Het TMI topic #3

Jullie weten hoe laat het is als ik me weer kom melden, schimmel infectie nummer zoveel :woman_mage: (tot nu toe wel een light versie, hopelijk blijft dat zo)

Nu ik toch al in ā€˜t ziekenhuis loop zal ik volgende keer als ik daar ben advies vragen ipv aan de HA.

Oh noooo?
Waarom niet met je ondergoed en dan dat weggooien. Je handen?! :sob::sob::sob:

2 likes

Of een sok! :grimacing:

8 likes

Was even helemaal in de stress omdat m’n ontlasting rood was en darmkanker in de familie zit. Gelukkig kwam al snel het besef dat ik 3 dagen op rij red velvet cake heb gegeten en dat dat de oorzaak wel moet zijn hahaha :sweat_smile:

17 likes

Ja je hebt gelijk maar ik was in paniek🄲 en ik bedacht me opeens ok: er zijn landen waar ze dit zo oplossen. Niet zeiken en maar gewoon doen. Er was gelukkig water en zeep haha

4 likes

Ik moet als het vriest altijd zoveel kakken. Ook echt buikkramp steeds vreselijk haha.

Dan gebruiken ze water uit een fles he, niet letterlijk met handen eerst

3 likes

Maar ook dan zul je iets met je handen moeten doen, want alleen water eroverheen laten stromen, doet de truc niet…

4 likes

Ja dat is waar maar ook niet hetzelfde als met handen droog haha. Moet zeggen vind het allebei niet eens zo vies als je zeep en water hebt erna alleen vond de vergelijking niet helemaal kloppen

5 likes

Had mijn handen eerst natgemaakt en een hoop zeep als soort ā€˜ beschermlaag’ gedaan. Maargoed, dit is echt too much tmi en misschien moet ik dit weghalen want mijn vriend weet mijn forum naam en dit topic is openbaar.
Anyway ik was vannacht lekker aan het dansen en bij elke man die me aansprak in sexy Frans dacht ik: jij hebt geen idee wat ik heb moeten doorstaan om hier te komen :joy:

26 likes

Dit had ik ooit met zwarte kleurstof. Ik schrok me het leplazerus en durfde het tegen niemand te zeggen. Gelukkig kwam toen mijn broer met de vraag of de kleurstof misschien voor zwarte poep zorgde.

2 likes

Omg van zwart schrik je al helemaal erg ja hahahaa

2 likes

Hahaha ja ik ook! toen ik teveel droptoffees in een keer had opgegeten

4 likes

Haha ja had ik met zo’n zakje van die drop/salmiak-ruitjes :sweat_smile:

4 likes

Ik denk altijd maar, zolang het daar uit komt en niet hoeven spugen valt het mee. Vind overgeven altijd zo verschrikkelijk.

7 likes

De stoelverwarming in mijn auto is altijd zo intens stoelgangopwekkend. Ritje van 40 minuten naar een klant en ik kan meteen daar het toilet induiken. :poop:

5 likes

Ja dat heb je altijd, zal nooit eens gebeuren op een vrije dag.

3 likes

Als ik te weinig drink, maar we een paar koffie heb gedronken ruikt mij urine zo specifiek. Die geur vind ik fascinerend en lekker.

18 likes

Ik noem dat (in mijn hoofd weliswaar, nooit hardop) tweedehands koffie.

9 likes

Altijd na een verkoudheid komt mijn snot in een soort kauwgomfase. Het is dik, taai en komt er als grote wit/groene snotballen uit. Gisteren snoot ik mijn neus in de douche,l schoot er weer zo’n mega exemplaar uit mijn neus, ik hoorde de bonk gewoon toen hij in de douchebak viel. Hij was zo groot dat ie moeite had om door doucheputje te gaan :sweat_smile:

En toen ik inademde… menn wat voelde dat lekker en schoon

16 likes