maximale buikpijn onderin mijn buik en dacht dat het dat was.
Nop. Explosieve diarree! Wat kan een mens dan opgelucht zijn. Het is wel echt over ook nu.
Ik poep zoveel als ik ongesteld ben. Het is 3 uur en dit is al mân derde poepsessie