Het TMI topic #3

Helaas is daar geen empirisch bewijs voor.

7 likes

Hoe kraak je je heup?

6 likes

De kleuter?! Oh nee, dat gaat mij zelfs te ver

1 like

Mijn vriend heeft een pijnlijke wond/ontsteking(?) op zijn teen en het ziet er elke dag ranziger uit. Hij dacht eerst dat het een blaar was, toen dacht hij aan irritatie door een ingegroeide teennagel en heeft hij zelf een stuk van die nagel weggeknipt en inmiddels heeft hij geen flauw idee meer en breidt het alleen maar uit. Dokter zou een goed idee zijn denk ik maar hij ‘kijkt het liever nog even aan’.

Mannenvoet met ranzige teenwond

8 likes

Zou ‘t iig gaan weken in van die (soda?)badjes

6 likes

Ik zou zeggen dat het een flinke nagelriem ontsteking is. Badjes idd en goed in de gaten houden. En niet de hele dag op pad met zijn sokken aan

2 likes

Iemand tips voor open blaren? Het voelt telkens of ze open scheuren als ik probeer te lopen
 Het ziet er niet uit.

En nu ziet het er zo uit. Veel beter :+1:

23 likes

Zijn blarenpleisters geen optie? Dat doe ik meestal gewoon als ik erop moet lopen oid

Ook als de blaar al open is? Ik had hiervoor juist blarenpleisters er op maar de pleisters vielen denk ik door de warmte of het vocht er af
 en nu zit ik met open blaren.

3 likes

Hmmmm goeie vraag, ik doe het dus eigenlijk altijd wel, maar misschien is het niet de bedoeling als ik even snel google :sweat_smile:

hoewel compeed hier wel weer zegt dat het kan Hoe behandel je een blaar op de voet? | CompeedÂź

3 likes

Was het gelukt met een beetje olie?
Ziet er netjes uit nu!

3 likes

Ja was gelukt! En rest van voet was ook aardig verveld, die met washandje onder de douche beetje bij beetje vel vrij gemaakt.

4 likes

Ik werd wakker met echt buikkrampen en zit nu met diarree op de wc. En over minder dan 2 uur gaat mijn wekker. Waarom :slightly_frowning_face:

Wat een romatische avondwandeling had moeten wezen, werd een race naar huis. Ik had zulke enorme buikkrampen en heb net de wc gehaald.

Het is niet echt kraken, het is het geluid van een pees of spier die ergers achter een bot blijft hangen en wanneer je je heup beweegt of roteert dan schiet het los en hoor je dus dat geluid. Net een elastiekje.

Zoals bijvoorbeeld hier maar het kan ook op een andere plek in het bekken:

8 likes

Maar hoe doe jij dat dan? Was een oprechte vraag haha

1 like

Ik heb het gevoel van ‘kraken’ (zal dan dus die pees zijn) als ik op mijn rug lig, mijn knie helemaal optrek naar mijn borst en dan mijn been weer strek. Allesbehalve prettig overigens, vind het echt een naar gevoel en geluid.

1 like

Ja, echt aan de buitenkant bij mijn heup zeg maar.

3 likes

Ik ben zo heftig aan de diarree, komt waarschijnlijk door al het bier en vettige zooi eten maar dan nog, kutdarmen :joy:

1 like